Boutique Hotel Edelmanns

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Kematen in Tirol terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Spa
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran satelit
Ruang komputer riba
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Studio Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran satelit
Ruang komputer riba
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Dr. Helmut-Marsoner Weg 3, Kematen in Tirol, Tirol, 6175

Tempat berdekatan

  • Martinswand - 1 min memandu - 1.4 km
  • Lompatan Ski Bergisel - 9 min memandu - 14.2 km
  • Pasar Krismas Pekan Lama Innsbruck - 9 min memandu - 10.6 km
  • Pergunungan Nordkette - 10 min memandu - 10.2 km
  • Kereta Kabel Nordkette - 15 min memandu - 13.0 km

Bergerak

  • Stesen Kematen in Tirol - 10 minit berjalan kaki
  • Perhentian Trem Innsbruck Technik - 12 minit memandu
  • Innsbruck (INN-Kranebitten) - 18 minit memandu

Restoran

  • ‪Asiarestaurant Wang Fu - ‬4 min memandu
  • ‪Ruetz-Backhaus Kematen - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Kögele - ‬7 min memandu
  • ‪Blockhaus - ‬7 min memandu
  • ‪Taverna Da Guzzi - ‬11 min memandu

Tentang hartanah ini

Boutique Hotel Edelmanns

Sorotan hartanah
Di Boutique Hotel Edelmanns, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, bar dan spa perkhidmatan penuh. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, hartanah bebas asap rokok dan lif
  • 5 bilik mesyuarat, tempat simpanan bagasi dan mesin layan diri
Ciri-ciri bilik
Kesemua 75 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan jubah mandi, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Spa perkhidmatan penuh
  • Tempat simpanan peralatan ski

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 5 bilik mesyuarat

Spa perkhidmatan penuh

  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 11:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 16:00 - 11:30
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.00 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Edelmanns
Boutique Hotel Edelmanns Hotel
Boutique Hotel Edelmanns Kematen in Tirol
Boutique Hotel Edelmanns Hotel Kematen in Tirol

Soalan lazim

Adakah Boutique Hotel Edelmanns mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Boutique Hotel Edelmanns?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Boutique Hotel Edelmanns?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 11:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Boutique Hotel Edelmanns?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Boutique Hotel Edelmanns?

Terletak di Kematen in Tirol, hotel spa ini sejauh 1 bt (2 km) dari Inn dan Martinswand. Kolam Renang Zirl adalah 2.3 bt (3.7 km) jauhnya. Stesen Kematen in Tirol sejauh 10 minit berjalan kaki.

Boutique Hotel Edelmanns Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 28 daripada 38 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 9 daripada 38 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 38 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 38 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 38 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Carol

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean, excellent breakfast
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Isidro

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was clean and comfortable. The staff was friendly and gave us recommendations for dinner. You have your own parking spot and it’s well located for exploring around.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kim

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Holger

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Sjoerd

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Goed en zeer vriendelijk Hotel. Je zit zo weer op de snelweg. Het enige jammere vind ik, dat je er niet kan dineren.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Josef Marc

Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jens

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Toilet almost fell off. Dog barking in the next room (they allowed us to change rooms, but seemed annoyed to do so). Generally just a very average stay. Staff seemed like they didn’t want to be there.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ravinder

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel .. need more staff

Great hotel but I think they need more staff When we got there, it was only one receptionist handling bar and queue of people checking in
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Per

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bra service och bra frukost Bra standard Område lite utanför men helt ok
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Mohammad, Center Valley

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel, beds were comfortable, excellent reception staff, great buffet breakfast. I did not give 5 stars because our air conditioning was not working and no one was available to fix it over the weekend
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ameila

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Garantiemax

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Reinhard

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles top
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Marcel, Berlin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles super geklappt dank des sehr freundlichen und hilfsbereiten Personal.
Menginap 5 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Marcel, Berlin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Der Stay insgesamt war sehr gut. Alles perfekt geklappt und Personal an der Rezeption super freundlich und hilfsbereit.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Igor

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very new, nice, sparkling clean property, but the area around is average (industrial).
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Andor

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Albert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Leider keine Heizung. Sonst seh gut
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Leslie

Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Arampidis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Martin Damgaard

Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

stefano

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Timothy

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel is a bit isolated for dining options as it doesn’t have a restaurant.
Menginap 1 malam pada Sep 2024