Galeri foto untuk Regency Kanchipuram by GRT Hotels





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Single Room, 1 Bedroom

Deluxe Single Room, 1 Bedroom
Sorotan
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
Air botol percuma
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Deluxe Double or Twin Room, 1 Bedroom

Deluxe Double or Twin Room, 1 Bedroom
Sorotan
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
Air botol percuma
Saluran satelit
Standard Single Room
Sorotan
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
Air botol percuma
Saluran satelit
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

487, Gandhi Road, Kanchipuram, Kanchipuram, Tamil Nadu, 631502
Tentang hartanah ini
Regency Kanchipuram by GRT Hotels
Hartanah serupa

THE PARADISE KINGDOM
THE PARADISE KINGDOM
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Perkhidmatan bilik
8.6 daripada 10, Terbaik, 10 ulasan
Harga ialah RM195
RM204 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Okt - 21 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira INR 550 untuk dewasa dan INR 300 untuk kanak-kanak
- Bayaran katil lipat simpan: INR 926 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Pelawat atau tetamu yang tidak berdaftar tidak dibenarkan berada di dalam bilik tamu.
Perkara yang kami harus menyebut
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
GRT Kanchipuram
GRT Regency
GRT Regency Hotel
GRT Regency Hotel Kanchipuram
Regency Kanchipuram GRT Hotels Hotel
Kanchipuram GRT Regency
Regency Kanchipuram by GRT Hotels Hotel
Regency Kanchipuram by GRT Hotels Kanchipuram
Regency Kanchipuram by GRT Hotels Hotel Kanchipuram
Soalan lazim
Regency Kanchipuram by GRT Hotels Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.2/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
24 Jul 2022
Menginap 1 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Raj
22 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Raj
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Bajwinder
26 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kanchipuram
Bajwinder
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Sailendra
27 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sailendra
Menginap 1 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Pandu
Mengembara bersama keluarga
18 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pandu
Menginap 1 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
Aadisht
Pengembara perniagaan
25 Jan 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aadisht
Menginap 1 malam pada Jan 2021
8/10 Baik
Steen
Mengembara bersama kumpulan
2 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Steen
Menginap 1 malam pada Okt 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
31 Ogo 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
13 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
GNP, Texas
1 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
GNP
Menginap 2 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
nantha kumar
11 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
nantha kumar
Menginap 2 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
18 Jun 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
Marie-Agnès
10 Mac 2018
Marie-Agnès
Menginap 2 malam pada Mac 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
30 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
satish
23 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
satish
Menginap 2 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Vijay
5 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vijay
Menginap 2 malam pada Apr 2017
8/10 Baik
Kannan, BANGALORE
14 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Conveniently placed
Kannan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Apr 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
ARIF, Chennai
12 Mac 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bad House Keeping
ARIF
6/10 Boleh diterima
Vijaykumar, Bangalore
5 Jan 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan