Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Greenville Serviced Apartment





Ulasan
2.0 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Double or Twin Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Saluran kabel
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

8/28 Klong luang, Klong 4, Khlong Luang, Pathum Thani, 12120
Tentang hartanah ini
Greenville Serviced Apartment
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi sarapan: kira-kira THB 100 seorang
- Bayaran katil lipat simpan: THB 500 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah juga dikenali sebagai
Greenville Serviced Apartment Aparthotel Khlong Luang
Greenville Serviced Apartment Aparthotel
Greenville Serviced Apartment Khlong Luang
Greenville Serviced
Greenville Serviced Apartment Hotel
Greenville Serviced Apartment Khlong Luang
Greenville Serviced Apartment Hotel Khlong Luang
Soalan lazim
Greenville Serviced Apartment Ulasan
Ulasan
2.0
2.0/10
Kebersihan
2.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
2.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
11 Sep 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2019