The Ttanz Hotel

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Ttanz Hotel

Bahagian dalam
Meja sambut tetamu
Depan hartanah
Kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut, selipar
Menghidangkan makan malam dan "happy hour"

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Gim
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Peti sejuk
Televisyen LED
Mesin basuh/pengering
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Suite, 1 Katil Raja (King), Bathtub

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Televisyen LED
Mesin basuh/pengering
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite, 1 Katil Raja (King), Bathtub

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Televisyen LED
Mesin basuh/pengering
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Televisyen LED
Mesin basuh/pengering
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
405 JALAN TUANKU ABDUL RAHMAN, 405, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, 50100

Tempat berdekatan

  • Menara Kuala Lumpur - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Menara Berkembar Petronas - 2 min memandu - 1.9 km
  • Pusat Beli-belah Suria KLCC - 2 min memandu - 1.9 km
  • Taman KLCC - 2 min memandu - 2.3 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 3 min memandu - 3.1 km

Bergerak

  • Stesen Monorel Chow Kit - 7 minit berjalan kaki
  • Stesen LRT Sultan Ismail - 9 minit berjalan kaki
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 29 minit memandu

Restoran

  • ‪Roof top Bar & Pool - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Restoran Mohd. Yaseen Nasi Kandar - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Nasi Kapau : Masakan Minang - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Restoran Sederhana - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Warung Ketapang - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Ttanz Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur
Terletak berdekatan Menara Kuala Lumpur, The Ttanz Hotel menyediakan sarapan percuma (masakan tempatan), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Masakan China restoran di tapak, TTANZ PALACE, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada gimnasium dan pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Hartanah bebas asap rokok, lif dan perkhidmatan rencam
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, perkhidmatan perkahwinan dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 120 bilik memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi, sebagai tambahan kepada dinding kalis bunyi dan bar mini.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang tersedia
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan masakan tempatan percuma tersedia setiap hari 6:30 hingga 10:30
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • SKY LOUNGE
  • TTANZ PALACE

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Karaoke
  • Sauna

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 10 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Ttanz
Ttanz
Ttanz Hotel
Ttanz Hotel Kuala Lumpur
Ttanz Kuala Lumpur
The TTanz Hotel Hotel
The TTanz Hotel Kuala Lumpur
The TTanz Hotel Hotel Kuala Lumpur

Soalan lazim

Adakah The Ttanz Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Ttanz Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di The Ttanz Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di The Ttanz Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya The Ttanz Hotel?

Terletak di Chow Kit, hotel mewah ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Pasar Malam Chow Kit dan Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur. Pusat Beli-belah Suria KLCC dan Taman KLCC juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Monorel Chow Kit sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen LRT Sultan Ismail sejauh 9 minit berjalan kaki.

The Ttanz Hotel Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 19 daripada 101 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 36 daripada 101 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 23 daripada 101 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 9 daripada 101 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 14 daripada 101 ulasan

7.0/10

Kebersihan

7.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.0/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Liza

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

mohd

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Amat berbaloi... Puas hati

Bilik hotel amat memuaskan.

6/10 Boleh diterima

Gorgeous, kuala lumpur

nice stay, location in the center of KL. easy to travel walking distance or by monorail and LRT
Menginap 1 malam pada Apr 2018

8/10 Baik

che mamad

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Some lamp in room not function System pipe

Paip dalam toilet kurang berfungsi Lampu dalam bilik ade yang tak berfungsi dengan baik
Menginap 2 malam pada Sep 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Kurang memuaskan

Bila sampai... staf ckap nama xda dlm booking.. kita siap bg email comfermation... pas 2 mintak kad credit kita plk.. adoi .. bilik tisu pon xda... yg lain ok la...

10/10 Cemerlang

syed mohamad, Malaysia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Convenient and staff very friendly

10/10 Cemerlang

mohammad, terengganu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

sangat bagus

selesa

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

smart hotel

berpuashati & akan kembali menginap lagi

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

HOTEL YG PALING TERUK SAYA BOOKING

Booking dah,bayar dah. Bila nk gi check in NAMA TAK ADA. Saya bawa slip bukti bayaran. Tipu.menyusahkan pihak saya mencari hotel lain. saya booking 3 Bilik. kesemuanya tak ada.... SAYA MINTAK PIHAK TTANZZ BUAT BAYARAN BALIK. ATAU SAYA BAWA KE PIHAK YANG BERWAJIB

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Tieya, Kelantan

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I came to the hotel for a romantic moment with my husband and looking forward for a good bath in the bathtub but it was disappointing. I also can’t control the temperature on the air conditioner.
Menginap 1 malam pada Nov 2018

10/10 Cemerlang

Mian, Philippines

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
All good . Breakfast is very fine
Menginap 2 malam pada Nov 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Normal Hotel

Positive Things: - In the heart of KL so u dont need to travel long distances. - It have its own underground carpark with security. Negative Things: - I found the toilet door broken and cannot lock the door. - When take shower the water ponding.
Menginap 2 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
room telephone not function, wifi unable to connect, limited parking space.
Menginap 2 malam pada Jul 2018

6/10 Boleh diterima

MedicTony, KL

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

City Hotel

Not friendly customer service experience. The front office staff doesn't know how to treat and welcome guest.
Menginap 1 malam pada Jun 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DO NOT BOOK HERE. There are BLACK MOLD on the room wall, peeling wall paper with mold everywhere. Very dusty and not clean, we found BLOOD STAINS ON PILLOWS/LINEN in the first room, which means they don't clean the linens. Went to talk to staff did nothing, it was late and we were tired from a long flight, so I paid more for a "better" room, and found blood again on the sheets. The roof was leaking with water dripping. I don't know the safety of this building, but already black mould is the worst to breath in. STAY AWAY, even if the site says it is 7/10.
Menginap 1 malam pada Mei 2018

6/10 Boleh diterima

TAN

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Lousy housekeeping

Bath room door was spoilt and unable to lock but do not fix from day 1 till day 4. Telephone extension changed but never inform customer until we need to personally go to counter and ask . Breakfast are all the same for everyday. Anyway quit convenient for business trip, got own car park.
Menginap 4 malam pada Mac 2018

8/10 Baik

Siew ying

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

SRI NORATIKA HASSAN

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Old, terrible, stink, bad hotel

This is my first time experienced very unhappy moment while staying at hotel. I booked Executive Suite King Bed with Bathtub but what you imagine are nothing like it. Room looks very scary with wallpaper peeled off very badly. Bathtub cracked and can't be use. The worst part, water heater was not functioning. The whole hotel got no water heater. The next morning i checked out from the hotel without taking my bath. I called receptionist from my room for 5 times and no one answering. I went down to the lobby and complained about the water heater. The receptionist lady told me to use kettle for me to be able to take bath which was so ridiculous. Breakfast time in the morning i saw only 4-5 people were there having breakfast.
Menginap 1 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

dan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

One of the worst experience ever

The condition of the hotel was extremely old. There was water leakage at the lobby that's usually a bad sign if they can't even get their lobby right. I got there around 4 and they told me that room won't be ready till 6.. that's after they made me wait in the lobby for 20 mins.. i left my bags and went for dinner and came back at 7.. the room was still not ready.. finally at 8 they gave me the room. The room was in terrible condition.. bath tub was broken, the carpet has large patch of white powder (didn't even want to ask what it was), and the wall was full of water stain.. I went to the lobby.. I told them about it.. they started talking within themselves and completely ignoring me and not telling me what's happening.. they finally gave me another room 930.. at that time I was angry.. and walking in.. the room wifi didn't work.. I asked them to come fix and the guy just looked at it and said he doesn't know.. it was a joke.. so no internet for the 2 days. I woke up at 9.. went to breakfast.. there was absolutely nothing there.. not even plain bread was left. lastly my second day.. my card get deactivated.. had to go down and fix.. I don't know what to say... also the carpark was full.. and lots of mosquitos.. On the good side.. the room was spacious and looked nice but smells like something didn't quite survive. the hotel has just been poorly maintained. it had potential.. took plenty of photos of the bad condition of the hotel if anyone is interested.