THE JUNEI HOTEL Kyoto
Hotel terdapat teres atas bumbung, berhampiran Kuil Kiyomizu
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk THE JUNEI HOTEL Kyoto





VIP Access
Ulasan
9.6 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli
- Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
- Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
- Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Room (Hollywood Twin)

Room (Hollywood Twin)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Deluxe Room (King)

Deluxe Room (King)
9.2 daripada 10
Hebat
(5 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Suite (Bamboo)

Suite (Bamboo)
Sorotan
Halaman
Kalis bunyi
Dihias secara berasingan
Tab panas persendirian
Penyaman udara
TV Pintar
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

MONday Apart Premium KYOTO Station
Wad Shimogyo
- Dapur
- Pencuci
- Mesin pengering
- Wi-fi percuma
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 428 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

4-139 Honmachi Higashiyamaku, Kyoto, Kyoto, 605-0981
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hyatt Regency Kyoto
Hyatt Regency Kyoto
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.2 daripada 10, Hebat, 1,003 ulasan
Harga ialah RM936
RM1,164 jumlah
22 Jul - 23 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan penuh: kira-kira JPY 4000 seorang
- Fi katil futon: JPY6600 semalam
- Makan malam dihoskan: JPY15000
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah まだ未取得
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
THE JUNEI HOTEL KYOTO Hotel
THE JUNEI HOTEL KYOTO Kyoto
THE JUNEI HOTEL KYOTO Hotel Kyoto
Soalan lazim
THE JUNEI HOTEL Kyoto Ulasan
Ulasan
9.6
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
10/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
9.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
4 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Zoie
15 Mac 2025
Zoie
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Jessica
Mengembara bersama keluarga
14 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
5star
Jessica
Menginap 3 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Evan
6 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Evan
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Christopher
Mengembara bersama keluarga
19 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent stay in Kyoto!
Christopher
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
ivan gregorio
Mengembara bersama keluarga
9 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ivan gregorio
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Anne
Mengembara bersama keluarga
26 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Anne
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Bader
18 Nov 2024
Bader
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
16 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfect stay
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Steven
12 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Steven
Menginap 3 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Hilary
Mengembara bersama keluarga
3 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Hilary
Menginap 4 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Jodi
Mengembara bersama keluarga
13 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik



Jodi
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Patricia, Boise
Mengembara bersama keluarga
17 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Patricia
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Hadil
Mengembara bersama pasangan
26 Feb 2024
Hadil
Menginap 2 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Lulu
Mengembara bersama pasangan
7 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lulu
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
ちひろ
26 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ちひろ
Menginap 1 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Kaitlyn
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
18 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kaitlyn
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Jaeyoon
28 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jaeyoon
Menginap 2 malam pada Jul 2023
8/10 Baik
Jami, Los Angeles
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
25 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jami
Menginap 2 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Erich
Mengembara bersama keluarga
20 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Erich
Menginap 4 malam pada Apr 2023
8/10 Baik
MASATO
2 Apr 2023
MASATO
Menginap 1 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Ka Ming
19 Dis 2022
Ka Ming
Menginap 1 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
HARUKA
22 Nov 2021
HARUKA
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Chiharu
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
22 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Chiharu
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Vikram
19 Nov 2021
Vikram
Menginap 1 malam pada Nov 2021