hotel Bell Kyoto
Hotel di Kyoto, 4-minute walk to Kawaramachi Street
Galeri foto untuk hotel Bell Kyoto





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM191
RM210 jumlah
14 Dis - 15 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
Meja
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
Meja
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
Meja
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
Meja
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Good Nature Hotel Kyoto
Wad Shimogyo
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 581 ulasan
Harga ialah RM686
RM755 jumlah
14 Dis - 15 Dis
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

370 Tomitacho, Kyoto, Kyoto, 600-8186
Tentang hartanah ini
hotel Bell Kyoto
Hartanah serupa

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 3,735 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
hotel Bell Kyoto Hotel
hotel Bell Kyoto Kyoto
hotel Bell Kyoto Hotel Kyoto
Soalan lazim
hotel Bell Kyoto Ulasan
Ulasan
9.6
Luar Biasa
9.8/10
Kebersihan
10/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
9.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
24 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Josephine
Mengembara bersama kumpulan
15 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Josephine
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
James
9 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
James
Menginap 2 malam pada Okt 2025
8/10 Baik
Richard
Mengembara bersama pasangan
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Richard
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Angela
Mengembara bersama pasangan
21 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Angela
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Timotius
Mengembara bersama keluarga
28 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Timotius
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Byoung Dae
Mengembara bersama kumpulan
24 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Byoung Dae
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Sean
20 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sean
Menginap 4 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Lianne
16 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lianne
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Juan Manuel
Mengembara bersama keluarga
8 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Juan Manuel
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Jessica
Mengembara bersama keluarga
28 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jessica
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Isabella
Mengembara bersama pasangan
28 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Isabella
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Franziska
Mengembara bersama pasangan
27 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Franziska
Menginap 2 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
Wishnekha
23 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Wishnekha
Menginap 2 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Ayumi
21 Okt 2024
Ayumi
Menginap 2 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Sze Lok
Mengembara bersama keluarga
19 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Sze Lok
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Sze Chun
Mengembara bersama keluarga
14 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sze Chun
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Kimberly
26 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kimberly
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
KAZUMI
Mengembara bersama keluarga
23 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
KAZUMI
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Sheldon
Mengembara bersama kumpulan
22 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sheldon
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
LIN HONG
19 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
LIN HONG
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Yu
Mengembara bersama kumpulan
18 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yu
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Carlotta
Mengembara bersama pasangan
12 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Carlotta
Menginap 3 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
masato
29 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
masato
Menginap 1 malam pada Jul 2024

















