ART HĂŽtel
Hotel di Kaysersberg-Vignoble terdapat restoran dan bar/ruang istirahat
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk ART HĂŽtel

Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Superior Double Room, View

Superior Double Room, View
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Almari pakaian
Pengemasan harian
Superior Double Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Katil sofa - kelamin
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Suite
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Katil sofa
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

1 Rue Haute du Rempart, Kaysersberg-Vignoble, Haut Rhin, 68240
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel KLE, BW Signature Collection
Hotel KLE, BW Signature Collection
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 202 ulasan
Harga ialah RM591
RM678 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Jul - 30 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 5.06 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 10.00 untuk dewasa dan EUR 5.00 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 10 sehari
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 25 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
L'Arbre Vert hĂŽtel-restaurant Hotel Kaysersberg
L'Arbre Vert hĂŽtel-restaurant Hotel
L'Arbre Vert hĂŽtel-restaurant Kaysersberg
L'Arbre Vert hĂŽtel-restaurant Hotel Kaysersberg-Vignoble
L'Arbre Vert hĂŽtel-restaurant Kaysersberg-Vignoble
Hotel L'Arbre Vert hĂŽtel-restaurant Kaysersberg-Vignoble
Kaysersberg-Vignoble L'Arbre Vert hĂŽtel-restaurant Hotel
Hotel L'Arbre Vert hĂŽtel-restaurant
L'Arbre Vert hĂŽtel-restaurant Hotel
L'Arbre Vert hĂŽtel restaurant
L'arbre Vert Restaurant
ART HĂŽtel Hotel
L'Arbre Vert hĂŽtel restaurant
ART HĂŽtel Kaysersberg-Vignoble
ART HĂŽtel Hotel Kaysersberg-Vignoble
Soalan lazim
ART HĂŽtel Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.2/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Pengembara perniagaan
19 Dis 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2020
8/10 Baik
Fabienfabien
20 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
rĂšs satisfait
Fabienfabien
Menginap 1 malam pada Okt 2020
6/10 Boleh diterima
Hakan
23 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan
Hakan
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Yingjia
21 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
TrÚs bon séjour
Yingjia
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Norbert, Hersbruck
Mengembara bersama pasangan
18 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Norbert
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
6/10 Boleh diterima
LouisDombret, Ostende / Belgique
Mengembara bersama pasangan
30 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
LouisDombret
Menginap 1 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Sigg Jacques
16 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A y retourner
Sigg Jacques
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
23 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
6/10 Boleh diterima
Pascal
28 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Changement de nom
Pascal
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
10 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
cyrille
29 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
cyrille
Menginap 2 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Gerda
12 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gerda
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Robert
1 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Robert
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
mathy
9 Sep 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
mathy
Menginap 2 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
David
2 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Modern hotel rooms
David
Menginap 4 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Maria
2 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maria
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
3 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
16 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Wim, Den Haag
3 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Leuk hotel in een leuke buurt met prima service
Wim
Menginap 1 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Martin
31 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Martin
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
vanessa
17 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
bon hÎtel. bien situé
vanessa
Menginap 1 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Mathilde
7 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Verblijf tijdens kerstmarkt
Mathilde
Menginap 3 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Pacome
10 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super moment
Pacome
Menginap 1 malam pada Okt 2018