THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan meja/kaunter hadapan 24 jam, 2-minute walk to Shijo Street

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

9.8 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM414
RM455 jumlah
16 Dis - 17 Dis

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Twin Room, Non Smoking (Hollywood,Up to 2 pax above 6 yrs old)

9.8 daripada 10
Luar biasa
(10 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Tandas dengan bidet elektronik
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Twin Room, Non Smoking (Up to 3 pax for above 6 yrs)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Tandas dengan bidet elektronik
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 34 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room, Non Smoking (Japanese,Up to 3 pax above 6 yrs old)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Tandas dengan bidet elektronik
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 6
  • 3 Katil Bujang (Single)

Superior Twin Room, Non Smoking (Up to 3 pax for above 6 yrs)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Tandas dengan bidet elektronik
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Economy Twin Room, Non Smoking, Ground Floor (Hollywood,Up to 2 pax above 6 yrs old)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Tandas dengan bidet elektronik
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Twin Room, Non Smoking (Up to 3 pax for above 6 yrs)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Tandas dengan bidet elektronik
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
392 Mukadeyacho Nakagyo Ward, Kyoto, Kyoto, 604-8214

Tempat berdekatan

  • Shijo Street - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pasar Nishiki - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Kawaramachi Street - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Kastil Nijō - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Pontocho Alley - 15 min berjalan kaki - 1.3 km

Bergerak

  • Stesen Karasuma - 4 minit berjalan kaki
  • Stesen Karasuma Oike - 11 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 59 minit memandu

Restoran

  • ‪本家第一旭烏丸店 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪焼きとん サカマル酒房 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪膳處漢(ぜぜかん) ぽっちり 京都店 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪錦 セアブラノ神 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪INDIA GATE - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi

Hotel berdekatan Kastil Nijō
Berdekatan Pasar Nishiki dan Kawaramachi Street, THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi menyediakan kemudahan seperti kemudahan dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan penuh (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan dispenser air
  • Lif dan hartanah bebas asap rokok
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi disertakan dengan sentuhan bermakna seperti menu bantal dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Gebar bulu kapas dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • 43-inci TV skrin rata dengan saluran satelit

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: JPY 2,300 untuk orang dewasa dan JPY 2,300 untuk kanak-kanak

Mesra keluarga

  • Katil bayi (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Permaidani nipis di dalam bilik
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok
  • Penggunaan dispenser air digalakkan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi (surcaj)
  • Menu bantal

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tandas dengan bidet elektronik

Hiburan

  • TV skrin rata 43-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Sarapan tidak termasuk dalam kadar sarapan untuk kanak-kanak berumur 0-5 tahun dan boleh diminta di lokasi dengan fi sarapan kanak-kanak yang disenaraikan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak setiap dewasa, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak JPY3500.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak JPY1100.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bayaran tuala: JPY 0 seorang, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira JPY 2300 untuk dewasa dan JPY 2300 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil bayi: JPY 1100.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: JPY 3500.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

THE GENERAL KYOTO ShijyoShinmachi
THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi Hotel
THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi Kyoto
THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi Hotel Kyoto

Soalan lazim

Adakah THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi?

Setakat 16 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi pada 16 Dis 2025 bermula serendah RM 414.02, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi?

Daftar masuk bermula jam 15:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi?

Terletak di Pusat Bandar Kyoto, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Shijo Street dan Pasar Nishiki. Kawaramachi Street dan Pontocho Alley juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Karasuma hanya sejauh 4 minit berjalan kaki dan Stesen Karasuma Oike sejauh 11 minit berjalan kaki.

Ulasan

THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi Ulasan

9.8

Luar Biasa

9.8

Kebersihan

9.8

Kemudahan

9.8

Kakitangan & perkhidmatan

9.6

Mesra alam

9.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 108 daripada 122 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 122 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 122 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 122 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 122 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Reshma

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room, well maintained, attentive staff.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel, with large, well-appointed rooms in an area that is convenient for accessing things in Kyoto. The hotel staff members were excellent, so friendly and helpful. I forgot to make a dinner reservation for my first night in Kyoto, and the two ladies working the front desk called five places for me, and the one I visited was recommended by the hotel staff member and was incredible! The hotel also has a nice lounge. Great stay!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

momoko

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean but there was a pair of chopsticks at the bedside table when we went inside the room. A bit strange. Details are important. Overall good so keep it up!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Andrew

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The breakfast here is fantastic, healthy, and energizing - definitely worth including in your stay! The lounge also includes complimentary snacks and beverages during the day and evening, which was a nice touch. The room was clean and quiet, and very nice modern bathroom. Staff were friendly and helpful. Overall this is a great boutique hotel in central Kyoto. In the lobby, a helpful book of recommended local restaurants was a great resource. Definitely eat at Kuon udon restaurant a few doors from the hotel - delicious and authentic experience!
Delicious breakfast with multiple options!
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

NEELAM

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very neat and clean room, excellent service
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jiuyi

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice experience overall. Friendly and professional staff. Clean room. Lovely lounge experience.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Robert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
FUN AND COMFORTABLE
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kerstin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Uns hat das Hotel total überzeugt, es gibt nicht das kleinste auszusetzen. Da können sich manche Hotelketten eine Scheibe von abschneiden. Super Personal, vielen Dank für den tollen Aufenthalt!!!
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

JOSE MANUEL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Buen hotel

El hotel esta bien, esta cerca del centro y hay multitud de servicios alrededor, desayuno bueno.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Stephanie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice hotel with spacious rooms and well designed bathrooms. Soothing colours and decor. I liked the location as it was a short walk from many points of interest and a subway stop but outside of the tourist zone.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

susan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cute little hotel. Very clean. Nice bathrooms. I LOVED the fact that there was onsite coin laundry. They also had a nice afternoon lounge with some drinks and snacks. Breakfast selection was limited, but freshly prepared.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Rei

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Yi-Lin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Kathleen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I can’t recommend this hotel highly enough, it was fantastic!! I stayed with my 2 teens (we know they can be ahem a challenge to delight) and they are raving too! Loads of space, huge well appointed room and bathroom, fabulous lounge which we took full advantage of. Really walkable, delightful staff and breakfast to die for. We will be back for sure!!
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Luisa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Amazing hotel! Highly recommend!

Amazing hotel! Highly recommend it. Clean, walking distance to everything, great happy hour.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Joseph

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Must stay hotel in Kyoto!

The General Kyoto Shijo is the best hotel! This is my second time staying there and it did not disappoint. It is very clean, the staff is friendly and it is close to Nishiki market and lots of other amazing sites in Kyoto.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ana

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Justin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Great staff and breakfast was wonderful. The neighborhood is just amazing. Plan on returning to Kyoto and staying here again.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Marcelo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 9 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Andres F

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Cute Boutique Hotel

We only stayed here for 1 night but it was a pleasure. The staff is so nice and wonderful. They had our room ready as soon as we got here well before check in time. They also honored our “VIP” status and gave us free breakfast for 2. Additionally, the lounge offers free snacks and beverages throughout the day, including alcohol. Overall, we loved it. I highly recommend
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Ruel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay close to great restaurants and station.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Linda

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Chee Seng David

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lounge access for guests is a great benefit and put it above other hotels.
Menginap 2 malam pada Feb 2025