Biraj International Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Kampala dengan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Biraj International Hotel

Pemandangan dari hartanah
Lif
Bahagian luar
Depan hartanah
Bekalan pembersihan, tisu

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Penyaman udara
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Single Room

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room (Deluxe)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Plot 7 Snay Amir Street, Nakasero, Kampala

Tempat berdekatan

  • Hospital St. Francis - Nsambya - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Kedutaan Amerika Syarikat - 2 min memandu - 2.2 km
  • Padang Golf Uganda - 2 min memandu - 2.2 km
  • The Acacia Mall - 4 min memandu - 3.7 km
  • Katedral Rubaga - 4 min memandu - 4.1 km

Bergerak

  • Entebbe (EBB-Lapangan Terbang Antarabangsa Entebbe) - 61 minit memandu

Restoran

  • ‪Mask Foods - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Indigo - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪2K Restaurant Central - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Fang Fang Restaurant, Communications House - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Slow Boat Resturant - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Biraj International Hotel

Hotel terletak di Nakasero
Sarapan Eropah percuma, teres atas bumbung dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Biraj International Hotel. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan pusat perniagaan.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), tempat simpanan bagasi dan perkhidmatan rencam
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, sajian kopi/teh di ruang bersama dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memuji tentang keadaan keseluruhan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 95 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Televisyen dengan saluran digital
  • Setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang semasa waktu terhad (surcaj) atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 4 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 20 meter persegi

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Kelengkapan pembersihan
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Tisu dapur

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 7:00; Masa tamat daftar masuk: 0:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 13 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 48 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 13 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 2 hari sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
3 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Hartanah juga dikenali sebagai

Biraj International Hotel Kampala
Biraj International Hotel
Biraj International Kampala
Biraj International
Biraj Hotel Kampala
Biraj International Hotel Hotel
Biraj International Hotel Kampala
Biraj International Hotel Hotel Kampala

Soalan lazim

Adakah Biraj International Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Biraj International Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Biraj International Hotel?

Masa mula daftar masuk: 7:00; Masa tamat daftar masuk: 0:30.

Apakah masa daftar keluar di Biraj International Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Biraj International Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi seorang, sehala dikenakan.

Di manakah terletaknya Biraj International Hotel?

Terletak di Nakasero, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Owino Market/Kampala, Independence Monument dan Parlimen Republik Uganda. Kedutaan Perancis dan Embassy of Sudan juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Biraj International Hotel Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 52 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 18 daripada 52 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 52 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 52 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 52 ulasan

8.0/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

3.0/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

tattva

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The area is horrible, too much noise, outside is like slum
Menginap 1 malam pada Apr 2024

6/10 Boleh diterima

khalid

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2023

4/10 Lemah

Edwin

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
TV wasn't working, No dinning on site, No phone to call reception, towel look old and smell, although not visibly dirty. No instructions on what to do in emergency, no contact of local essential services in terms of emergency etc.
Menginap 1 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Vicky

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Its in the heart of Kampala. Expect the neighbourhood to be crowded. But its quite and peaceful inside
Menginap 2 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Charles

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Fair stay at Biraj

No small wash towels, no iron-asked for 3 days, poor customer care from one lady in food delivery-with attitude, would ask for another towel x3 before getting it, same manu for breakfast daily-had katogo once, poor lighting at night on stairs-almost broke my ankle going downstairs at night, night stand lights fixtures with no bulbs in them, no phones working and if you to order had to move physically downstairs, Guards at the door sleeping and you would pass without them noticing-had to wake up one snoring, Otherwise inside clean, good customer care at front desk, girl in house keeping does Good job-munyankore girl,
Menginap 4 malam pada Jan 2019

4/10 Lemah

Tsegay

Sukakan: Kebersihan
Menginap 11 malam pada Dis 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Good hotel, but has seen better days

I stayed at this hotel last year and it was very good, so I returned. However, they are in need of repairs to several facilities like the door frames, bathroom facilities and walls. I was saddened to see the decay and lack of maintenance. The staff was very good especially the wait staff and reception clerks. However, when I ordered room service one night, they did not have change and were about to leave for the night. They expected me to trust that they would return the next day with my change. I said "No, I will just get change in the morning and pay you" because it was too late at night for me to go out and get exact change for them. (11:00 pm). I am glad I did that because the staff member was not there in the morning and I would have lost a lot of money trusting them to come back with my change. The hotel should keep adequate change on hand for customers who order room service.
Menginap 2 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The staff is lovely. We had some problems with the room not being prepared (no towels, soap, or toilet paper were installed, and the kitchen was completely empty of even a single fork) but the staff were quick to remedy any lack. For those dependent on wi-fi be aware that service is spotty at best. However, the pillows are a thing of beauty- we slept like babies. And the generous bathtubs are a respite for weary travellers. The manager and staff are quick to supply anything one might find lacking.
Menginap 1 malam pada Jul 2018

4/10 Lemah

香港, 香港

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
酒店位於鬧市,在市集對面,非常適宜喜歡熱鬧的住客居住,若喜歡清靜的就不適宜。附近人流多,商場多,每天沙塵滾滾。
Menginap 4 malam pada Mei 2018

2/10 Teruk

Steven, Uk

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel Staff but the Hotel has been negleted . Bad location and i would never ever go to Kampala again . Bad roads i mean bad roads . They need to sort their infersteucture out
Menginap 3 malam pada Mei 2018

8/10 Baik

Ivan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Heart of kampala

Poor WiFi network need to be improved. Stuff should deliver food or drinks on time before they are called again
Menginap 2 malam pada Mac 2018

10/10 Cemerlang

Winifred

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

Tami

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel especially for the price

Hotels in Uganda are typically run down, noisy, hot, and often dirty so we were pleasantly surprised at how nice this hotel is, especially for the price. When we pulled up in the front we were concerned as it looks quite questionable, but once we entered the hotel we found ourselves in a different world. Very classy, clean, quiet, cool, and comfortable -- and that's saying a lot for a Kampala hotel! My only complaint is that they gave my husband and I only one bath towel which we had to share (no hand towel or wash rag). We will definitely be staying at this hotel on our future business trips to Kampala.

6/10 Boleh diterima

gary

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

24 hours in Kampala

Very impressed with how it looked. Comfortable. Didn’t like the handheld shower head. I was not informed that power was going out in the morning in the middle of breakfast at 0815 even tho the staff knew about it. The power didn’t come back on until after 1600. Good thing I didn’t wait around. Staff is friendly and knew enough English. Grocery store and local market are extremely near. Very quiet at night but told not safe to be walking around after midnight. Plenty of boda bodas (motorcycle taxis) around. The staff can arrange for a car taxi for you or you can use Uber. Congestion is really bad in Kampala that it is easier to get around on a boda boda.
Menginap 1 malam pada Feb 2018

6/10 Boleh diterima

Jan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Stor forskel på markedsføring og virkelighed

Et slidt hotel med mangel på service. Vi mødte/så tre ansatte på hotellet. En receptionist, en rengøringsdame og en der serverede morgenmad. Morgenmad kan først fåes efter 8:30. Ikke morgenmadsbuffet som hotels.com lovede. Vi så ingen andre gæster. Hotellet ligger lige midt i et stort travl marked.
Menginap 2 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good Hotel in central Kampala

Nice clean Hotel, close to the Nakasero market in central Kampala
Menginap 2 malam pada Nov 2017

6/10 Boleh diterima

ok, in the middle of market

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

fair price

good. just the Hotel is in the market.
Menginap 4 malam pada Nov 2017

6/10 Boleh diterima

Stephen, Seattle,WA

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Refused to give me a receipt.

Over all stay was pleasant. Only 3 channels on the T.V, but that's normal it seems for Hotels in Kampala. The staff was friendly for the most part until check-out when I asked for a receipt or something to prove that I had actually checked in. They seemed ignorant of what I was asking for and refused to give me anything. I needed it to help my fiancee get a visa to the United States. Very disappointing and upsetting. What should have ended on a higher note and possibly a better review ended on a bitter one instead. I haven't seen many positive reviews for this place. I wonder why??? Its a decent hotel and should be getting them but it seems that few people are leaving happy.
Menginap 7 malam pada Sep 2017

8/10 Baik

Volker, Berlin

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Mittelklassehotel in sehr zentraler Lage

Da mein Flug Verspätung hatte und der Transport von Entebbe nach Kampala ebenfalls länger dauerte als geplant, erreichte ich das Hotel erst nach dem letzten Zeitpunkt des Check-in (00:30h). Der Rezeptionsangestellte war von ausgesprochener Höflichkeit und Freundlichkeit und erledigte die Formalitäten anstandslos. Mir wurde das geräumige Zimmer gezeigt und die Nutzung der Klimaanlage und des Fernsehers erklärt. Fehlende Kleiderbügel wurden mir für den nächsten Tag zugesichert, welches auch eingehalten wurde. Die zentrale Lage gegenüber des größten Fruchtmarktes, Nakasero, in Kampala bedingt naturgemäß ein hohes Verkehraufkommen mit einem entsprechenden Lärmpegel. Es handelt sich also nicht um ein ruhig gelegenes Hotel. Das kostenlose WiFi funktionierte während meines gesamten Aufenthaltes von 11 Tagen problemfrei. Die Badezimmer-Amenities beschränkten sich auf ein Stück Seife, aber etwas Anderes hatte ich auch nicht erwartet und meine eigenen Toilettenartikel mitgebracht. Vom Hotel wurde ein großes Duschtuch gestellt. Das Frühstücks-Buffet war etwas eintönig, trotzdem konnte man jeden Tag satt werden und die täglich gereichten frischen lokale Früchte waren sehr gut und schmackhaft.

4/10 Lemah

R.O., Seattle

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Congested location

Beautiful interior, beautiful furnishings, shower was broken and AC did not work. Worst of all perhaps is that the lights were kept low even in the common areas likely to save cost, from my tea el experiences. Not good for business travel.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

great on the inside bad on the outside

what a bad bad bad neighborhood. what a great great hotel. what millionaire thought it was a good idea to build a TajMahal type hotel in the middle of the slums????

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

6/10 Boleh diterima

NORIKAZU, Hiroshima ,JAPAN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

一時的宿泊には良いです。

ここから遠くの土地に行くなら、postbusがお勧めです