Tabiya Hotel
Hotel dengan teres atas bumbung, beberapa langkah dari Shijo Street
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Tabiya Hotel





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Quadruple Room, Non Smoking

Quadruple Room, Non Smoking
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Tandas dengan bidet elektronik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Peti besi
Lihat semua foto untuk Twin Room, Non Smoking

Twin Room, Non Smoking
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Tandas dengan bidet elektronik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Peti besi
Lihat semua foto untuk Double Room, Non Smoking

Double Room, Non Smoking
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Tandas dengan bidet elektronik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Peti besi
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

MONday Apart Premium KYOTO Station
Wad Shimogyo
- Dapur
- Pencuci
- Mesin pengering
- Wi-fi percuma
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 443 ulasan
Harga ialah RM305
RM335 jumlah
22 Jul - 23 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

329 Tabiyacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8038
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Ibis Styles Kyoto Shijo
Ibis Styles Kyoto Shijo
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Dobi
8.6 daripada 10, Terbaik, 343 ulasan
Harga ialah RM197
RM217 jumlah
31 Jul - 1 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
TABIYA HOTEL Kyoto
TABIYA Kyoto
TABIYA HOTEL Hotel
TABIYA HOTEL Kyoto
TABIYA HOTEL Hotel Kyoto
Soalan lazim
Tabiya Hotel Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
9.0/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
21 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
1 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
NICE
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
17 Feb 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
shota
14 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
shota
Menginap 1 malam pada Jan 2020
6/10 Boleh diterima
tony, カリフォルニア
Mengembara bersama pasangan
4 Jan 2020
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
tony
Menginap 1 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
6 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
快適
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Miu
1 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Miu
Menginap 2 malam pada Nov 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
30 Nov 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
17 Nov 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Lauren
8 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lauren
Menginap 4 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
17 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Toshihiro
15 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Toshihiro
Menginap 1 malam pada Okt 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
14 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
14 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
14 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Friendly hotel.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
NAOMI
18 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
快適なホテルでした。
NAOMI
Menginap 2 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
saem
21 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
만족했습니다
saem
Menginap 3 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
YU-JEN
18 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
整潔OK 地點不錯 房型很小
YU-JEN
Menginap 1 malam pada Dis 2018
4/10 Lemah
Wing Kai
8 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wing Kai
Menginap 2 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Okt 2018