The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa

Luxury Garden King Bed Or Twin Bed | Pemandangan dari bilik
Pintu masuk hartanah
Spa
2 restoran, masakan India
Pemandangan halaman dalam

Ulasan

6.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Gim
  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM186
RM209 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Jun - 25 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Princely Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
  • 65 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Royal Courtyard King Bed Or Twin Bed

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 33.0 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Royal Courtyard Twin Bed

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Royal Suite, Non Smoking, Garden View

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
  • 100 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Garden Twin Bed

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Luxury Garden King Bed Or Twin Bed

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 33.0 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Banar Road, Jodhpur, Rajasthan, 342027

Tempat berdekatan

  • Istana Umaid Bhawan - 12 min memandu - 11.7 km
  • Jam Ghantaghar - 12 min memandu - 12.4 km
  • Jaswant Thada - 12 min memandu - 12.4 km
  • Santoshi Mata Temple - 13 min memandu - 10.6 km
  • Kubu Mehrangarh - 13 min memandu - 12.8 km

Bergerak

  • Banar Station - 7 minit memandu
  • Jodhpur (JDH) - 25 minit memandu

Restoran

  • ‪The Marwar Regency Hotel - ‬8 min memandu
  • ‪Welcom Hotel - ‬15 min memandu
  • ‪Sabzi mandi - ‬8 min memandu
  • ‪G Bar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Gad - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa

Mewah bagi hotel di kawasan bersejarah
Teres, kedai kopi/kafe dan taman merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Nikmati masakan India dan "happy hour" di dua tapak restoran. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman permainan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan dewan bankuet
  • Perkhidmatan rencam, tempat simpanan bagasi dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Semua 88 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi rendaman dalam dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 600 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Amrit Sagar
  • Charbagh
  • SirP

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Taman permainan
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa

  • Perkhidmatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2000
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 0:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2000.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 5130
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 3300 (dari 6 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 600 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1200 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 2 orang)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Makanan luar tidak dibenarkan di premis ini.

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 5:30 hingga 20:30
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Ummed Jodhpur Hotel
Ummed Jodhpur
The Ummed Jodhpur
The Ummed Jodhpur & Jodhpur
The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa Hotel
The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa Jodhpur
The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa Hotel Jodhpur

Soalan lazim

Adakah The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 5:30–20:30.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa?

Setakat 23 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa pada 24 Jun 2025 bermula serendah RM 186.45, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 0:30.

Apakah masa daftar keluar di The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR1200 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa?

Terletak di kawasan bersejarah, hotel mewah ini dalam jarak 6 bt (10 km) dari Suraj Garden, Taman Hanwant dan Rai Ka Bag Palace. Taman Maharishi Dadhichi dan Kuil Rasik Bihari juga dalam jarak 6 bt (10 km).

The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa Ulasan

Ulasan

6.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 14 daripada 67 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 16 daripada 67 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 67 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 67 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 16 daripada 67 ulasan

6.8/10

Kebersihan

6.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.4/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.8/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Keshaw

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Nivedita

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The property looks old and decrepit. The spa was not functional. It did not have a resort feeling to it. It was modest. The rooms were clean but the beds and towels were old. The tub did not drain well. It was very basic. They have much upgrading to do.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Ruchi

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is a grand Palace, however, very few visitors, even in the midst of the peak season because of the poor maintenance as well as limited services. Our showers as well as toilet was in terrible shape. Go else with the worst I ever seen in my trip for a long, long time.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pathetic

Staff is not cooperative…not a good experience!
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Jigar

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Vishal

Menginap 3 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Santosh

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Wolfgang

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Samirkumar

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very poor customer service and deserve not more than 3 stars for their service, offerings and behavior. I would like to get my money back from this hotel. The room does not have standard items! Just the look and name including alace does not give that feeling. Please stay away from this property.
Menginap 2 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Location is the main problem. It is too far away from everything and no nice restaurants close by. The food is so-so in the hotel restaurant and way too expensive for the quality.
Menginap 3 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Jay

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

This should be a last resort booking …

This was one of the worst hotels we stayed at during our trip to India. Our rooms were not even ready by 12 pm. So, we left to do sightseeing and returned by 8 pm only to find that they did not have the rooms we had pre-paid for. Finally after a lot of arguing and waiting for 45 mins, the rooms became magically available, thanks to the intervention of one of the managers who was actually very helpful. When we got to the room, the fridges in the rooms were not working, the mattresses were so soft, they felt like they were 20 years old. Finally, when we were checking out just 8 hours later, we were being over-charged for multiple breakfasts which we did not have. The employee at the front desk was so rude and unprofessional during the check-out. He slammed his hand across the desk and flung all the papers on the floor towards one of the other employees. To make matters worse, there were other guests also experiencing similar issues as us. I told them my family had a flight to catch and I couldn’t waste any more time, but still he was not helpful. At 6:30 am, finally a manager (Sunil) was called and he helped us clear up the mess. In short, the managers were great, the employees, not so much. The property has potential, but lots of changes must be made to achieve a 4 or 5 star rating. At best, I would give this property a 2 star rating today. Hope this is helpful.
Menginap 1 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

rita

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

palace only in looks

The map location was incorrect and wasted time and effort. Hotel room phone was not working nor was it rectified even after repeatedly telling. food was good and the ambience good but customer service attitude was lacking
Menginap 1 malam pada Nov 2023

4/10 Lemah

srujan reddy

Menginap 2 malam pada Sep 2023

6/10 Boleh diterima

Vinita

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2023

2/10 Teruk

Jagdish

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Dirty hotel

Unfriendly staff. Dirty bed sheets- Unhygienic atmosphere. Glass widows dirty and never cleaned.
Menginap 2 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

CARLOS

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good and relaxing

Menginap 2 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

Divyesh

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This place is only 2 or maximum 3 star property. We paid for 5 Star and recd. only 2 star. Total rip off.

6/10 Boleh diterima

Bharat

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan
The hotel from the outside and lobby is good. Especially their lawn and front lawn is really nice. Their bedding cleanliness really was a disappointment. They should really consider changing those with new ones very soon. The bathroom bath tub curtains were really old as well. The staffs in the front desk could do better and the food hall was ok.

8/10 Baik

Hemant

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan

6/10 Boleh diterima

rakesh

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Restaurant food was excellent. They need to upgrade their services. Staff was very cooperative and helpful. Only major shortcoming was housekeeping.
Menginap 2 malam pada Dis 2022

8/10 Baik

Chaitali

Menginap 2 malam pada Nov 2022

2/10 Teruk

Braj

Menginap 3 malam pada Sep 2022

8/10 Baik

Deepti

Menginap 1 malam pada Mac 2022

6/10 Boleh diterima

Umang

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
Ambience and food. Not very happy with the welcome and room service.
Menginap 4 malam pada Jan 2022

2/10 Teruk

Jigar

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
I absolutely did not enjoy the stay and will never recommend anyone to visit this property as it lacked basic amenities like poor bed mattress and cold water in the shower. I would have been happier staying at any other hotel but this one
Menginap 1 malam pada Dis 2021