Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk ibis La Bresse Gerardmer





Pertimbangkan penginapan di ibis La Bresse Gerardmer dan manfaatkan teres atas bumbung, taman dan bilik arked/permainan. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kemudahan dobi dan bar.
Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM377
RM426 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Sep - 22 Sep
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)
8.8 daripada 10
Cemerlang
(8 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Standard Room, Berbilang Katil

Standard Room, Berbilang Katil
9.0 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
La Bresse menempatkan ibis La Bresse Gerardmer. Tasik Gérardmer dan Taman Alam Semula Jadi Ballons des Vosges menonjolkan keindahan semula jadi kawasan ini dan tempat menarik termasuk Gelanggang Luncur Ais La Bresse dan Bol d'Air. Jardin de Berchigranges dan Tempat Peranginan Ski Le Markstein juga disarankan untuk dikunjungi. Memancing menawarkan peluang yang bagus untuk keluar ke kawasan air, atau anda boleh cuba aktiviti lasak dengan denai kembara/berbasikal nearby.

7 Rue De La Clairie, La Bresse, Vosges, 88250
Tempat berdekatan
- La Bresse-Hohneck - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
- Dataran La Bresse - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
- Gelanggang Luncur Ais La Bresse - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
- Bol d'Air - 3 min memandu - 3.1 km
- Kawasan Ski La Bresse Brabant - 5 min memandu - 2.4 km
Bergerak
Restoran
- Bistrot Montagne
- Le Grizzly
- Mémé
- Le Neptune
- Le Roma - 12 min memandu
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.10 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 12.90 untuk dewasa dan EUR 6.45 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 7.50 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis Bresse Gerardmer
ibis Gerardmer
ibis Gerardmer Hotel
ibis Gerardmer Hotel Bresse
ibis Bresse Gerardmer Hotel
ibis La Bresse Gerardmer Hotel
ibis La Bresse Gerardmer La Bresse
ibis La Bresse Gerardmer Hotel La Bresse
Soalan lazim
ibis La Bresse Gerardmer Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
13 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
PAOLA, nancy
1 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
PAOLA
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Alastair
Mengembara bersama kumpulan
29 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Alastair
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
salvatore
Pengembara perniagaan
28 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
salvatore
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Annie
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Prix excessif, pour les prestations proposées.
Annie
Menginap 1 malam pada Mei 2025
2/10 Teruk
BIASON
30 Apr 2025
BIASON
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
François
Pengembara perniagaan
25 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
François
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Francoise
20 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Francoise
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Philippe
6 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philippe
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Yves
Mengembara bersama keluarga
16 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yves
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Sanghyouk
Pengembara perniagaan
4 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sanghyouk
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Jeremy
Mengembara bersama keluarga
3 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jeremy
Menginap 1 malam pada Nov 2024
2/10 Teruk
Eloi
3 Dis 2024
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Eloi
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Jean-Michel
31 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon rapport qualité/prix
Jean-Michel
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Sandrine
Mengembara bersama keluarga
13 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sandrine
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Thomas
Pengembara perniagaan
3 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thomas
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Thomas
28 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thomas
Menginap 4 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Anne
Pengembara perniagaan
27 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Anne
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Jean-Michel
Mengembara bersama keluarga
4 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jean-Michel
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Heinz-Bernd
23 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Heinz-Bernd
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Michel
3 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michel
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
David
26 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 1 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Sylvie
15 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sylvie
Menginap 1 malam pada Jun 2024
6/10 Boleh diterima
Capadoce
Pengembara perniagaan
15 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Capadoce
Menginap 1 malam pada Jun 2024