KC Residency

Hartanah 3.5 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk KC Residency

Peralatan tempat tidur premium, bar mini
Kemudahan kecergasan
Kemudahan mesyuarat
Depan hartanah
Bahagian luar

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Spa
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Luxury Double Room, 1 Bedroom, Mountain View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
  • 37 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Double or Twin Room, 1 Bedroom, mesra pergerakan, Mountain View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
  • 53 meter persegi
  • Pemandangan lembah
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Suite, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Meja makan
  • 51 meter persegi
  • Pemandangan lembah
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Off Reasi Road, Reasi, Jammu and Kashmir, 182301

Tempat berdekatan

  • Kuil Raghunath - 2 min memandu - 2.3 km
  • Taman Shalimar - 3 min memandu - 2.6 km
  • Kuil Deva Maai - 6 min memandu - 4.8 km
  • Aadhkuwari Mata Gufa - 12 min memandu - 5.2 km
  • Kuil Raghunath - 40 min memandu - 44.8 km

Bergerak

  • Stesen Kereta Api Shri Mata Vaishno Devi Katra - 7 minit memandu
  • Jammu (IXJ-Satwari) - 79 minit memandu

Restoran

  • ‪Madhuban Restaurant - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪WelcomCafe - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Manoranjan Vaishno Dhaba - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Grill inn - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Sagar Ratna - ‬14 min memandu

Tentang hartanah ini

KC Residency

Hotel mesra keluarga di pusat bandar raya, dengan bilik yang dibaharui pada 2024
Pertimbangkan penginapan di KC Residency dan manfaatkan kedai mudah beli, majlis makan percuma setiap hari dan teres atas bumbung. Manjakan diri anda dengan rawatan Ayurveda, urut atau rawatan muka di NATURA, tapak spa. Masakan vegetarian restoran mewah di tapak, DARPAN, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari, makan malam dan pemandangan taman. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps tersedia kepada semua tetamu bersama dengan galeri seni di tapak hartanah dan beli-belah di tapak.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri, letak kenderaan valet dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Sarapan penuh (surcaj), gelanggang tenis dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, daftar keluar ekspres dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua 57 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, dan juga sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan syampu
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan mentol lampu LED

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 8:00 hingga 18:00 atas permintaan
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 2 km
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan lanjutan tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 350 untuk orang dewasa dan INR 250 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • DARPAN

Aktiviti menarik

  • Beli-belah
  • Bilik permainan/arked
  • Galeri seni
  • Kawasan pembersihan basikal
  • Pustaka
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan
  • Tenis

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Permainan kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik
  • Ruang tamu
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan sukan
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambal ruang di kawasan awam
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Katil berketinggian rendah
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Lantai kayu keras di kawasan awam
  • Lantai licin di kawasan awam
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemberitahuan loceng pintu dan telefon
  • Pemberitahuan loceng pintu visual
  • Pemegang pintu tuil
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Ruang solek bilik mandi mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Bilik tetamu diubah suai - Ogos 2024
  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2007
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seni bina Art Deco
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik lewat malam
  • Perkhidmatan penghantaran makanan
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Ruang kerja komputer riba
  • Ruang tamu
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Skrin tingkap
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: 60 peratus daripada kadar bilik
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1490.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 1050
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 750 (dari 6 hingga 10 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira INR 350 untuk dewasa dan INR 250 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 2500 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 6 orang)
  • Fi daftar keluar lewat: 60 peratus daripada kadar bilik (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1490.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
ID Cukai - 01AAACK6684M1ZB
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Paytm
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga solar, di samping sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan lampu luar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah JKHT00000007

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

KC Residency
KC Residency Hotel
KC Residency Hotel Katra
KC Residency Katra
KC Residency Katra, Jammu
KC Residency Hotel
KC Residency Reasi
KC Residency Hotel Reasi

Soalan lazim

Adakah KC Residency mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di KC Residency?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di KC Residency?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di KC Residency?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak 60% (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah KC Residency memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi 8:00–18:00 (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR2500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya KC Residency?

Hotel yang mesra keluarga di Reasi ini terletak di pergunungan, dalam jarak 2 bt (3 km) dari Kuil Raghunath dan Taman Shalimar. Krimchi Temples adalah 2.1 bt (3.4 km) jauhnya. Stesen Kereta Api Shri Mata Vaishno Devi Katra sejauh 21 minit berjalan kaki.

KC Residency Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 44 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 15 daripada 44 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 44 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 44 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 44 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Anand

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I booked for 2 days and I checked out in one day. Still they changed me both days.
Menginap 2 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Aman

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Must book in Katra

Mr Tickoo ji and team made it very comfortable n convenient
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

6/10 Boleh diterima

Prateek

Menginap 1 malam pada Mac 2020

6/10 Boleh diterima

JAYESH

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Standard accommodation

It was a very standard hotel. Not a four star at all.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

2/10 Teruk

Pawan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Seepage in bathroom
Menginap 2 malam pada Mei 2019

4/10 Lemah

SUDHIR

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Avoid kc residency

Bad experience, no maintenance of property,staff shortage problem
Menginap 2 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Rajesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Comfortable,homely stay option at Katra.

Good Experience.
Menginap 1 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

Divya, Thane

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very friendly staff. Nice location, good buffet breakfast
Menginap 3 malam pada Sep 2018

2/10 Teruk

Shruti

Dated and old not well maintained

This hotel isnt what it used to be before. Rooms arent updated and carpets, washroom are all dated. We went here 5-6 years ago and its probably same carpet they havent changed anything and there is no upkeep/ Also it says complimentary internet but wifi doesnt work. Food is ok but pricey for the quality
Menginap 1 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

MOHAN, Navi Mumbai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Value for your money

Rooms are spacious, good house keeping, good room service, 24 hours hot water. It is a value for money. Pick & drop to Banganga is very helpful to visit to starting point of Treking.
Menginap 2 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

Rahul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Comfortable hotel with helpful staff

The stay experience at KC residency was very good. Nice clean hotel near the market but still away from hustle-bustle of the central town area. Very helpful and courteous staff.
Menginap 1 malam pada Sep 2017

8/10 Baik

Rajesh

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Staff could be more efficient,specially the front office.Staff in restaurant was friendly.Drop service was charged and just dropped us at the booking centre,which was not expected.
Menginap 1 malam pada Jul 2017

8/10 Baik

Shruks, Bom

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Expedia got it all wrong

We had booked actually Jammu K.C.Residency but we got booked for Katra and we had to pay for the breakfast though we had booked with breakfast included very wrong on expedia was disappointed.

10/10 Cemerlang

Brenda, Mexico

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel close to city center

It was very nice, all the staff was very kind and we really enjoy the time there

6/10 Boleh diterima

parveen, New jersey USA

Sukakan: Kebersihan

Poor communication between hotel staff and customr

Was not worth the money I paid for a 3 star hotel. You cN find better one's for this price. No toiletries in bathroom until I requested. No hand towels. Not enough luxury for the price. Poor communication between staff and customers. Inside was being painted with old teaditional way with all hall covered with wooden scaffolding. Dangerous.

10/10 Cemerlang

Ash, NJ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel and close to Vaishodevi helipad

Good hotel and excellent staff. Nice view to Vaishodevi mountains

10/10 Cemerlang

Surjeet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

RAMAN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

nice hotel at quiet place

Good. But we had to cut short our stay by a day (out of 2 days) due to pressing domestic problems (road traffic accident)

4/10 Lemah

Rakesh, Gurgaon

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good property Badly managed

This hotel is very very conservative in providing anything to the guest. Be it tea bags or wifi and the worst food ever. They provide wifi access to only one device per room although there are two guests. They took at least 2 hours to activate wifi for the room and they have to do it daily. They provide only 2 tea bags at a time and you have to call them again and again. The food quality is worst ever. They need to start from scratch for the food.

4/10 Lemah

Amit, Phoenix, AZ

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Nothing special

Went to the hotel for our trip to Vashon Devi. Maybe this is one of the best hotels in Katra but I belive there are better options out there. Dirty bathrooms. Food is fair. Service is above average.

2/10 Teruk

Varsha, India

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible experience to stay for 3 night .

Hotel is not really worth spending they asking for per night , Horrible staff and service Dusty room and uncleanliness . Switch off Ac to save electricity bill , Hotel have only 6 staff

10/10 Cemerlang

Narayan, Pune

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Superb

Very good experience. They have not learnt to say No. Look forward to be there again.

10/10 Cemerlang

V G, India

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Real value for money

Great hotel amazing food and courteous staff. Nice location

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik