Ryokan Nakajimaya
Rumah tamu terletak di Kyoto, dengan jarak berjalan kaki ke Shijo Street
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Ryokan Nakajimaya





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Twin Room (Japanese-Style-LateCheckInMUSTdeclare)

Traditional Twin Room (Japanese-Style-LateCheckInMUSTdeclare)
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Halaman
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Air botol percuma
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Traditional Triple Room (Japanese-Style-LateCheckInMUSTdeclare)

Traditional Triple Room (Japanese-Style-LateCheckInMUSTdeclare)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Air botol percuma
Pengemasan harian
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Soraniwa Terrace Kyoto Bettei
Wad Shimogyo
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Pengemasan
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 59 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

369 Nishimae-cho, Bukko-ji Agaru, Kyoto, Kyoto, 600-8083
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Kyoto Central Inn
Kyoto Central Inn
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Perkhidmatan perniagaan
- Dobi
7.4 daripada 10, Baik, 474 ulasan
Harga ialah RM323
RM356 jumlah
1 Jul - 2 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Ryokan Nakajimaya Guesthouse Kyoto
Ryokan Nakajimaya Guesthouse
Ryokan Nakajimaya Kyoto
Ryokan Nakajimaya Kyoto
Ryokan Nakajimaya Guesthouse
Ryokan Nakajimaya Guesthouse Kyoto
Soalan lazim
Ryokan Nakajimaya Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
9.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
23 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Angela
Mengembara bersama kumpulan
11 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Angela
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Delphine
20 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Delphine
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Harumi
23 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Harumi
Menginap 1 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Harrison
13 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Harrison
Menginap 2 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Daniel
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
29 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Daniel
Menginap 3 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Benjamin
Mengembara bersama pasangan
13 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Benjamin
Menginap 3 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
midorin
24 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
midorin
Menginap 1 malam pada Feb 2024
8/10 Baik
Anthony
22 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Anthony
10/10 Cemerlang
??
20 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
??
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
WAI KIT
16 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
WAI KIT
10/10 Cemerlang
Lyn
12 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lyn
10/10 Cemerlang
Kenji
18 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kenji
Menginap 1 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
マミ
22 Nov 2021
マミ
Menginap 1 malam pada Nov 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Dee
5 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Dee
Menginap 3 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
PL, Vancouver
Mengembara bersama pasangan
21 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
PL
Menginap 5 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Johnny
5 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastic Stay


Johnny
Menginap 3 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Erika
27 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great find.
Erika
Menginap 4 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Joe, Auckland
15 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joe
Menginap 2 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
Kyodo, 東京
20 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kyodo
Menginap 2 malam pada Jul 2018