Hotel pangsapuri

Wahaj Hotel Apartment 2

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pangsapuri di Mahboula terdapat bilik wap dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Wahaj Hotel Apartment 2

Royal Suite, 2 Bedrooms | Ruang tamu | 43 inci televisyen skrin rata dengan kabel, TV
Meja sambut tetamu
Bahagian dalam
Royal Suite, 2 Bedrooms | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini
Balkoni

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Dapur
  • Ruang Terbuka
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Family Room

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Royal Suite, 2 Bedrooms

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • 120 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 7
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • 60 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 6
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Ratu (Queen)

Junior Suite, Kitchenette, City View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • 48 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Twin Room, 1 Bedroom

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Block 1 - Street No. 107 - Building 278, Mahboula

Tempat berdekatan

  • Taman Fintas - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Al Bairaq Mall - 2 min memandu - 2.4 km
  • Gate Mall - 2 min memandu - 2.4 km
  • Pusat Magik Kuwait - 4 min memandu - 4.8 km
  • Al Kout Mall (Pusat Membeli-belah) - 9 min memandu - 13.2 km

Bergerak

  • Kuwait City (KWI-Lapangan Terbang Antarabangsa Kuwait) - 30 minit memandu

Restoran

  • ‪Fatburger-spoons - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Shako Mako - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪مطعم خروف - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Latifa Juice - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Shawarma Zone Mahboula شاورما زون المهبوله - ‬17 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Wahaj Hotel Apartment 2

Hotel pangsapuri di Mahboula terdapat bilik wap dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Hotel pangsapuri ini menyediakan restoran, bilik wap dan kedai kopi atau kafe.Akses Internet wayarles percuma dan tempat letak kenderaan sendiri percuma turut disediakan. Selain itu, Perkhidmatan bilik 24 jam, pusat perniagaan dan perkhidmatan rencam terdapat di tapak hartanah. Setiap pangsapuri menyediakan televisyen skrin rata dengan saluran kabel, serta sebuah dapur dengan sebuah peti sejuk, sebuah ketuhar dan sebuah ketuhar gelombang mikro. Ciri menyenangkan merangkumi 2 bilik mandi dan sebuah ruang makan, sementara tetamu akan menikmati kelengkapan berguna seperti jubah mandi dan selipar.
Wahaj Hotel Apartment 2 menawarkan 107 bilik penginapan berhawa dingin serta bar mini dan peti besi. Katil dilengkapi peralatan tempat tidur premium. Bilik penginapan di hotel pangsapuri 3 bintang ini terdapat dapur dengan peti sejuk, ketuhar gelombang mikro, tempat makan berasingan dan alat memasak/pinggan mangkuk/perkakas dapur. Bilik mandi terdapat pancuran mandi, jubah mandi, selipar dan kelengkapan dandanan diri percuma.

Tetamu boleh melayari web menggunakan akses Internet wayarles percuma. Televisyen skrin rata 43-inci disertakan dengan saluran kabel.Selain itu, di dalam bilik terdapat air botol percuma dan pengering rambut. Khidmat pengemasan disediakan setiap hari.

Kemudahan rekreasi yang terdapat di hotel pangsapuri adalah bilik wap.

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Filipina, Bahasa Perancis, Bahasa Hindi, Bahasa Itali, Bahasa Rusia

Kemudahan hartanah

Kolam renang/Spa

  • Bilik wap

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-Fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah

Mesra keluarga

  • Kanak-kanak menginap secara percuma (lihat butiran)

Dapur

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Ketuhar
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Peti sejuk

Tempat makan

  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Bilik tidur

  • 1 bilik tidur
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • 2 bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Ruang tamu

  • Ruang makan berasingan
  • Ruang tamu

Hiburan

  • TV skrin rata 43-inci dengan saluran kabel

Kawasan luar

  • Teres

Dobi

  • Kemudahan dobi
  • Perkhidmatan dobi/cucian kering

Ruang bekerja

  • Meja
  • Pusat perniagaan

Keselesaan

  • Penyaman udara

Haiwan kesayangan

  • Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Lif
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Perkhidmatan dan kemudahan

  • Air botol percuma
  • ATM
  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Langsir gelap terus
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam
  • Peti besi
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak)

Umum

  • 107 unit
  • 2 bangunan
  • 21 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kalis bunyi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 16

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
3 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak KWD3.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit Kerugian Barang Pecah: KWD 25 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil bayi: KWD 3.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Hartanah ini dibersihkan secara profesional
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Di bawah undang-undang Kuwait, jika anda adalah rakyat Kuwait atau pemastautin di Kuwait, anda mesti menunjukkan Kad Pengenalan Awam Kuwait semasa daftar masuk; pasangan yang ingin berkongsi bilik mesti menunjukkan sijil perkahwinan asal mereka
Pasangan yang ingin berkongsi bilik mesti menunjukkan bukti perkahwinan
Alkohol tidak disajikan atau dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Wahaj Hotel Apartment 2 Mahboula
Wahaj Apartment 2 Mahboula
Wahaj Apartment 2
Wahaj 2 Aparthotel Mahboula
Wahaj Hotel Apartment 2 Mahboula
Wahaj Hotel Apartment 2 Aparthotel
Wahaj Hotel Apartment 2 Aparthotel Mahboula

Soalan lazim

Adakah Wahaj Hotel Apartment 2 mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Wahaj Hotel Apartment 2?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Wahaj Hotel Apartment 2?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Wahaj Hotel Apartment 2?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Wahaj Hotel Apartment 2?

Terletak di Mahboula, hotel pangsapuri ini sejauh 3 bt (5 km) dari Taman Fintas, Al Bairaq Mall dan Pantai Mahboula. Gate Mall dan Pantai Fintas juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Wahaj Hotel Apartment 2 Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 19 daripada 39 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 39 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 39 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 39 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 39 ulasan

8.4/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Emily

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic experience. Staff is very friendly
Menginap 6 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Eileen, APO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything about the hotel, staff and stay exceeded my expectations.
Menginap 28 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

BENAY KUGU

Menginap 14 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

Faroug

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
It was only a six day visit to Kuwait. 3 days were spent totally at the hotel being quarantined due to request from health authorities for all new comers as a measurement to protect from Covid-19. The hotel was a very nice one the only thing was the very poooooooor WIFI. It belongs to before the stone age. Too slow wifi.
Menginap 6 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

Budawood

Menginap 3 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

Saad

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

فندق العائلات

ممتازه
Menginap 1 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

Saad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

ممتاز

كنت اقامة رائعه
Menginap 2 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

Farrah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel had Large rooms Loved the easy parking clean hotel
Menginap 3 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
All good but the checkout and most other organizational stuff takes forever.
Menginap 4 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Gerhardus

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 10 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

SAEED

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

للأسف لم ترقى للمستوى المطلوب

تأخير في تسجيل الوصول لم أستلم الشقة إلا بعد المغرب وهم كاتبين تسجيل الدخول الساعة ٢ ظهراً. بالإضافة إلى وجود رائحة كريهه في الحمامات
Menginap 1 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Eslam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Mahdi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

مسافه بعيدة ولكن فندق رائع

Menginap 2 malam pada Jun 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
All was good except the people in the reception wasn’t that good communicator and sometimes they are rude they are not nice even told some people that I talk to in the hotel
Menginap 2 malam pada Apr 2019

6/10 Boleh diterima

KHALID

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2019

2/10 Teruk

Anfal

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Raouf

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

جيد جدا

الشقق نضيفه وشبه جديده والخدمة ممتازه لكن الموقع وشوارع الوصول إليه سيئة جدا. بالنسبة للإفطار جيد وخدمتهم للإفطار رائعة تقييمي للفندق جيد جدا لو شوارع الوصول له كويسه كان أعطيته تقييم ممتاز
Menginap 3 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Mohamed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel nice services

Nice hotel nice staff and excellent services
Menginap 2 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic Standard for this location near to Kuwait city
Menginap 5 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

Saud

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

majed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

نظيفة

شقق نظيفة
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Ashraf

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

مناسب

شقق مناسبة مقارنه بالسعر والمبنى. للاسف شبالوايفاي فاي غير جيدة, لاوجد ميني بار ولا ماء للشرب, ولكن الشقق نظيفة ومرتبة بشكل محترم.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

ABDULLA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Ali

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
افضل فندق
Menginap 1 malam pada Dis 2018