Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 262 daripada 1001 ulasan" "
10 - Cemerlang
262
Penilaian 8 - Baik. 433 daripada 1001 ulasan" "
8 - Baik
433
Penilaian 6 - Boleh diterima. 211 daripada 1001 ulasan" "
6 - Boleh diterima
211
Penilaian 4 - Lemah. 71 daripada 1001 ulasan" "
4 - Lemah
71
Penilaian 2 - Teruk. 23 daripada 1001 ulasan" "
2 - Teruk
23
8.0/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.2/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Marco Antonio
26 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
KEITA
Menginap 2 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Daniel
Mengembara bersama kumpulan
5 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
So close to Kyoto station with affordable prices
Daniel
Menginap 3 malam pada Sep 2023
Respons daripada Front Yamazaki pada 30 Okt 2023
Thank you very much for staying at APA Hotel Kyoto Ekimae Chuoguchi.We are glad that you were satisfied with your stay with us.We have received positive feedback from many customers regarding its convenience.All of our staff are looking forward to your next visit.
8/10 Baik
Yotaro
27 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Yotaro
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
8/10 Baik
Yutaro
24 Ogo 2023
Yutaro
Menginap 2 malam pada Ogo 2023
6/10 Boleh diterima
bo
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
16 Ogo 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
駅近便利
bo
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Yoshiakira
12 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Bathtub stinks
Vincent
Menginap 7 malam pada Jul 2023
Respons daripada Receptionist Shimizu pada 24 Jul 2023
Thank you for having stayed at APA HOTEL〈Kyoto Ekimae Chuoguchi〉.Did you enjoy your stay?We are very sorry that made you feel uncomfortable because of the bad smell in the bathroom.We would like to take action to prevent a recurrence.Thank you for your valuable review.Receptionist/Shimizu