Grand Hotel Praha

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Jicin terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Hotel Praha

Rawatan badan, hidroterapi, balut badan, lulur badan
2 restoran, masakan antarabangsa
Rawatan badan, hidroterapi, balut badan, lulur badan
Kemudahan bilik
Standard Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Spa
  • Dobi
Harga semasa ialah RM338
RM378 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Comfort Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Presidential Suite, 2 Bedrooms

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
  • 50 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Husova 310, Jicin, 506 01

Tempat berdekatan

  • Valdice Gate - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Gereja St. Jacob the Greater - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pusat Maklumat Pelancong Jicin - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Dataran Wallenstein Sentral - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Pusat Akua Jicin - 9 min berjalan kaki - 0.8 km

Bergerak

  • Stesen Jicin - 8 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Vaclav Havel (PRG) - 108 minit memandu

Restoran

  • ‪Café Všehochuť - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Ice Caffe Adria - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Kebab House - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Gufo caffé - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Casa De Piedra - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Hotel Praha

Mewah bagi hotel berhampiran stesen kereta api
Sarapan bufet percuma, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang dan teres merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Grand Hotel Praha. Manjakan diri anda dengan Balut badan, urut atau lulur badan di tapak spa. Nikmati masakan antarabangsa dan banyak lagi di dua tapak restoran. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kedai kopi/kafe dan taman.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan 1 bilik mesyuarat
  • Tempat simpanan bagasi, meja biliard atau pool dan dewan bankuet
  • Bantuan pelancongan/tiket, TV di lobi dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Grand Hotel Praha memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi, sebagai tambahan kepada dinding kalis bunyi dan bar mini.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Czech, Bahasa Inggeris, Bahasa Rusia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (CZK 125 semalam)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Praha Restaurant

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Meja biliard/pool
  • Piano
  • Racquetball/skuasy
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan perkahwinan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 60 meter persegi

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Balut badan
  • Bilik rawatan spa
  • Hidroterapi
  • Lulur badan
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 19:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 19:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 19:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak CZK 250 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
Sehingga 30 kg setiap haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak CZK500 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: CZK 3000 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: CZK 125 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: CZK 250 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: CZK 500 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Hotel Praha Jicin
Grand Praha Jicin
Grand Hotel Praha Hotel
Grand Hotel Praha Jicin
Grand Hotel Praha Hotel Jicin

Soalan lazim

Adakah Grand Hotel Praha mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Hotel Praha?

Setakat 19 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Hotel Praha pada 20 Jul 2025 bermula serendah RM 337.67, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Hotel Praha mesra haiwan kesayangan?

Ya, Grand Hotel Praha membenarkan anjing dengan berat maksimum sehingga 30 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak CZK250 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Grand Hotel Praha?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak CZK125 semalam. Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Grand Hotel Praha?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 19:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Grand Hotel Praha?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Grand Hotel Praha memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak CZK3000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Grand Hotel Praha?

Terletak di Jicin, hotel spa ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Valdice Gate dan Gereja St. Jacob the Greater. Pusat Maklumat Pelancong Jicin dan Dataran Wallenstein Sentral juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Jicin sejauh 8 minit berjalan kaki.

Grand Hotel Praha Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 17 daripada 33 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 33 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 33 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 33 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 33 ulasan

9.2/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mary

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

It was a wonderful place to stay beautiful hitel

Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Olga

Menginap 2 malam pada Sep 2022

10/10 Cemerlang

Ulf

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fantastiskt hotell

Hotellet var fantastiskt vackert och personligt. Mycket fin miljö. Centralt läge. Bra restauranger i hotellet och i närheten. Hissen var tyvärr trasig. Vi fick parkering utanför hotellet. Åker gärna hit igen
Menginap 3 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

Juanita, Antioch

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
it is a beautiful old hotel, well maintain but the fact that they charged us for parking was very disappointed and also the main didn't clean out rooms (don't know why), she said she was come back later and never did.
Menginap 2 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Krásné místo pro páry i pro rodinu. Byli jsme maximálně spokojení....
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Steffen

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Grand Hotel Praha

Service Top, Angestellte sehr freundlich, Sauberkeit sehr gut, Preis Leistung hervorragend, Frühstück ausreichend.
Menginap 1 malam pada Dis 2020

10/10 Cemerlang

Leos

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2020

8/10 Baik

Jaroslava

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

REPUBLIKOVÝ HOTEL V CENTRU

PŘÍJEMNÝ POBYT V REPUBLIKOVÉM HOTELU,POKOJE NAZVÁNY PODLE VÝZNAMNÝCH OSOBNOSTÍ- V POKOJI BYLY FOTOGRAFIE ZE ŽIVOTA OSOBNOSTÍ,BLÍZKO CENTRA, KLIDNÉ MÍSTO
Menginap 1 malam pada Jun 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely classic hotel , renovated to look like it would of been like years ago , good food and friendly staff. The only downside is the lack of parking as they only have 7 or 8 spaces reserved for them on the road
Menginap 2 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Jack

Menginap 2 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Heather, Missoula, MT

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
This hotel is beautifully decorated. We loved the antique authenticity of the rooms. Our only complaint was the WiFi was barely available. Certain areas or devices were able to connect at times. Otherwise we thoroughly enjoyed our stay.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Kjeld

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Værelset var godt. Der var det, der skulle være. Smagsmæssigt bryder jeg mig ikke meget om den gammeldags og mørke stil, værelset er indrettet på.
Menginap 1 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Romuald

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dobra lokalizacja, niezbyt urozmaicone ale dobre śniadania
Menginap 4 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Måns

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Denis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

in zona pedonale di Jicin, otima scelta

due notti ben spese. camera molto spaziosa. tv lcd enorme. molto pulita e recentemente restrutturata. in stile retrò. ristorante italiano al piano terra. ottimo rapporto qualità/prezzo. accoglienza ottima. suggerito sicuramente.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Zdenek

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Pomalé vytrácení lesku a krásy

Velké problémy s ubytováním, resp.s prací recepce. Byť je check in od 14-té hodiny, pokoj jsme neměli ještě ani v půl páté odpoledne. Předchozí telefonická komunikace se slečnou recepční úplně o ničem, skoro by člověk řekl, že tam seděla omylem. Na hotelu je z mého pohledu nepravidelného hosta, patrný jakýsi úpadek všeho, takové pomalé vytrácení dřívějšího lesku a krásy této kdysi perly Jičína.
Menginap 1 malam pada Okt 2017

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Godt hotel i hyggelig by

Vi boede 2 voksne og 2 halvoksne børn i et kæmpe værelse/lejlighed. To soveværelser og et opholdsrum. Fantastiske farver og indretning på hele hotellet. Værelserne var rene og pæne. Ok, ikke prangende morgenmad i en hyggelig restaurant. Hotellet lå centralt i byen. Hyggelig by med flot torv. Her var en god turistinformation, der talte godt engelsk. Ingen aircondition på værelserne. Det var varmt. Og gågade og udendørsservering på bar lige nedenfor hotellet, så det var ikke muligt at lade vinduer stå for meget åbne pga. støj fra folk i baren, eller folk på vej hjem fra byen om natten. Vi bor her gerne igen.
Menginap 1 malam pada Jul 2017

10/10 Cemerlang

laurence

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

parfait

Un très bon hotel, La chambre était très propre, le service d'accueil est très bien. Rien à redire.
Menginap 3 malam pada Jun 2017

8/10 Baik

Jensen

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

STAY THERE - but do not EAT there - due to staff

The hotel is an AMAZING relic of the atmosphere of the 1920's with GREAT comfort - and I can recommend all of You to STAY there - no doubt about that. But be careful about the staff in case You decide to have an evening meal in their restaurant - I had my worst and most depressing experience in any hotel - EVER. I ordered pork sriolin wapped in bacon about at about 7:30 p.m. and sat waiting and waiting. After 45 minutes I heard loud shouting from the kitchen and a lady dressed in black came and told me that I had to wait 20 minutes more because of "a miscommunication to the kitchen" - a kitchen about FIVE meters (15 feet) from the restaurant. After 50 minutes more there began a 5-minute discussion and laughter between some men in the kitchen - but NOBODY thells me anything. After 5 minutes more I went out in the kitchen where a lady apologized and told me that the food would be finished in five minutes - and I did not have to pay. After 10 minutes the food arrived - and the quiality was good - indeed. This means that the promised 20 minutes turned into 70 minutes without anybody telling me anything - all in all 115 minutes waiting time where all other guests had finished a long time ago. And the next day all staff showed an ice-cold attitude towards me - as if I had done a serious crime by sitting waiting for food for almost two hours the previous evening. But fortunately breakfast itself was fine - and it was my checkoyt-day.
Menginap 2 malam pada Jun 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

2/10 Teruk

Magda, Praha

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

mediocre stay and rude owner

We booked a junior suite for 3 nights. When we arrived we found out that the room has separate beds(we asked for one double), broken windows that would not open and with no air-conditioning (in the middle of summer) it means suffocating in old-furniture smell and heat. Room was supposed to include minibar and it was not there. We asked kindly if they could move us. Owner tried to convince us to stay in the room, telling us how noble the furniture is, telling us creepy stories about “deflorations happening on a polar bear pelt in that room” (the pelt was still there). We tried to ignore it, although already feeling awkward, we just wanted a comfortable bed for the two of us and planned a lot of hikes in the rocks, so did not plan to stay in a room during the day. They gave us a basic room with dim lighting that was obviously a former kitchen since there were some tiles on the wall and again, with no minibar. No tea making facilities, hard mattress. Still, better than a room with no air. When we were checking out, we said that we assume we will not be charged for a suite since we stayed in a basic room, to which the owner said that it is not possible to give us any discount and then, focusing on the minibar issue we mentioned in the beginning of our stay, started offending us, saying that “if we are that sort of people we should choose some other hotel in the future in which we will be able to VEGETATE, getting drunk from a minibar”. I was never treated like this in any hotel.

8/10 Baik

Pei-Hua

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Sascha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

very good place to be

amazing place. tiny city but the hotel would remind You grand hotel budapest if you know what I mean : ) very good staff at the reception, not very crowded. rooms are quite unique.

10/10 Cemerlang

Ahuva, Tel Aviv

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice hotel in great location. Hotel service personnel was very friendly, and help us with our trip plan. We had family suite, including parent room children room and "living room"- and it was very comfortable in very fair price