Kathmandu Grand Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Kathmandu terdapat teres atas bumbung dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Kathmandu Grand Hotel

Bahagian luar
Bahagian dalam
Kawasan tempat duduk lobi
Deluxe Triple Room | 1 bilik tidur, meja, Wi-fi percuma, cadar katil
Kawasan tempat duduk lobi
VIP Access

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Penyaman udara
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM197
RM222 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Jul - 17 Jul

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Suite

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Televisyen LED
Diubah suai pada 2022
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 3 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Kelamin (Double)

Apartment

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Televisyen LED
Diubah suai pada 2022
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 4 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Family Suite

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Televisyen LED
Diubah suai pada 2022
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 4 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Diubah suai pada 2022
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Bekalan mencuci mesra alam
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Standard Double or Twin Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Diubah suai pada 2022
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Bekalan mencuci mesra alam
  • 2 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double or Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Diubah suai pada 2022
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Bekalan mencuci mesra alam
  • 3 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Chaksibari Marg, Thamel, Kathmandu

Tempat berdekatan

  • Garden of Dreams - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Durbar Marg - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Swayambhunath - 2 min memandu - 2.5 km
  • Dataran Durbar Kathmandu - 3 min memandu - 2.5 km
  • Kuil Pashupatinath - 6 min memandu - 5.3 km

Bergerak

  • Kathmandu (KTM-Lapangan Terbang Antarabangsa Tribhuvan) - 6 minit memandu

Restoran

  • ‪Wellness Organic Club - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Black Olive - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Mc. Donal Fast Food Tandoori Restaurant - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Sam's Bar - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Kausi Dreamers Terrace Cafe - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Kathmandu Grand Hotel

Hotel dipulihkan pada 2022 dan terletak berdekatan Kuil Pashupatinath
Khidmat beli-belah runcit percuma, teres atas bumbung dan beli-belah di tapak merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Kathmandu Grand Hotel. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kedai kopi/kafe dan taman.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan perkhidmatan pengambilan di lapangan terbang (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan kakitangan berbilang bahasa
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, TV di lobi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Kathmandu Grand Hotel disertakan dengan sentuhan bermakna seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan surat khabar percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV LED dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Hindi, Bahasa Jepun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (USD 4 semalam); tempahan diperlukan
  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang (surcaj) dari 7:00 hingga 22:00
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 6 kilometer
  • Pengangkutan ulang alik stesen bas (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: USD 5 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Beli-belah
  • Lawatan helikopter/kapal terbang
  • Pustaka
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan beli-belah runcit percuma
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dibina pada 1995
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Seluruh hartanah diubah suai - September 2022
  • Taman atas bumbung
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Surat khabar harian percuma
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 11:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah mengenakan caj sebanyak 4 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 23:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira USD 5 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 12 setiap bilik
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: USD 4 semalam (sejauh 50 meter)
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 4 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga solar, di samping produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta disyorkan untuk pergi balik ke hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Kathmandu Grand Hotel
Kathmandu Grand
Kathmandu Grand Hotel Hotel
Kathmandu Grand Hotel Kathmandu
Kathmandu Grand Hotel Hotel Kathmandu

Soalan lazim

Adakah Kathmandu Grand Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Kathmandu Grand Hotel?

Setakat 15 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Kathmandu Grand Hotel pada 16 Jul 2025 bermula serendah RM 196.52, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Kathmandu Grand Hotel?

Masa mula daftar masuk: 11:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30.

Apakah masa daftar keluar di Kathmandu Grand Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Kathmandu Grand Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel. Fi sebanyak USD12 setiap bilik dikenakan.

Di manakah terletaknya Kathmandu Grand Hotel?

Terletak di Thamel, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Temples of the Elements, Ballys Casino dan Garden of Dreams. Durbar Marg dan Kathesimbhu Stupa juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Kathmandu Grand Hotel Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 81 daripada 168 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 58 daripada 168 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 15 daripada 168 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 10 daripada 168 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 168 ulasan

8.6/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.2/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Jean-Paul

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
When we arrived there was no record for us staying there, moved to a hotel with same name-same result! Next day we went back and were told everything was fine and reimbursed with a day extra for the one lost. Getting warm showers is hard to get there. Staff was otherwise friendly and the breakfast buffet good.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Jessica, Henderson

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic staff and a wonderful stay.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Keith

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It's a nice property. It's clean and well taken care of. Good staff, and a very convenient neighborhood.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Koji

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I prefer this hotel.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

4/10 Lemah

Koji

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No hot water for shower. Other were fine.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

wilson

Menginap 4 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Zachary JiaLe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay, would stay again
Menginap 1 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Sébastien

Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Sébastien

Menginap 1 malam pada Nov 2022

8/10 Baik

Paul

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good Thamel option that is mostly quiet

Hot showers with good pressure and nice breakfast. Very helpful staff at all times.
Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Sébastien

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon hôtel très bien situé
Menginap 1 malam pada Nov 2022

6/10 Boleh diterima

Jill

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Staff very helpful and pleasant, decent breakfast, room could have been cleaner, furnishings old and worn, worst thing (which is of course not under the hotel’s control) was the endless very loud street noise, even right through the night. This made it impossible for me to sleep so after two nights I was so exhausted I moved to another hotel even though I had paid in advance for a week. I know this is in no way the fault of the hotel but I have to be able to sleep!
Menginap 7 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

Shawn

Menginap 2 malam pada Jul 2022

2/10 Teruk

Rajeev

Menginap 3 malam pada Jun 2022

2/10 Teruk

Rajeev

Menginap 3 malam pada Jun 2022

6/10 Boleh diterima

Donald

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
4th floor room, no elevator, breakfast was mediocre. The young man working the midnight desk position was extremely helpful and pleasant to me.
Menginap 1 malam pada Jun 2022

8/10 Baik

Michael

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Good value

Quite reasonable for Kathmandu hotel. Not spectacular, but nothing wrong within. Reasonable value. Good breakfast.
Menginap 1 malam pada Mei 2022

10/10 Cemerlang

Ante

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mein erster Eindruck war sehr gut. Die Zimmer waren sauber und schön eingerichtet. Das Personal ist super freundlich und hilfsbereit. Insbesondere Shiva der Hotelmanager half wo es nur ging. Er hat mir eine Reise durch ganz Nepal organisiert mit allem drum und dran, Trekking, Junglesafari, Lumbini, etc und das komplett kostenlos, einfach nur aus gutem Willen. Fals ich wieder mal in Nepal bin werde ich sicher wiederkommen!
Menginap 5 malam pada Mac 2022

4/10 Lemah

Pradeep, mankato

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Towels were disgusting and felt like rags. Room condition could be improved. Common area was dusty and should be cleaned. I don't think we will return here.
Menginap 1 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Very welcoming, nice brkfst, hot water, close to all.
Menginap 2 malam pada Mac 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Greeted by a very rude obnoxious boss, after “arranging” airport drop off via email prior to arrival was then told that it’s not possible at all to get a lift to the airport. Not sure why you would reply yes in email then say no in person, especially when the customer is happy to pay. Final billing amount was different to what was quoted, didn’t realise the price quoted and held against credit card only applied for cash payments and that to pay on card it would cost more. Room was loud and housekeeping phone in hallway went off several times before 8am. Wouldn’t stay again.
Menginap 3 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Juno

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good

전반적으로 만족스러웠다. 객실이 깨끗하고 잘 정돈됐다. 직원들이 친절했고 서비스도 좋았다.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Karl-Heinz

Menginap 3 malam pada Nov 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The crepes at breakfast were good, otherwise everything else was really disappointing, especially given the price. The rooms were old and smelly, the beds were uncomfortable, it was really noisy at night and the whole vibe of the place was off. Maybe my expectations were too high, but after reading the reviews we were hoping for more.
Menginap 2 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Cathy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
There’s no elevator, but the staff is very helpful and helped me carried my suitcase to the fifth floor, so I’m quite pleased with my stay.
Menginap 1 malam pada Nov 2019