Radisson Blu Kochi

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Kanayannur terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Radisson Blu Kochi

Kolam renang tertutup
Ruang istirahat di lobi
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan China
Junior Suite | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
VIP Access

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Spa
  • Kolam
  • Bar
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM227
RM254 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Presidential Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Business Room (Business Class)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
  • 29 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

7.6 daripada 10
Baik
(11 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
S.A Road, Elamkulam Junction, Kadavanthra, Kanayannur, Kerala, 682 020

Tempat berdekatan

  • Cochin Shipyard - 5 min memandu - 3.5 km
  • Marine Drive - 7 min memandu - 4.2 km
  • Lulu Mall (Pusat Beli-belah) - 9 min memandu - 8.5 km
  • Istana Mattancherry - 16 min memandu - 12.0 km
  • Pantai Fort Kochi - 18 min memandu - 13.7 km

Bergerak

  • Elamkulam Station - 2 minit berjalan kaki
  • Vyttila Station - 5 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antrabangsa Cochin (COK) - 57 minit memandu

Restoran

  • ‪Mel-b's - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Ambiswami vegetarian restaurant - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Chiyang - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Café Coffee Day - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Naushad The Big Chef Restaurant - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Radisson Blu Kochi

Hotel berdekatan Lulu Mall (Pusat Beli-belah)
Anda boleh menantikan sarapan Eropah percuma, bar kolam dan taman di Radisson Blu Kochi. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan China. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan kedai hadiah
  • Hartanah bebas asap rokok, tempat letak basikal dan dewan tari-menari
  • Perkhidmatan rencam, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan lif
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 150 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta manfaat seperti menu bantal dan ruang kerja komputer riba.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi dan pancuran berasingan dan bidet
  • 32-inci TV LED dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • High Bar
  • Keshia
  • Mainland China
  • Wellington

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Kelab kesihatan
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 557 meter persegi

Kawasan luar

  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau di pancuran mandi
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2009
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan atau perkhidmatan berikut tidak tersedia dari Mei 19 2025 hingga Jun 30 2025 (tarikh tertakluk kepada perubahan):
  • Kolam renang
Kemudahan berikut ditutup secara bermusim setiap tahun. Ia akan ditutup dari 27 Mac sehingga 15 April:
  • Satu daripada kolam renang

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1690 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Radisson Blu Kochi Hotel Cochin
Radisson Blu Kochi Hotel
Radisson Blu Kochi Cochin
Radisson Blu Kochi
Radisson Blu Kochi Hotel
Radisson Blu Kochi Kanayannur
Radisson Blu Kochi Hotel Kanayannur

Soalan lazim

Adakah Radisson Blu Kochi mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup. Satu daripada kolam renang ditutup secara bermusim setiap tahun dari 27 Mac hingga 15 April. Kolam renang akan tidak tersedia dari 19 Mei 2025 hingga 30 Jun 2025 (tarikh tertakluk perubahan).

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Blu Kochi?

Setakat 16 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Blu Kochi pada 20 Jul 2025 bermula serendah RM 226.5, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Radisson Blu Kochi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Blu Kochi?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Radisson Blu Kochi?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Radisson Blu Kochi memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR1690 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Radisson Blu Kochi?

Terletak di Elamkulam, hotel spa ini sejauh 3 bt (5 km) dari Galeri Seni Dewan Durbar, Mahatma Gandhi Road dan Cochin Shipyard. Gurudwara Sri Guru Singh Sabha dan Centre Square Mall juga dalam jarak 3 bt (5 km). Elamkulam Station hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Vyttila Station sejauh 19 minit berjalan kaki.

Radisson Blu Kochi Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 89 daripada 210 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 62 daripada 210 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 28 daripada 210 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 14 daripada 210 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 17 daripada 210 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Shyama

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
At 7 am we went out and on our return our access card did not work. We had to go to reception and reactivate the room access card. Restaurant food was ok but have had better in kerala
Menginap 1 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

John

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great breakfast buffet. Pool was out of order/under repair.
Menginap 10 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

raameshwar

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My stay at Radisson blu kochi was excellent.The staff at the reception especially Anakha and Delvin was very helpful and supportive.I loved kenisha restaurant at Radisson blu and their breakfast spread was awesome with more options.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Sibi

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Sunish

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I had a pleasant stay at the hotel. Staff were excellent—very courteous and helpful throughout. Check-in and check-out were smooth and hassle-free. The breakfast spread was truly excellent, with a great variety and quality. However, the room didn’t quite meet my expectations. The bedding, in particular, was hard and lacked the softness and comfort I was hoping for. Overall, a decent stay with standout service and food.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Anuj

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall good experience
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

SPARSH, hathras

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good property
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Mathew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 13 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We went for a relaxing stay but from check in onwards it was disappointing and room was so unclean bedding and room and toilet was so bad xx
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Avoid this Hotel! Definitely NOT 5 star

Certainly not a 5 star hotel. Full of mosquitoes. Buffet breakfast very haphazard - staff not replenishing food and drink items in timely manner. Do not use travel desk at hotel. Given a driver who did not know route and constantly changing direction (we had to google route and show him way!) and after consulting with travel desk by phone, it was agreed we would only have half day (4 hours) for half the price and this was reconfirmed by Manjusha Shibin. At check out, we were still charged for full day. After having to wait 1.5 hours, and speaking to Manushi, she would only discount the full day charge of 5000 rupees to 4000 rupees despite her previous confirmation. As a result of hotel poor service, we nearly missed our train causing huge amount of stress and were forced into paying. Very poor customer service which has left us feeling cheated and extremely upset. Whilst at the hotel, we noticed many people complaining. Not recommended. Rooms needed renovating, poorly cleaned. Facilities lacking - had to wait an hour for a drink in the bar. There are huge advertising signs stating Zhima Restaurant now open but it is still being renovated so only eating option is the buffet which does not make for a convivial relaxing evening with friends. This hotel would struggle to get a 2 star rating in most countries.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Roice

Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Archana, Sunnyvale

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We picked this hotel because of their excellent Travel Desk services. From the very first Manjusha was very responsive and helped us with our travel bookings. We made a last minute decision to go to Kochi and were looking for someone local to help with travel arrangements. Manjusha helped with picking out trip ideas for us as well as arranging a car and driver. Everything was reasonably priced and well coordinated. The hotel itself was good with friendly staff. Breakfast buffet which was included was very good. I’d recommend this place especially their concierge services.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Jane

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Reception Staff were very helpful especially Anakha, Sajin and Devlin. We only booked the one night stay as needed to be near train station for our next part of our trip. Only downside of hotel was the amount mosquitos. Unfortunately they were in our room on 23 floor and where we sat in reception area. Our room also smelt damp. We got bitten more here than on our backwaters trip. Yes we know it’s India but we have been travelling over two weeks and managed to avoid them on the whole until now. Breakfast seemed very disorganised and there was no hot water to make tea. I asked staff twice and eventually I was brought some in a cup. Seems something so basic should have been on display.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

ISSAM, AULNAY SOUS BOIS

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Le petit déjeuner , la piscine et le confort de la chambre
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Roshni

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Location is great. 2 minutes away from metro station. Could go shopping every day. Breakfast was great including continental and South Indian. Service was excellent. Staff are very helpful namely Ajay, Delvin. Really felt like home.
Menginap 6 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Aparna, Melbourne

Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Dilip

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Best thing liked about the hotel was ala carte food preparation was very good and tasty, with good portions. Good staff members but Hotel is low on staff so there are many issues related to that and building is old with frequent elevator issues.
Menginap 4 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Ola

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Parvinder singh

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our stay at Radisson Blu, Kochi, was truly memorable. The property was fantastic, offering a perfect blend of comfort and luxury. The staff were exceptionally friendly and attentive, making us feel welcome throughout our stay. It was a wonderful experience for the entire family!
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Janardhanan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel. Friendly staff.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Kitt

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The buffet was the best I’ve ever had! Great views and friendly staff
Menginap 2 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

David

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
I arrived 45 minutes before the 2pm checkin time, after a tiring journey. I asked if I could leave my bags, or if my room was available for early checkin. I was in luck! Reception told me that my room was ready, and to wait in the lobby. 45 minutes later, at the official checkin time, I was getting impatient. (If my room was not ready, tell me, don't tell me lies). I was checked in, and told that my bags would be sent up straight away. I went to my room, and waited for my bags. After 30 minutes of no bags I went down again to reception. My bags had been lost! Me and the bell boy eventually found my bags. I was very tired by this time, I grabbed a shower and realised how filthy and run-down the room was. I had partially unpacked by this time, but I decided to challenge the whole situation with the manager. I found him strutting around reception. I explained the situation, and requested a new room. "Give me 5 minutes" he said. 20 miuntes later he had disappeared. I was eventually given a clean room. But the safe was defective, and the minibar locked. I stayed 3 nights. My experience did not improve - poolside areas were dirty, service was slow or non-existent, no coffee was available at breakfast!!, no clean glasses available for water in reception, etc, etc. 5 star? I don't think so!!! And Radisson Blu??? No where near the standard of any other Radisson Blu hotel that I've ever stayed in, and not worthy of the name Radisson Blu. Shocking.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Anusmitha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very friendly staff
Menginap 1 malam pada Okt 2024