Hotel Diana
Hotel pantai di Jesolo yang terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Galeri foto untuk Hotel Diana





Ulasan
7.6 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bidet
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room

Standard Triple Room
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bidet
Lihat semua foto untuk Standard Quadruple Room

Standard Quadruple Room
7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bidet
Lihat semua foto untuk Family Room

Family Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bidet
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room, Balcony

Deluxe Double Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Deluxe Triple Room, Balcony

Deluxe Triple Room, Balcony
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Andrea Bafile 203, Lido di Jesolo, Jesolo, VE, 30016
Tentang hartanah ini
Hotel Diana
Hartanah serupa

Hotel Helvetia
Hotel Helvetia
- Di pantai persendirian
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.6 daripada 10, Terbaik, 91 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 30 April, EUR 0.00 seorang, semalam, sehingga 10 malam
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Mei - 30 September, EUR 1.30 seorang, semalam, sehingga 10 malam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 10 untuk dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan, semalam serta EUR 25 bayaran pembersihan sekali
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 10.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027019A1B4D65DCL
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Diana Hotel
Hotel Diana
Hotel Diana Jesolo
Diana Jesolo
Hotel Diana Hotel
Hotel Diana Jesolo
Hotel Diana Hotel Jesolo
Soalan lazim
Hotel Diana Ulasan
Ulasan
7.6
Baik
8.2/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
7.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
16 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
George, München
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
3 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
George
Menginap 9 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
Nazir
3 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Nazir
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
4/10 Lemah
Nahieh
30 Ogo 2025
Tidak sukakan: Kebersihan
Nahieh
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
Joakim
24 Jul 2025
Är det lägre priser än andra så ok
Joakim
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Terry
Mengembara bersama keluarga
7 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Terry
Menginap 5 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Dominik
Mengembara bersama pasangan
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Dominik
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Tanja
Mengembara bersama keluarga
31 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tanja
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
jessica
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
jessica
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Robert
Mengembara bersama keluarga
23 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Robert
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Christian
19 Apr 2025
Christian
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Karsten
4 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan
Starter godt slutter skidt.
Karsten
Menginap 2 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Christian
Mengembara bersama keluarga
3 Ogo 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Christian
Menginap 4 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
jessica
29 Jul 2024
jessica
Menginap 4 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Magnus
Mengembara bersama keluarga
3 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Magnus
Menginap 3 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Mindaugas
Pengembara perniagaan
27 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mindaugas
Menginap 1 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
Matthias
10 Mei 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Matthias
Menginap 2 malam pada Mei 2023
8/10 Baik
Paulus, Vlissingen
2 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Paulus
Menginap 4 malam pada Sep 2022
6/10 Boleh diterima
Johannes
18 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Johannes
Menginap 4 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Stefan
Mengembara bersama kumpulan
16 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Stefan
Menginap 3 malam pada Ogo 2022
8/10 Baik
Sebastian
Mengembara bersama keluarga
16 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Sebastian
Menginap 3 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Nikolai
Mengembara bersama pasangan
26 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nikolai
Menginap 8 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Antonio
16 Jun 2022
Antonio
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Nadja
Mengembara bersama keluarga
15 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nadja
Menginap 3 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2022








