Sandman Hotel & Suites Kelowna

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Kelowna terdapat 2 restoran dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Sandman Hotel & Suites Kelowna

Bahagian dalam
2 restoran, sarapan dihidangkan
Balkoni
Suite, 1 Katil Raja (King), Kitchenette, Tower (Balcony) | Dapur kecil peribadi | Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro, pembancuh kopi/teh
Meja sambut tetamu

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Restoran
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM316
RM373 jumlah
termasuk cukai & fi
26 Okt - 27 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Room, 1 Katil Raja (King), Tower

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King), Kitchenette, Tower (Balcony)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
TV
  • 60 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen) (Atrium Building)

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 46 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen) (Atrium Building)

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), Kitchen (Atrium Building)

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Kitchenette, Tower (Balcony, View)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
  • 60 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Kitchenette, Tower (Balcony)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
  • 60 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Bujang

Classic Room, 1 Katil Ratu (Queen) (Atrium Building)

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Room, 1 Katil Ratu (Queen), Kitchen (Atrium Building)

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Room, 2 Katil Ratu (Queen) (Atrium Building)

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Estet Gunung Dilworth, sebuah kawasan kejiranan di Kelowna dengan beli-belah yang bagus, menempatkan Sandman Hotel & Suites Kelowna. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Taman Waterfront dan Tasik Okanagan. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Prospera Place atau Royal LePage Place. Nikmati cerun di kawasan ini dengan bermain ski merentas desa, bermain ski menurun bukit dan luncur papan salji, serta jangan lepaskan luncur kereta salji.
Peta
2130 Harvey Ave, Kelowna, BC, V1Y 6G8

Tempat berdekatan

  • Pusat Membeli-belah Orchard Park - 1 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Hospital Besar Kelowna - 5 min memandu - 4.6 km
  • Taman Waterfront - 6 min memandu - 5.0 km
  • Prospera Place - 6 min memandu - 5.0 km
  • Kolej Okanagan - 6 min memandu - 4.2 km

Bergerak

  • Kelowna, BC (YLW-Lapangan Terbang Antarabangsa Kelowna) - 12 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Popeye’s Louisiana Chicken - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Wendy’s - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Red Robin - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Bamboo Chopsticks Express - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Sandman Hotel & Suites Kelowna

Hotel berdekatan Taman Waterfront
Pertimbangkan penginapan di Sandman Hotel & Suites Kelowna dan manfaatkan pencucian kering/dobi, bar dan gimnasium. Pastikan anda menikmati Sarapan, Makan tengah hari dan Makan malam di dua restoran di tapak. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan 24 jam.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), daftar keluar ekspres dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Hartanah bebas asap rokok, kakitangan berbilang bahasa dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 220 bilik yang dihias secara berasingan menampilkan sentuhan bermakna seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Gabungan pancuran/tab mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 42-inci televisyen dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, kitar semula dan peti sejuk

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 13:00 dengan bayaran: CAD 10 hingga 25 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Bar One Urban Lounge
  • Dennys 24 hour restaurant

Aktiviti menarik

  • Bot bermotor peribadi
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 11 tingkat
  • 2 bangunan
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV 42-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk tempahan lima malam atau lebih, kad kredit dalam fail akan diberi prakebenaran serta-merta selepas membuat tempahan, yang bayaran untuk penginapan akan dibuat di tapak dan bukannya semasa membuat tempahan.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah akan diubai suai dari 25 Julai 2025 sehingga 1 Ogos 2026 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Meja/kaunter hadapan
  • Ruang depan
  • Lobi
  • Bilik tamu tertentu
Kerja pengubahsuaian hanya akan dijalankan semasa waktu perniagaan pada hari kerja. Segala usaha akan diambil untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.
Kemudahan berikut ditutup pada Isnin, Selasa, Rabu, Khamis dan Jumaat:
  • Tab panas

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak CAD 25 setiap penginapan, semalam (maksimum CAD 125 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor (sehingga 23 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 14 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: CAD 250 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira CAD 10 hingga 25 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: CAD 25 setiap penginapan, semalam (maksimum CAD 125 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan bayaran mudah alih; wang tunai tidak diterima
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay dan Apple Pay
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 22:00
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Sandman Kelowna
Kelowna Sandman
Kelowna Sandman Hotel
Sandman Hotel Kelowna
Sandman Kelowna
Sandman Kelowna Hotel
Sandman Hotel & Suites Kelowna Okanagan Valley
Sandman & Suites Kelowna
Sandman Hotel & Suites Kelowna Hotel
Sandman Hotel & Suites Kelowna Kelowna
Sandman Hotel & Suites Kelowna Hotel Kelowna

Soalan lazim

Adakah Sandman Hotel & Suites Kelowna mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 23 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak CAD25 setiap penginapan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Sandman Hotel & Suites Kelowna?

Setakat 22 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Sandman Hotel & Suites Kelowna pada 26 Okt 2025 bermula serendah RM 316.18, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Sandman Hotel & Suites Kelowna?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Sandman Hotel & Suites Kelowna?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Sandman Hotel & Suites Kelowna?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Sandman Hotel & Suites Kelowna?

Terletak di Estet Gunung Dilworth, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Pusat Membeli-belah Orchard Park, Orchard Park Shopping Centre dan Cineplex Cinemas Orchard Plaza. Taman Wilayah Mission Creek dan Planet Lazer juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Sandman Hotel & Suites Kelowna Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 535 daripada 1873 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 430 daripada 1873 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 380 daripada 1873 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 277 daripada 1873 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 251 daripada 1873 ulasan

7.0/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Dan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pillows were awful Shower head was about 5 feet off the tub base and was hard to shower . Disappointing, I usually stay at sandman hotels.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Judith, Winnipeg

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Like - Proximity to airport, downtown & restaurants. Dislike - Fridge was not working, not-so clean bathroom.
Menginap 6 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Meagan and Darren

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean rooms, quiet. Parking is hard to find if the hotel is busy.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Makayla

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
This property was under construction with a hazardous materials removal what appeard at the time our stay access to the lobby was limited due to construction which lead to us trucking our bags further through the restaurant entrance to get to the desk it was not committed through Expedia and barely mentioned on the website until we arrived and noticed these things we would have chose a different accommodation if we knew in advance of this situation
Menginap 3 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Resi

When we first checked in, we were given a room in the seventh floor. The toilet wasn’t flushing properly and this the room was smelling bad. We asked someone to fix the problem and they sent a maintenance guy to fix it. But when he left, we flushed the toilet again and it won’t suck properly I requested for a new room and they gave us a very nice room in the sixth floor. Everything was different from the first experience. The room was very nice and clean. It smells fresh and the toilet is working properly. We stayed there for two nights . On the first night we asked for the room to be refreshed But when we came back, it wasn’t done at all. I have to call the front desk to give us at least a toilet paper because we are completely out When we came back from our dinner everything was changed and they supplied us with toilet paper as well. Thank you for attending to our request
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Alicia

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
They only had one person to check in guests
Menginap 3 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Michael

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bed was comfortable ,room was clean Needs more parking
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

CHELSEA

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
veds were fine, thats about it,tape covering holes in walls, grout falling out of bathtub. durty furnishings. no tv remote. all okay if you arent paying what they charged.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Susanna

Sukakan: Kebersihan
wifi good. most needs met. if staff doesn't relay much upon check in, you will find your answers in the hotel cards for easy navigation. some complimentary items in hotel room were not consistently there.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Morgan

Tidak sukakan: Kebersihan
Room was dirty, and in horrible condition. Door wouldn’t shut properly and the remote was broken.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Christopher

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very central located by shopping amenities, very clean & comfortable hotel. Was very satified with my stay here at Sandman Kelowna.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Hoang

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hot water was very hot but the cooler was noise.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Robert

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
In spite of the construction going on, the building was still in good shape. I do believe they should be discounting while this is going on, especially since the hottub was not operational
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

BALJINDER SINGH

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Barbara

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We did not have a window to the outdoors. We overlooked a pool and a hottub. I like to see the outdoors. I felt confined.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Janeen

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very disappointed not very clean rooms check out is at 11 housekeepers nocked on door at 9:00am to clean very rude
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Lee, Huntsville

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms were clean. Very convenient location. Lots of transit options.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

katrina

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I picked this hotel due to the proximity to stores and restaurants and my experience with Sandman Hotels has been lovely. The hotel itself is run down and the carpets in the hallway looked damp and dirty at the same time with a mildew smell. I got in my room and the shower and tub were dirty. The tiles had that black dirt in the grout and i had to wear flip flops while showering cuz i couldn’t bear to touch the tub. I boiled water using the kettle and at the spout i found what looked like dog/cat hair. The coffee bar area looked like it hasn’t been wiped and the “clean” cups are had the dirty cover papers on them. The sink drained so slowly it seemed like it was clogged The free shampoo looked like it’s been used. You can tell that someone’s opened it cuz there’s dry product all over the packaging. I’ve stayed at other sandman before and i have never seen them like this. The one in Edmonton almost has 5 star amenities. I didn’t bother calling as the rest of the hotel looked like it’ll be the same state in every room and i had a long journey. I haven’t been in a hotel where i was scared to touch anything. I had to get Lysol wipes to wife surfaces.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Adam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Nice stay but lots of renovations occurring
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Richelle

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Very clean, updated room. Staff was polite. I was disappointed to learn that the hot tub was out of service due to the renovations as well as the elevator. Overall i was happy with my stay. I will stay again once renovations are complete.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Garth

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
We stay at this hotel regularly. I recommend staying in the newer tower section. The old section at the pool is dated.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Philip, Vernon

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to the concert venue. Great service and fairly clean, even during renovations.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Amanda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and comfortable. Nice staff. Convenient location
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

john

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
They are doing renovations.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Annatoria

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2025