The Grand Sharan

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Reasi terdapat pusat kecergasan 24 jam dan sauna

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Grand Sharan

Depan hartanah - siang/malam
Restoran
Kemudahan mesyuarat
Executive Triple Room | 1 bilik tidur, meja, kalis bunyi, Wi-fi percuma
Koridor

Ulasan

5.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Premium Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Saluran satelit
Pengemasan harian
Meja
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan bukit
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Family Room (4 Beds)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
2 bilik mandi
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • 31 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Executive Triple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Opp. Small Kalka Mandir, Railway Link Road, Reasi, Jammu and Kashmir, 182301

Tempat berdekatan

  • Kuil Raghunath - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Taman Shalimar - 2 min memandu - 1.5 km
  • Kuil Deva Maai - 7 min memandu - 5.9 km
  • Aadhkuwari Mata Gufa - 12 min memandu - 4.5 km
  • Kuil Raghunath - 41 min memandu - 45.9 km

Bergerak

  • Stesen Kereta Api Shri Mata Vaishno Devi Katra - 10 minit berjalan kaki
  • Jammu (IXJ-Satwari) - 84 minit memandu

Restoran

  • ‪Madhuban Restaurant - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪WelcomCafe - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Manoranjan Vaishno Dhaba - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Grill inn - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Sagar Ratna - ‬14 min memandu

Tentang hartanah ini

The Grand Sharan

Mewah bagi hotel di kawasan bersejarah
Manfaatkan perkhidmatan pencucian kering/dobi, gimnasium 24 jam dan bilik wap di The Grand Sharan. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Sebagai tambahan kepada sauna dan restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), bantuan pelancongan/tiket dan tempat letak basikal
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, perkhidmatan rencam dan perkhidmatan ATM/perbankan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di The Grand Sharan mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 42-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Kipas siling, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: INR 300 untuk orang dewasa dan INR 150 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Bilik wap
  • Gimnasium 24 jam
  • Sauna

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Spa

  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 42-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 300 untuk dewasa dan INR 150 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Bayaran kemudahan hartanah ini dikenakan untuk penggunaan bilik stim.

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

The Grand Sharan Hotel
The Grand Sharan Reasi
The Grand Sharan Hotel Reasi

Soalan lazim

Adakah The Grand Sharan mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Grand Sharan?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Grand Sharan?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di The Grand Sharan?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya The Grand Sharan?

Terletak di kawasan bersejarah, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Kuil Raghunath dan Taman Shalimar. Krimchi Temples dan Kuil Deva Maai juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Kereta Api Shri Mata Vaishno Devi Katra sejauh 10 minit berjalan kaki.

The Grand Sharan Ulasan

Ulasan

5.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 3 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 3 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 3 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 3 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 3 ulasan

5.4/10

Kebersihan

6.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Arun

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Good: 1. Distance from the railway station. 2. Free pick-up and drop services from the railway station and Katra helipad. 3.The room service staff were professional and quick. Bad: 1. Hot water issue: The geyser works only for a limited supply of hot water, which is not sufficient for bathing. 2.The reception and restaurant staff were not welcoming. 3. Limited/repetitive food options in the buffet. 4. Frequent electricity disconnections: It happens around 7-8 times a day.
Menginap 3 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

Deepak

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
It wasn't even three star though it is promoted as four star and rates charged accordingly. Location off the main road and far from bus stand or Baan Ganga from where the yantra begins. Room wasn't clean and had to request to get it cleaned and the welcome drink served was terrible and served in not so clean glasses. Room didn't have 42 inch tv as mentioned in property details and instead it was 24 inch. Room faced a slum dwelling which was another negative. No or almost zero room service except for toiletries / essentials. No fridge inside room or water / ice dispenser in common location for ice cubes and it was very hot and had to drink hot water from plastic bottles which we had purchased from market. Request for ice cubes was told will take two hours and was never sent despite two requests!! Staff especially at reception was not so welcoming. Any request for drop off or any room service will get a plain answer/ will take time or car is already gone for drop off and will take time though managed to get drop off couple of times after some wait. Will never stay again or recommend this property.
Menginap 2 malam pada Jun 2023

6/10 Boleh diterima

Mahinder

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan