Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan meja/kaunter hadapan 24 jam, beberapa langkah dari Kawaramachi Street

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s

Meja sambut tetamu
Meja sambut tetamu
Twin Room, 2 Katil Kelamin (Double) | 1 bilik tidur, gebar bulu kapas, meja, langsir/tirai gelap terus
Depan hartanah
Twin Room | 1 bilik tidur, gebar bulu kapas, meja, langsir/tirai gelap terus

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Wi-fi percuma
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Twin Room, 2 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Twin Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(15 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Deluxe Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Superior Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
337 Shimogyouku Shoumen Tsuu Kiyachou, Higashiiri Kitagawa Kagiyachou, Kyoto, Kyoto, 600-8126

Tempat berdekatan

  • Kawaramachi Street - 1 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Menara Kyoto - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Gion Corner (Teater Kebudayaan) - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Pasar Nishiki - 19 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Kuil Kiyomizu - 3 min memandu - 1.9 km

Bergerak

  • Stesen Shichijo - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Gojo - 10 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 51 minit memandu

Restoran

  • ‪茶室菓崙 - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪ラーメンの坊歩 - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪CRAFTHOUSE KYOTO 七条高瀬川 - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Kyoto Beer Lab - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪五條楽園 - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s

Hotel berdekatan Kawaramachi Street
Berdekatan Menara Kyoto dan Gion Corner (Teater Kebudayaan), Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s menyediakan kemudahan seperti kemudahan dobi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Lif, meja/kaunter hadapan 24 jam dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 61 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan bidet dan tab mandi atau pancuran
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun, Bahasa Korea

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif (kelebaran pintu 180 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima kod akses
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kod akses, kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 5 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Alipay, PayPay dan Merpay
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

HOTEL GLAD ONE SHICHIJO
GLAD ONE KYOTO SHICHIJO
GLAD ONE SHICHIJO
HOTEL GLAD ONE KYOTO SHICHIJO
Glad One Kyoto Shichijo By M’s
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Hotel
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Kyoto
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Hotel Kyoto

Soalan lazim

Adakah Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s?

Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s?

Terletak di Wad Shimogyo, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Sungai Kamo dan Kawaramachi Street. Kuil Kiyomizu dan Menara Kyoto juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Shichijo sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Kiyomizu-gojo sejauh 7 minit berjalan kaki.

Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 65 daripada 139 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 50 daripada 139 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 19 daripada 139 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 139 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 139 ulasan

9.2/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mary Jane

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff is very helpful
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Teagan

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Jany

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It's a nice hotel with close to lots of transportation.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Kelvin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Marc

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This was the most spacious room of the three hotels we've stayed at so far on our trip (APA Ryogoku, Smile Hotel Shinosaka) which was a welcome change of pace from our other "small room" bookings. A cozy little location within walking distance from a train station that let's you access the rest of the city, and a small but well-stocked 7Eleven among other cafes and restaurants in the area. Staff was friendly and courteous, check in was easy. The only reason I'm taking 1 star off is because this hotel does not offer Luggage Delivery service (It can receive luggage no problem though), which we only found out the morning we needed to use it. This was mostly our fault, since the research we had done suggested that "Most hotels will offer both sending and delivery services". As a result, we needed to take our bags on a short walk to the 7Eleven, and then one bag further to the Yamato Sales Office because my suitcase was 180cm around (standard suitcases are 160cm) and the 7Eleven couldn't accept bigger than 160cm. Otherwise, this was a lovely stay, in a very cute area that my wife and I thoroughly enjoyed.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Tino

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
When I arrived the hotel as thought was further away from transport buses in walkable distance. If you know what you doing gion only a short bus ride or train. There is little cafe that’s nice for a drink enjoyed the macha
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Carlos

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Only i did not like is they dont have breakfast is important to the hotel
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Sikander

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
very clean
Menginap 4 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Vanessa

Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ioseph

Tutto ok
Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Zack

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Worst hotel ever, not as advertised. Beds were hard, very uncomfortable, you could feel the springs poke your ribs. Only 1 small and lumpy pillow per “bed”. I asked the guy at the front desk for an extra pillow or blankets to pad the bed with and he just said no. He Didn’t even pretend to care. He claimed to be the manager and basically told me to go away. Room, bathroom, and shower was very small. I Wasn’t expecting a huge place at all but it was difficult to maneuver yourself in the shower. WiFi didn’t work. Room had odor like the carpet needed to be replaced, table was sticky. you couldn’t even see the tv if you were in bed the lay out made zero sense. Obviously we left the next day because this place had no redeeming qualities. They said we would get a refund and only have to pay for the single night when we left but obviously that was also a lie like everything else there. Not only did I have to spend time re booking a new place but also have to waste my time and energy emailing Expedia and the careless liars at this pathetic “hotel”. They didn’t even notice it was my birthday after having them scan and read over my passport during the 10 minute check in process. Go to the four points flex Sheraton instead ! Way better and similar cost. Oh, they did have tap water and fountain soda for 100 yen per cup so that a unique feature. It was even near the front desk so they could uncomfortably watch you.
Menginap 6 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

kitiibwa

Menginap 5 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Yuna

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
とても良かったです!
Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Antonio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

David

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I loved how the hotel was in a more quiet secluded place, it felt safe and honestly was so much more spacious than what I originally thought. The only thing me and my friend didn't like was that they do room servicing every 3 days meaning like making the bed or having people help take out the garbage and stuff from our room, other than that the experience was amazing.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Claudia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolute Empfehlung! Unser Zimmer war sehr groß und alles war sehr sauber. Das Hotel liegt ruhig und doch sehr zentral, mitten in wunderschönen Gassen in Flussnähe. Die U-Bahn und ein ausgezeichnetes Ramen Restaurant sind in der Nähe. Wir waren super zufrieden und kommen gerne wieder!
Menginap 3 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Alaa

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Ok hotel with ok price.

First, it’s not really that near from the metro station or the bus station, but still the location is ok. The staff tried to be as accommodating as possible but only one really spoke English. The worst thing about this hotel was its wifi. It was as good as nothing, I had to opt to my own 5G for the entire 4 days stay. The staff also doesn’t know the surroundings of the building so you can’t really expect any useful answer. I tried to ask for a phone booth, money exchange machine and other thing but their answer was as simple as “Kyoto Station” even though they were much much closer to the hotel vicinity.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Davide

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Spacious and comfy room. I particularly loved the location, walkable distance from main attractions and we'll connected with the station and the city center
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Clare, San Diego

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Viajeros

Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Jr-Chiang

Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

kimiko

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
もう少し丁寧な説明があれば良かった
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Alex

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
O
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Claudia Karolin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tolles ruhiges Hotel mit schnellen erreichen des Bahnhofs in Kyoto. Das Service ist toll, es gibt einen Laundry Service, Getränke und ein Zimmer mit ausreichender Ausstattung 😊 würde jederzeit wiederkommen.
Menginap 21 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Anna-Lena

Menginap 5 malam pada Okt 2024