Located in Kyoto, sequence KYOTO GOJO is in the city center. Nishiki Market and Kyoto Tower are notable landmarks, and travelers looking to shop may want to visit Kawaramachi Street. Yasaka Shrine and Sanjusangen-do Temple are two other places to visit that come recommended.
Located close to Nishiki Market and Kyoto Tower, sequence KYOTO GOJO provides an indoor public bath (no minerals), laundry facilities, and a bar. For some rest and relaxation, visit the steam room or the spa tub. Stay connected with free in-room WiFi, and guests can find other amenities such as a restaurant.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
Sarapan pesanan masak (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
Hartanah bebas asap rokok, meja/kaunter hadapan 24 jam dan tempat simpanan bagasi
Mesin layan diri dan lif
Ulasan tetamu memuji tentang sarapan dan lokasi
Room features
All 208 rooms offer comforts such as air conditioning, in addition to thoughtful touches like free WiFi and safes. Guests reviews say good things about the clean rooms at the property.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
Langsir/tirai gelap terus dan selipar
Saluran digital, cerek elektrik dan sistem pemanasan
Bahasa
Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun, Bahasa Korea
Kemudahan hartanah
Internet
Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
Makanan dan minuman
Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 11:30 dengan bayaran: JPY 1,980 untuk orang dewasa dan JPY 1,980 untuk kanak-kanak
1 bar/ruang istirahat
1 restoran
Aktiviti menarik
Spa perkhidmatan penuh
Mesra keluarga
Kemudahan dobi
Kemudahan
Kemudahan dobi
Ketuhar gelombang mikro berkongsi
Lokar
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Mesin layan diri
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan sekali
Spa perkhidmatan penuh
Bilik wap
Mandian awam dibuka dari 17:00 - 1:00
Mandian awam tertutup (tiada mineral)
Ruang lelaki/wanita berasingan di mandian awam
Spa dibuka pada hari-hari tertentu
Tab spa
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Laluan bebas tangga ke pintu masuk
Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
Lif
Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Restoran mudah diakses kerusi roda
Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
Lain-lain
9 tingkat
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Langsir gelap terus
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Selipar
Tuala
Hiburan
TV Pintar 49-inci dengan saluran digital
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Cerek elektrik
Lain-lain
Penyaman udara (kawalan suhu)
Peti besi
Sistem pemanasan (kawalan suhu)
Tandas cekap air
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Daftar keluar
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan kesayangan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah:
Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
Fee for cooked-to-order breakfast: approximately JPY 1980 for adults and JPY 1980 for children
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan bayaran mudah alih; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
sequence KYOTO GOJO Hotel
sequence KYOTO GOJO Kyoto
sequence KYOTO GOJO Hotel Kyoto
Soalan lazim
Adakah sequence KYOTO GOJO mesra haiwan kesayangan?
Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.
Berapakah fi parkir di sequence KYOTO GOJO?
Sequence KYOTO GOJO tidak menawarkan parkir.
sequence KYOTO GOJO Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 174 daripada 291 ulasan" "
10 - Cemerlang
174
Penilaian 8 - Baik. 77 daripada 291 ulasan" "
8 - Baik
77
Penilaian 6 - Boleh diterima. 29 daripada 291 ulasan" "
6 - Boleh diterima
29
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 291 ulasan" "
4 - Lemah
5
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 291 ulasan" "
2 - Teruk
6
9.2/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
10 Mac 2023
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
SO so
The room was a bit dusty. Check-in took a bit of time and the concierge were not exactly friendly compared to other hotels we stayed throughout Japan. Location was good nevertheless. Loved the sauna provided by the hotel.
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Feb 2023
8/10 Baik
Yumi
Mengembara bersama keluarga
3 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
サウナをドライサウナに変えてくれたら完璧
Daiki
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Jessica
Mengembara bersama pasangan
22 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved our stay here beautiful view and very comfortable only downside are the bed and pillows are hard as rocks but really other then that this is a great place to stay
Jessica
Menginap 2 malam pada Apr 2024
4/10 Lemah
Guanghong
21 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is pretty basic but fairly new. What really bothered me is that they have a policy to charge 1000 yen for each hour of early check-in. That itself is not so bad except they have a check-in time of 5pm!! So if you want to get a little rest after a long day's travel, you are forced to pay up. This seems to be designed to squeeze a little bit of money out of each guest. It really leaves a bad taste in the mouth.
Guanghong
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
MIKI
Pengembara perniagaan
20 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
いい匂い
MIKI
Menginap 2 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Nobuyoshi
19 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nobuyoshi
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Francel
Mengembara bersama keluarga
18 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
LOVED this property and its amenities. Close proximity to all. Will definitely visit again!