hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan restoran, di sekitar Makam Fushimi Inari

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Standard Twin Room, Non Smoking

8.8 daripada 10
Cemerlang
(23 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Cerek elektrik
Peti besi
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room, Non Smoking (with Sofa Bed)

9.2 daripada 10
Hebat
(25 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Cerek elektrik
Peti besi
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Bujang

Deluxe Twin Room, Non Smoking (with Sofa Bed)

9.0 daripada 10
Hebat
(15 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Cerek elektrik
Peti besi
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Bujang

Standard Double Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Cerek elektrik
Peti besi
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Twin Room, Non Smoking (with Sofa Bed & Bathtub)

9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Cerek elektrik
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Bujang

Family Room, Non Smoking

9.2 daripada 10
Hebat
(29 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Cerek elektrik
Peti besi
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 3 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Bujang ATAU 2 Katil Bujang (Single) dan 2 Katil Sofa Bujang

Room, Non Smoking (Run of House,C/I 5pm,C/O 9am,Bed Vary)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Cerek elektrik
Peti besi
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
261-1, Makieyacho, Kyoto, Kyoto, 604-0857

Tempat berdekatan

  • Muzium Manga Antarabangsa Kyoto - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Kawaramachi Street - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Istana Diraja Kyoto - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pasar Nishiki - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Kastil Nijō - 14 min berjalan kaki - 1.2 km

Bergerak

  • Stesen Marutamachi - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen Karasuma - 15 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 57 minit memandu

Restoran

  • ‪本家 尾張屋 本店 (Honke Owariya) - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Lobby Bar - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪The Kitchen - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪本鮪と創作和食 吟醸くらうど - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪やっこ - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo

Hotel berdekatan Makam Fushimi Inari
Berdekatan Kastil Nijō dan Pasar Nishiki, hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo menyediakan kemudahan seperti restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), hartanah bebas asap rokok dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan lif
  • Dewan bankuet
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra, keadaan hartanah terbaik dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 95 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan sistem pemanasan kawalan suhu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: JPY 2,000 untuk orang dewasa dan JPY 1,000 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (mingguan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 20

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Hartanah ini menawarkan perkhidmatan pengemasan yang terhad. Pengemasan disediakan sekali setiap 3 hari untuk tempahan 3-6 malam dan sekali setiap 7 hari untuk tempahan 7 malam atau lebih. Pengemasan tidak ditawarkan untuk penginapan 1-2 malam. Penukaran tuala dan pengutipan sampah tersedia setiap hari atas permintaan untuk semua tempahan tanpa bayaran tambahan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 2000 untuk dewasa dan JPY 1000 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Monday Kyoto Karasuma Nijo
hotel MONday Karasuma Nijo
hotel MONday Kyoto Karasuma Dori
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Hotel
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Kyoto
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Hotel Kyoto

Soalan lazim

Adakah hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo?

Terletak di Pusat Bandar Kyoto, hotel ini sejauh 5.9 mi (9.4 km) from Makam Fushimi Inari. Stesen Marutamachi hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Karasuma Oike sejauh 5 minit berjalan kaki.

Ulasan

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Ulasan

9.0

Hebat

9.4

Kebersihan

8.8

Kemudahan

9.4

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 485 daripada 770 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 199 daripada 770 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 60 daripada 770 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 17 daripada 770 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 770 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Alan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Staff were extremely kind and helpful. The smallest room is VERY small. Rooms could use some updating. Pretty basic hotel. Was a bit surprised by very high rating — would say it’s just fine but nothing special.
Menginap 4 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Omar N

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Grate location
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Derek

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We did not eat breakfast at the hotel
Menginap 7 malam pada Dis 2025

6/10 Boleh diterima

Mohammed

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms are tiny with overlarge bathrooms. Had no room to unpack. Great breakfast though and very clean
Menginap 3 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Celia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
El personal del Hotel fuen muy amable. La habitación muy cómoda y tranquila
Menginap 2 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Kausie

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
It was decent but could have been cleaned better. Not the worst but definitely not the best. The staff was phenomenal in my departure process being that I was not satisfied with what I paid for.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Annette

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
It was okay. Staff is friendly
Menginap 1 malam pada Dis 2025

8/10 Baik

THANH, Rosemead

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Pam

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Courteous Staff. Great free and paid excursions. Nice hotel maps. Conveniently located.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Pipine

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to the train station. Room is small. Breakfast is OK. Has japanese and western food.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Omar

Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Yan Sang

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Small hotel means you don't wait long time for elevator, staff can speak very good English,.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Mary

Menginap 3 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Richard

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very small room. But everything else was great. Lovely neighbourhood. Absolutely great city
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

andrea

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super recomendado, excelente ubicacion, muy buenas amenidades y personal muy amable. Viajamos en grupo con niños y fue muy facil la transportation y locacion, habitación confortable y excelentes amenidades, relacion Calidad precio inmejorable, regresaria sin duda
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Alexander

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel Monday is my new favorite chain! Everyone who works here is so kind and helpful and the rooms are beautiful and so comfortable. Great walkability, amazing place.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Marquise

Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Jayden

Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Felton

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was clean although a bit small for 2 people.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jacqui

Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Sophie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were so welcoming and helpful. Carried our bags for us. Rooms were spacious which was good as our other hotels were quite small. Didn’t have breakfast there so can’t comment on that. It’s a bus ride of 20 minutes to get to the major shops. Busses don’t come often and do get packed very quickly.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Rebecca

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Really easy for an overnight trip
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Tania Itzel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tienen comida tradicional y occidental
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Julie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a great stay at this hotel in Kyoto City! The place is very clean, modern, and comfortable. The staff are nice, friendly, and always willing to help. I used the laundry room during our stay and noticed the detergent was out—after letting the staff know, they immediately refilled it and even refunded the money so I could rewash my clothes properly. Really appreciated their attentiveness and great service. Overall, an excellent and convenient place to stay while exploring Kyoto!
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

GYUYEON

Menginap 1 malam pada Okt 2025