Ramada by Wyndham Kasauli

Hartanah 3.5 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah November, 2024 dan December, 2024.
November 2024
Disember 2024

Galeri foto untuk Ramada by Wyndham Kasauli

Bahagian luar
Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Bar mini, peti besi dalam bilik, kalis bunyi, seterika/papan seterika
2 restoran, masakan antarabangsa
Meja sambut tetamu

Ulasan

7.4 daripada 10

Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
    Kolam
  • Gim
    Gim
  • Bar
    Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
    Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Spa
    Spa
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
Harga ialah RM 531
Harga tersedia pada 4/11/2024
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Room, 2 Katil Bujang (Single), Smoking

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Pengering rambut
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Pengering rambut
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Pengering rambut
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Family Suite, 2 Bedrooms, Non Smoking (2 King Beds)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
2 bilik tidur
Pengering rambut
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Room With Two Single Beds-Smoking

  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

King Room

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 King Bed, Accessible, Non Smoking

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

2 Twin Beds, Non-Smoking

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Peta
Mauja Sanwar, Kasauli, Himachal Pradesh, 173204

Tempat berdekatan

  • Shirdi Sai Baba Mandir - 3 min memandu
  • Central Research Institute - 5 min memandu
  • Krishna Bhavan Mandir - 5 min memandu
  • Mansa Devi Temple - 7 min memandu
  • Kuthar Palace - 38 min memandu

Bergerak

  • Dharampur Himachal Station - 18 minit memandu
  • Chandigarh (IXC) - 106 minit memandu

Restoran

  • ‪Giani Da Dhaba - ‬6 min memandu
  • ‪Savoy Green - ‬27 min memandu
  • ‪Cafe Mitti - ‬3 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬27 min memandu
  • ‪Cafe Mantra - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Ramada by Wyndham Kasauli

Mesra keluarga bagi hotel di pergunungan
Anda boleh menantikan teres, kedai kopi/kafe dan taman di Ramada by Wyndham Kasauli. Nikmatilah Refleksologi, urut Swedish dan rawatan dan rias kuku tangan dan kaki di tapak spa. Nikmati masakan antarabangsa dan banyak lagi di dua tapak restoran. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman permainan dan bilik arked/permainan.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat letak kenderaan RV/bas/trak dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, dewan bankuet dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Kesemua 60 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam, tab mandi atau pancuran dan pengering rambut
  • TV LED dengan saluran satelit
  • Balkoni dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 700 untuk orang dewasa dan INR 700 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Cafe Valley View

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2018
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seni bina Kolonial

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: 50 peratus daripada kadar bilik
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: 50 peratus daripada kadar bilik
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 72 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 1 hari sebelum daftar masuk
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu menunjukkan kad pengenalan diri yang sah yang dikeluarkan oleh kerajaan semasa daftar masuk.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
5 kanak-kanak, setiap dewasa, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga; kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 700 untuk dewasa dan INR 700 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 4000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Fi daftar masuk awal:: 50 peratus daripada kadar bilik (tertakluk pada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: 50 peratus daripada kadar bilik (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan sistem kitar semula air dan produk pembersihan mesra alam
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Ramada Kasauli Hotel
Ramada by Wyndham Kasauli Hotel
Ramada by Wyndham Kasauli Kasauli
Ramada by Wyndham Kasauli Hotel Kasauli

Soalan lazim

Adakah Ramada by Wyndham Kasauli mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ramada by Wyndham Kasauli?

Setakat 31 Okt 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ramada by Wyndham Kasauli pada 4 Nov 2024 bermula serendah RM 531.05, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Ramada by Wyndham Kasauli mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Ramada by Wyndham Kasauli?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ramada by Wyndham Kasauli?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Fi sebanyak 50% dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Ramada by Wyndham Kasauli?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak 50% (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Ramada by Wyndham Kasauli memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR4000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Ramada by Wyndham Kasauli?

Hotel yang mesra keluarga di Kasauli ini terletak di di pergunungan, 2.5 km dari Shirdi Sai Baba Mandir, serta dalam jarak 10 km dari Central Research Institute dan Krishna Bhavan Mandir. Mansa Devi Temple adalah 4.4 bt (7.1 km) jauhnya. Sonwara Station sejauh 26 minit berjalan kaki.

Ramada by Wyndham Kasauli Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 7 daripada 24 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 9 daripada 24 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 24 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 24 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 24 ulasan" "

7.4/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Rahul

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Not happy with the service
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
The driveway needs to be proper. The road is in quite bad condition The room cards get deactivated. Need to be better
Menginap 3 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was amazing
Menginap 2 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

Rahul

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a nice experience. Food was excellent specially butter chicken was mouth watering. Morning buffet was ok. Rooms were nice and clean. Pool experience was not so good because of non-changing the water regularly. Roof top and bar were excellent.The Only problem was the way to reach the hotel parking which was too steep.
Menginap 1 malam pada Jun 2022

2/10 Teruk

Vinder, manteca

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We booked 3 rooms with twin beds for each room. Even called and confirmed 2 days earlier. But when we checked in they did not have any rooms with twin beds. There answer was that this was the outside agency online booking and they can't do anything about it. All twin beds rooms are taken. One of the worst responses by the management.
Menginap 1 malam pada Jun 2022

8/10 Baik

Yogender

Mengembara bersama pasangan
All good but they don’t have many workers to service
Menginap 2 malam pada Mei 2022

10/10 Cemerlang

Anurag

Menginap 1 malam pada Apr 2022

10/10 Cemerlang

Parvez

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a nice time overall
Menginap 3 malam pada Mac 2022

8/10 Baik

P

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan
The location was perfect and the staff was very responsive when we found our bedsheets were not entirely clean (likely just from washing machine residue). Negative points: To get to our room, we had to take elevator and then step outside and then enter building which included our room (all in the premise of the hotel however doesn't have ceiling and it was raining and cold so got super wet entering the room).
Menginap 1 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

harmeet, toronto

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
i was very dissapointed by my experience first of all they gave me 2 twin beds for 3 people which is not at all acceptable then they provide an extra bed not at all good. Then there was spider in the room then they had to change the room. All the things mentioned ok thanks for the in pool table etc nothing was there. Fort he price of the room it was not worth it and i would like someone front he management to do something regarding this i think a refund of some sort should be issues for the false publishing when there was nothing there.
Menginap 1 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Ankit

Menginap 1 malam pada Nov 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Didn't like the attitude of the top management. The problem resolution capacity at the top level is missing.
Menginap 3 malam pada Okt 2019

6/10 Boleh diterima

Karan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Average hotel with great view.
Overall hotel was ok but there was a strong stench emanating from the bathroom which was a deal breaker. Also the food is expensive considering its a 3 star property, but the rates are at par with 5 star hotels.
Menginap 2 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good property with good location. Service in the restaurants is good but service to the rooms needs more attention especially when restaurants are also occupied. little extra care to be taken by the management shall make all the difference to the guest experience
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Sudhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Enjoyable weekend
Excellent food and value for money spent
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Ajay

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Poor food
Menginap 2 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

NEHA

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quality time family holiday
Menginap 2 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Sanjeev

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A very pleasant trip
An excellent property with all facilities. Excellent food, very supportive staff and nice rooms with a balcony. Rooftop restaurant and bar with live music has made our stay most memorable.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

6/10 Boleh diterima

Pritam

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Average hotel in 5 star category
It’s was just ok,hotel needs to work on there service,Food quality in not good,Limited menu in buffet compare to other properties
Menginap 2 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Sandeep, Ludhiana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Enjoy lot with my family . Royal feeling ... ..only billing software is very bad. Gst amount plus total is difference...
Menginap 2 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Dhananjay

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2019

2/10 Teruk

Amit

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
SERVICE A MAJOR MAJOR ISSUE
GOOD PROPERTY, GOOD LOCATION , GOOD FOOD BUT THE SERVICE IS PATHETIC OR EVEN MORE.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The best property in Kasauli, rooms, food, services, location, view and all the amenities were amazing.
Menginap 2 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Got the Check In two hour late..food quality need to be improved...buffet need to have some additional items...
Menginap 2 malam pada Mei 2019