SPOT ON 38697 Hotel Sridhar

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Khammam terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk SPOT ON 38697 Hotel Sridhar

Meja sambut tetamu
Meja sambut tetamu
Bahagian luar
Standard Room | 1 bilik tidur, cadar katil
Lobi

Ulasan

2.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Standard Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 9 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 9 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
11-1-8/2, Beside Vishnu Hotel, Mayuri Center, Khammam, Telangana, 507001

Tempat berdekatan

  • Swami Ayyappa Temple - 2 min memandu - 1.5 km

Bergerak

  • Khammam Station - 7 minit berjalan kaki

Restoran

  • ‪The Park Restaurant (Park Street) - ‬3 min memandu
  • ‪Suvee's Restaurant - ‬3 min memandu
  • ‪Krishna Bar and Restaurant - ‬2 min memandu
  • ‪Survee's Restaurant - ‬2 min memandu
  • ‪Haveli - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

SPOT ON 38697 Hotel Sridhar

Sorotan hartanah
SPOT ON 38697 Hotel Sridhar menyediakan semua keperluan anda. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di SPOT ON 38697 Hotel Sridhar mempunyai keselesaan seperti penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Pemberitahuan loceng pintu dan telefon
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Lain-lain

  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 11:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti memberikan kad pengenalan foto yang sah yang dikeluarkan oleh Kerajaan India. Kad PAN tidak diterima. Pengembara yang bukan warganegara India mesti menunjukkan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Alkohol tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Spot On 38697 Sridhar Khammam
SPOT ON 38697 Hotel Sridhar Hotel
SPOT ON 38697 Hotel Sridhar Khammam
SPOT ON 38697 Hotel Sridhar Hotel Khammam

Soalan lazim

Adakah SPOT ON 38697 Hotel Sridhar mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di SPOT ON 38697 Hotel Sridhar?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di SPOT ON 38697 Hotel Sridhar?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 11:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di SPOT ON 38697 Hotel Sridhar?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya SPOT ON 38697 Hotel Sridhar?

Terletak di Khammam, hotel ini sejauh 2 km dari Swami Ayyappa Temple. Khammam Station sejauh 7 minit berjalan kaki.

SPOT ON 38697 Hotel Sridhar Ulasan

Ulasan

2.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 1 ulasan

2.0/10

Kebersihan

2.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

2.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10

Very unfriendly rude customer service
Menginap 1 malam pada Nov 2021