Mandara Rosen

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Kataragama terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Mandara Rosen

Kolam renang terbuka
Perincian bahagian luar
Deluxe Room | Pemandangan dari bilik
Pemandangan dari hartanah
Lobi

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
No. 57 Detagamuwa, Kataragama

Tempat berdekatan

  • Kataragama Temple - 3 min memandu - 2.6 km
  • Muzium Arkeologi Kataragama - 3 min memandu - 2.6 km
  • Pokok Bo Suci - 3 min memandu - 2.6 km
  • Taman Negara Yala - 8 min memandu - 5.1 km
  • Tasik Tissa - 20 min memandu - 17.5 km

Restoran

  • ‪Ceybank Rest - Ceybank Holiday Homes - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Nishadi Hotel - ‬2 min memandu
  • ‪Plummy dale restaurant - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Eth Yahana - ‬4 min memandu
  • ‪The Hopper Shops - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Mandara Rosen

Mewah bagi hotel berdekatan Taman Negara Yala
Anda boleh menantikan teres atas bumbung, beli-belah di tapak dan kedai kopi/kafe di Mandara Rosen. Berehatlah di tapak spa.Di restoran hartanah, Restaurant & Bar, terdapat masakan antarabangsa. Sebagai tambahan kepada taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka
  • Sarapan penuh (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan surat khabar percuma
  • Bantuan pelancongan/tiket, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan perkhidmatan rencam
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, perkhidmatan perkahwinan dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Kesemua 60 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta manfaat seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi hujan atau tab mandi rendaman dalam serta bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: USD 12 untuk orang dewasa dan USD 6 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Caffe
  • Restaurant & Bar

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Gimnasium
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Di taman negara
  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tab mandi rendaman dalam atau hulu semburan mandi hujan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 17:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD12.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira USD 12 untuk dewasa dan USD 6 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 110 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 12.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Mandara Rosen Hotel Kataragama
Mandara Rosen Hotel
Mandara Rosen Kataragama
Mandara Rosen Hotel
Mandara Rosen Kataragama
Mandara Rosen Hotel Kataragama

Soalan lazim

Adakah Mandara Rosen mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Mandara Rosen mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Mandara Rosen?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Mandara Rosen?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 17:30.

Apakah masa daftar keluar di Mandara Rosen?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Mandara Rosen memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD110 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Mandara Rosen?

Terletak di kawasan bersejarah, hotel spa ini sejauh 3 bt (5 km) dari Kataragama Temple, Muzium Arkeologi Kataragama dan Taman Negara Yala. Pokok Bo Suci adalah 2.9 bt (4.7 km) jauhnya.

Mandara Rosen Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 20 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 20 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 20 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 20 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 20 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.4/10

Kemudahan

5.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

2.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Prashanie

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was one of the worst hotel experiences I’ve ever had. The room itself was dirty—stained bed sheets, no duvet - just a thin sheet, plugs falling off the walls with exposed wiring, clumps of dust and towels that were old and fraying at the edges. There wasn’t even a bottle of water in the room. The worst part? They gave us a room that was already occupied by another guest. Imagine walking into what you think is your room, only to find someone else already there. It was deeply embarrassing and unsettling, and yet there was no apology from the staff. To add to the frustration, when I asked for a spare room key as I was sharing a room with a family member, receptionist told me she’d already given one to the other guest and when I explained that I needed my own as I had a few plans on my own, she rolled her eyes before finally handing over a card—begrudgingly. The corridors were pitch black, with no lighting whatsoever, making it dangerous to walk through. Worse still, the only way to get to the first floor was via an open staircase. When it rained, the floor became slippery, and with no warning signs, it was a complete hazard. The entire experience felt unsafe, unprofessional, and deeply unpleasant. The standards of this hotel had gone downhill significantly.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Soba

Menginap 1 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

NAVAJEEVA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is our usual place to stay when we go to Kataragama with the whole family. It’s very welcoming and a happy place to stay for the night. Very clean and food is great.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Old and dirty hotel. They havent done anything in 20 years. Its almost like a ruin. Nice staff. But the hotel is not worth its price
Menginap 1 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Dinuka

Menginap 1 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

Tam, MEL

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
we have stayed at Mandara Rosen a lot of time in the past but never had a bad experience like this time. We booked accommodation a few months back and requested a rollaway bed but it was not organised when we checked in. Sadly I had to ask 3 times to get the extra bed organised. Not to mention, staff has forgotten to put the pillow cases! We were so disappointed with the service and condition of the property. It used to be the best hotel in Katharagama but not anymore. Truly disappointed and not going to recommend this hotel for to anyone.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Sugeesha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great Stay

It was a great stay and staff was friendly. Good food and hotel was great too.
Menginap 2 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Apr 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Mandara Rosen stinks. There was a smell of sewerage all over the place. It was nauseating.
Menginap 1 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It’s a very good place good soirrounding . Luckily still managing and maintaining this place same as 20 years ago. But needs more additions such as user friendly for comments
Menginap 1 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jan 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
WE checked in on December 9th around 2 PM. We went to Katharagama to visit the Sacred Temple. We drove about 9 hours to get there. We wanted to Shower and change . NO hot water. I informed the front desk. They told me that they had a problem it will clear in about 20 minutes. It never did. I called again after an hour. waited till 5.30 PM. No hot water. Had a cold shower and went to the temple. No hot water that night. we checked out next day morning. I wanted them to discount my room. Manager offered me 3 water bottles. I was so upset I walked out.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

6/10 Boleh diterima

Dayan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Good hotel in great location in terms of proximity to the Katharagama Shrine. The floors in the room, bathroom and hallways get really slippery when wet - very dangerous. Also there are no convenient / functional charging points which is a real problem. Also I could not get the Wifi to work.
Menginap 1 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

Aneesha

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2018

10/10 Cemerlang

Carlie, Melbourne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lovely, Quiet and Staff Very Helpful

We had 3 rooms booked for 2 nights. We really enjoyed our stay. Lovely, Quiet and Staff Very Helpful.
Menginap 2 malam pada Jun 2018

4/10 Lemah

Don J.

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Won't stay again unless quality is improved

Low quality breakfast & dinners , sad to see standard of this hotel is declining . Inexperienced management seems to be the issue . Have no clue of guests expectations .
Menginap 2 malam pada Okt 2017