kyoto ITOYA hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat restoran, dengan jarak berjalan kaki ke Shijo Street

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk kyoto ITOYA hotel

Bar (di hartanah)
1 bilik tidur, gebar bulu kapas, meja, ruang kerja komputer riba
Restoran
Meja sambut tetamu
Depan hartanah - siang/malam

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Bar
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM333
RM367 jumlah
30 Jun - 1 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Standard Double Room, Non Smoking

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Triple Room, Non Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 3 Katil Bujang (Single)

Superior Twin Room, Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room, Non Smoking

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Economy Double Room, Non Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Comfort Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
712 Yakushimaecho, Kyoto Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 6008416

Tempat berdekatan

  • Shijo Street - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Kawaramachi Street - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pasar Nishiki - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Menara Kyoto - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Kastil Nijō - 3 min memandu - 2.0 km

Bergerak

  • Stesen Shijo - 4 minit berjalan kaki
  • Stesen Gojo - 5 minit berjalan kaki
  • Osaka (KIX-Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai) - 91 minit memandu

Restoran

  • ‪高木珈琲店高辻店 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪コメダ珈琲店烏丸五条店 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪希味 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪ちゃんぽん亭総本家四条烏丸店 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪なか卯烏丸高辻店 - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

kyoto ITOYA hotel

Hotel berdekatan Pasar Nishiki
Berdekatan Kawaramachi Street dan Pontocho Alley, kyoto ITOYA hotel menyediakan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Sebagai tambahan kepada restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan Eropah (surcaj), sajian kopi/teh di ruang bersama dan tempat simpanan bagasi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan lif
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 64 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan air botol percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bidet, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 7:00 hingga 9:30 dengan bayaran: JPY 1,800 untuk orang dewasa dan JPY 1,800 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 10 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas

Bilik mandi

  • Bidet
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Sila ambil perhatian bahawa hotel akan menerima bagasi sebelum mendaftar masuk, tetapi tetamu tidak akan dapat mendaftar masuk sehingga pukul 15:00.
Perkhidmatan pengemasan tidak disediakan untuk penginapan selama 5 malam atau lebih. Perkhidmatan pengemasan tambahan disediakan atas permintaan dengan fi dan mesti diminta pada hari sebelumnya. Perkhidmatan mengutip sampah dan penukaran tuala disediakan setiap hari untuk semua penginapan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira JPY 1800 untuk dewasa dan JPY 1800 untuk kanak-kanak
  • Pengemasan tersedia dengan fi tambahan dan berbeza-beza mengikut tempoh penginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

hotel ITOYA
hotel ITOYA kyoto
ITOYA hotel
ITOYA hotel kyoto
ITOYA kyoto
ITOYA kyoto hotel
kyoto ITOYA
kyoto ITOYA hotel
kyoto ITOYA hotel Hotel
kyoto ITOYA hotel Kyoto
kyoto ITOYA hotel Hotel Kyoto

Soalan lazim

Adakah kyoto ITOYA hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di kyoto ITOYA hotel?

Setakat 29 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di kyoto ITOYA hotel pada 30 Jun 2025 bermula serendah RM 333.25, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di kyoto ITOYA hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di kyoto ITOYA hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya kyoto ITOYA hotel?

Terletak di Wad Shimogyo, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Shijo Street, Pasar Nishiki dan Kawaramachi Street. Menara Kyoto dan Pontocho Alley juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Gojo dan Stesen Shijo berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

kyoto ITOYA hotel Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 246 daripada 441 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 172 daripada 441 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 15 daripada 441 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 441 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 441 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Robert

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very convenient location with very good restaurants in easy walking distance. Taxis pass by all the time. Rooms are typically small. Friendly and helpful staff with good English.
Menginap 7 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Wing Sze

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I love this cozy hotel. Walkable distance to subway and restaurants. Only 10 mins walk to Ginza. Most important they provide free tea and coffee throughout the day.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Aaron

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel staff were exceptionally helpful and assisted us with arranging the shipment of our luggage to our next destination.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Graham

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I liked that it was close to shopping and public transport. Family Mart on the doorstep. Our room had no window as I’d was close to the building next door. Didn’t bother us too much because we were only inside to go to sleep.
Menginap 8 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Cristina

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Steven

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Deborah Elizabeth

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Yuheng, Mortlake

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location friendly staff
Menginap 5 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Mani

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and comfortable rooms. Check in was a breeze. Hotel staff are kind helpful and courteous Easy bus ride to all places and subways are also close by
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Lisa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was good, staff were friendly, and they even offered a voucher for a soft drink/wine during our stay. My only complaint is that the room was very tight. We had a corner room with three twin beds so there was no room for our suitcases. We had to move a chair out o the room to put a suitcase under the desk. Otherwise room was clean and our stay was pleasant.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Kevin

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall, the property was good. It was in a good location with food and station options. The service and employees were good and they went out of their way to help. The only thing that I was a little disappointed was the hotel charged us 300 yen for additional towels.
Menginap 5 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Inna

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We stayed four nights and enjoyed our stay. Location was excellent, room was spacious, based on Japanese standards. Service was good.
Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Lina

Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Thomas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Tracy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We liked that the room was as bigger than other hotels we had and also that the bath was bigger too.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Miguel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Guam visitor

The staff were friendly, the room was clean, and the location was excellent, with close proximity to major tourist attractions
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

oscar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente servicio del personal, recomiendo pedir el desayuno, es muy bueno y vale mucho la pena, la ubicación es perfecta. Seguro regreso al mismo hotel
Menginap 6 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Isabel

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Son extremadamente amables, son muy buenos en ayudarte
Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Stuart

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great Kyoto Experience

The folks at Kyoto Itoya did a great job of making me feel welcome. They explained everything I needed to know about my room. The loaner umbrellas they provide are great for walking around the city. The small cafe on the second floor is really nice. Very central location, easy to walk from there to public transport. And they support luggage delivery, and helped me get my luggage sent on to my next hotel, which was a tremendous boon.
Menginap 5 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Megha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

iman

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Daren, Wailuku

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Best customer service. Very clean hotel and staff is amazing, 10/10!
Menginap 5 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Carlos

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel to go sleep. Don't expect anything fancy, but all is correct
Menginap 3 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Sangyee

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
대부분 만족했어요
Menginap 3 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Charalampos

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very polite staff, room is rather small for 3 persons. Wifi at room (7th floor) was not working (no Internet). Good location close to city centre by walk.
Menginap 3 malam pada Sep 2024