Simpan

RYOKAN GINKAKU KYOTO

Hartanah 3.0 bintang
Ryokan 3, berjalan ke Kawaramachi Street

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah June, 2024 dan July, 2024.
Jun 2024
Julai 2024

Galeri foto untuk RYOKAN GINKAKU KYOTO

Mandi awam
Bahagian luar
Bahagian luar
Luxury Room, Non Smoking (Moderate luxury Japanese-style) | Gebar bulu kapas, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Mandi awam
Ulasan
9.8

Luar Biasa

Kemudahan popular

  • PengemasanPengemasanPengemasan
  • DobiDobiDobi
  • Wi-fi percumaWi-fi percumaWi-fi percuma
  • Penyaman udaraPenyaman udaraPenyaman udara

Terokai kawasan

Peta
709, Kyoto, kyoto, 600-8216
  • Lokasi PopularMenara Kyoto3 min berjalan kaki
  • Lokasi PopularKawaramachi Street5 min berjalan kaki
  • Lokasi PopularKuil Kiyomizu5 min memandu
  • Lapangan TerbangKobe (UKB)83 min memandu
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Standard Room, Non Smoking (Standard Japanese-style)

10/10 Luar Biasa

Sorotan

Penyaman udara
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Pengemasan harian
Seterika/papan seterika
  • Boleh menampung 3
  • 3 Futon Bujang

Luxury Room, Non Smoking (Moderate luxury Japanese-style)

Sorotan

Penyaman udara
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Seterika/papan seterika
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Family Room, Non Smoking (Wide Japanese style)

Sorotan

Penyaman udara
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Seterika/papan seterika
  • Boleh menampung 4
  • 4 Futon Bujang

Deluxe Room, Non Smoking (Deluxe Japanese style)

Sorotan

Penyaman udara
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Seterika/papan seterika
  • Boleh menampung 8
  • 8 Futon Bujang

Basic Room, Non Smoking (Moderate Japanese-style)

10/10 Luar Biasa

Sorotan

Penyaman udara
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Pengemasan harian
Seterika/papan seterika
  • Boleh menampung 2
  • 2 Futon Bujang

Comfort Room, Non Smoking (Comfort Japanese-style)

Sorotan

Penyaman udara
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Seterika/papan seterika
  • Boleh menampung 4
  • 4 Futon Bujang

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Kyoto

RYOKAN GINKAKU KYOTO terletak di Wad Shimogyo, sebuah kawasan di sekitar Kyoto. Kawaramachi Street dan Pasar Nishiki disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin membeli-belah, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi boleh menerokai Tasik Biwa dan Arashiyama Bamboo Grove. Akuarium Kyoto dan Muzium Kereta Api Kyoto juga disarankan untuk dikunjungi.

Tempat berdekatan

  • Menara Kyoto - 3 min berjalan kaki
  • Kawaramachi Street - 5 min berjalan kaki
  • Pasar Nishiki - 4 min memandu
  • Tempat Suci Yasaka - 4 min memandu
  • Kuil Kiyomizu - 5 min memandu

Bergerak

  • Stesen Kyoto - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen Gojo - 8 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 49 minit memandu

Restoran

  • すき家 - 1 min berjalan kaki
  • 新橋立呑処 へそ 京都駅前店 - 1 min berjalan kaki
  • いなせや - 1 min berjalan kaki
  • 牛カツ京都勝牛京都駅前店 - 1 min berjalan kaki
  • 焼肉やる気京都駅前店 - 1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

RYOKAN GINKAKU KYOTO

Ryokan berdekatan Kawaramachi Street
Berdekatan Menara Kyoto dan Kuil Sanjusangen-do, RYOKAN GINKAKU KYOTO menyediakan mandian awam tertutup (tiada mata air mineral), kemudahan dobi dan banyak lagi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua 60 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Jepun

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan teh

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan harian

Spa

  • Mandian awam dibuka dari 16:00 - 12:00 tengah malam
  • Mandian awam tertutup (tiada mineral)
  • Ruang lelaki/wanita berasingan di mandian awam

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas

Bilik mandi

  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala

Lain-lain

  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Tatami (tikar tenun)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 22:00
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

RYOKAN GINKAKU KYOTO Kyoto
RYOKAN GINKAKU KYOTO Ryokan
RYOKAN GINKAKU KYOTO Ryokan Kyoto

Soalan lazim

Adakah RYOKAN GINKAKU KYOTO mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di RYOKAN GINKAKU KYOTO?

Setakat 31 Mei 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di RYOKAN GINKAKU KYOTO pada 1 Jul 2024 bermula serendah RM 597.49, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di RYOKAN GINKAKU KYOTO?

RYOKAN GINKAKU KYOTO tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di RYOKAN GINKAKU KYOTO?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di RYOKAN GINKAKU KYOTO?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya RYOKAN GINKAKU KYOTO?

Terletak di Wad Shimogyo, ryokan ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Menara Kyoto dan Kawaramachi Street. Kuil Sanjusangen-do dan Shijo Street juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Kyoto hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Gojo sejauh 8 minit berjalan kaki.

RYOKAN GINKAKU KYOTO Ulasan

Ulasan

9.8

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 28 daripada 31 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 31 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 31 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 31 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 31 ulasan" "

10/10

Kebersihan

10/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.6/10

Kemudahan

10/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.8/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

imelda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The food the hotel served was not worth the cost. I could not even eat a third of the food.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Akil

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff and amazing location
Menginap 3 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Lloyd

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great Ryokan experience for those on a budget. The staff are very friendly and helpful.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Joel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful Ryokan. If you wish to experience a nice Ryokan while exploring Kyoto you can not go wrong here. Beautiful rooms and facilities. Very quiet and quaint. 5 minute walk from Kyoto Station and plenty of restaurants in the area to choose from. Will come again when i come back to the area.
Menginap 3 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Ariel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I loved the whole ryokan experience. Even before my stay the staff had responded to my email inquiries. The place was clean and nice. I would definitely stay there should I find myself in Osaka again.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

miguel angel

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a great experience
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Tiffany

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I loved my stay and Ryoken Ginkaku. From the moment we walked in the door, the staff was friendly and extra attentive. They great you with a welcome tea, where you can sit by the small but beautiful tranquil garden. I was really surprised by how big and spacious our room was. Also, It was spotless!! I know that should be the standard, but this place just really felt like home. My husband and I didn’t want to leave. I highly recommend selecting the dinner and breakfast option with your room, so you can experience a delicious and tradition Japanese meal. The last thing is the public bath. I wasn’t sure if I wanted to try it out, but so glad I did. My body felt completely relaxed and I was able to unwind from a long travel day. If public baths aren’t your thing, they have private baths for an additional charge. Overall, I loved my stay and I absolutely loved the staff. Thank you for a wonderful experience during my time in Kyoto!
Menginap 1 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Prihandavin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I took the room with the futon. It's good size to share up to a party of 3. Room was immaculate. Check-in is a bit later than most hotel.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Saul

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very close to Kyoto station! Staff helped us Gaijin to check in with our broken Japanese without issue. Beautiful modern Ryokan with wonderful rooms and beautifuly presented and wonderful tasting meals. Would love to go again some time soon!
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Katrin

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We were a little early to drop off our luaggue, but the staff was still very friendly and helped us a lot.
Menginap 1 malam pada Apr 2024