The Milestone Hotel

Hartanah 3.0 bintang

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Milestone Hotel

Pintu masuk dalaman
Junior Suite | Pemandangan dari bilik
Executive Suite | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, tilam berlapik
Depan hartanah - siang/malam
Tempat menarik
VIP Access

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Penyaman udara
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM119
RM147 jumlah
termasuk cukai & fi
28 Jun - 29 Jun

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Deluxe Family Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Junior Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Single Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double or Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Chibahal Marg, Thamel, Kathmandu, Central Development Region, 44600

Tempat berdekatan

  • Garden of Dreams - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Durbar Marg - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Dataran Durbar Kathmandu - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Kuil Pashupatinath - 5 min memandu - 4.6 km
  • Boudhanath - 6 min memandu - 5.7 km

Bergerak

  • Kathmandu (KTM-Lapangan Terbang Antarabangsa Tribhuvan) - 20 minit memandu

Restoran

  • ‪Momo Hut - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Namaste Cafe & Bar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Kathmandu Burger - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Mitra - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪fat monk - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Milestone Hotel

Hotel berdekatan Garden of Dreams
Terletak berdekatan Durbar Marg dan Dataran Durbar Kathmandu, The Milestone Hotel menyediakan teres atas bumbung, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan sewaan kereta di tapak. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan pusat perniagaan.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, tempat simpanan bagasi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Kakitangan berbilang bahasa, dispenser air dan surat khabar percuma
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Almari pakaian dan tempat duduk berasingan
  • Cerek elektrik, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (USD 3 semalam)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak motosikal sahaja di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: USD 6 untuk orang dewasa dan USD 3 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • Bilik wap
  • Sauna
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti sejuk berkongsi
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • Cawan boleh guna semula
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Hulu semburan mandi hujan
  • Pancuran mandi
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Perabot berasingan
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah mengenakan caj sebanyak 4 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah hari, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang memandu ke hartanah perlu menghubungi hartanah terlebih dahulu (cth., arah)

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira USD 6 untuk dewasa dan USD 3 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 12 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: USD 3 semalam (sejauh 200 meter)
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 4 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Milestone Hotel Kathmandu
Milestone Kathmandu
The Milestone Hotel Spa
The Milestone Hotel Hotel
The Milestone Hotel Kathmandu
The Milestone Hotel Hotel Kathmandu

Soalan lazim

Adakah The Milestone Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Milestone Hotel?

Setakat 26 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Milestone Hotel pada 28 Jun 2025 bermula serendah RM 118.62, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di The Milestone Hotel?

Parkir motosikal sahaja.

Apakah masa daftar masuk di The Milestone Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di The Milestone Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah The Milestone Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD12 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Milestone Hotel?

Terletak di Thamel, hotel ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Garden of Dreams dan Durbar Marg. Dataran Durbar Kathmandu dan Kuil Pashupatinath juga dalam 3 bt (5 km).

The Milestone Hotel Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 51 daripada 77 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 77 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 77 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 77 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 77 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Smriti

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a really great stay, thanks to Mr. Ashish for reccomending me the kathmandu city tour experience.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Sanjay

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Went for trekking to Annapurna region and stayed there in my way back. really nice stay, thankyou to Ashish for your restaurant recommendation. really liked the rooftop restaurant, definitely coming back next year.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Marta

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hermosa estancia, personal muy amable, comida deliciosa.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Wang

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent Hospitality. Higly Recommended.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

GLENN PETER

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good service
Menginap 12 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Smriti

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a great stay. The location is great as you can walk like hundred meters and you are nearby to everywhere worth going. Great hospitality, really loved the city tour arranged by the travel agent inside hotel. Thankyou guys for all the help.

10/10 Cemerlang

Smriti

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was neat and clean, the staff were very welcoming and helpful . The rooftop restaurant has a awesome view, you can see the monkey temple from there. The rooms were peaceful at night. I was amazed when i came late at night from a nearby bar and the streets of Thamel was lively, yet my room was peaceful.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

DAE HYEON

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Couldn't rest because of noises

Tooooo much noise.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

ROSHAN

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very very bad experience I booked this hotel online for 5 days stay , but due to my personal problem i have to check out earlier, staying only for 2 days , however the hotel did not refund fund my 3 days money, despite of requesting many times they denied. Even the room was not so big as they have shown in the pictures . Refrigerator was also not working , washroom is very small. If you guys are planning to stay in this hotel, I personally suggest not book this hotel.
Menginap 5 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

paola

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
the Hotel is in the hearth of Kathmandu, in Thamel district near to Garden of Dreams and Durbar Square and to all facilities such as taxi and so on. What we most appreciate is the hortel's owner and his staff ( waiters and chefs) they were nice and friendly and the very good breakfast prepared with all fresh ingredients both fruits and vegetables! Thanks dear friend by Paola and Sofia
Menginap 12 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Sujan

Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Romila

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel

All good with the stay. The hotel is on a narrow side road making car access difficult.
Menginap 3 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Kelly

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was very good, hot shower and large comfortable bed which were all welcome especially after having completed a few weeks of trekking. The rooms do not get cleaned automatically every day so you will have to ask for that and clean towels if you need them.
Menginap 3 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Clayton

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A reasonable price for a nice place to stay

The hotel is fairly modern and for the most part clean. Staff are pleasant and helpful. It's located in a good area with access to many things.
Menginap 5 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Parbat

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent service .. friendly staff .. need to work on cleanliness of rooms carpet however very comfortable stay .. definitely visit again ☺️
Menginap 2 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Laurel

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was more than accommodating. Would stay here many more nights if possible. Thank you milestone hotel!!

10/10 Cemerlang

Michael, Ruthin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Philippe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
J’ai passé un bon séjour dans cet hôtel. J’en ai fait plusieurs à Katmandou mais celui ci était top. Chambre très confortable, calme, bonne literie, salle de bain propre, petit bémol eau tiède…. Sinon ce qui a été vraiment agréable c’est le personnel! Personnel du restaurant très agréable et serviable!!! Très attentionné . Personnel à l’accueil très gentil aussi, notamment Dipika qui a été très à l’écoute et disponible. J’ai également fait un massage hayurvedique au spa, très bien , et à prix abordable. Merci
Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Muhammad

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Business trip

Friendly staff and good service.
Menginap 2 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Sagar, feltham

Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

sasha

Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

TOM

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Central Thamel Hotel with soul

The Milestone is a modern seven story hotel with a wonderful bar/restaurant on the roof with great views and a good breakfast. Service is warm, friendly, and efficient. Location is great in the middle of Thamel.
Menginap 6 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Anthony

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Have problems with booking try to call to discuss no answer and was double charged, even though they say no pay til we get there. Had to call the bank for dispute and only get one refund back, not very happy.
Menginap 7 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Tony

Menginap 1 malam pada Jul 2023