Menara Peninsula Hotel Jakarta

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Jakarta terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Studio

Sorotan

Tab panas persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite

Sorotan

Tab panas persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite

Sorotan

Ruang makan berasingan
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Peralatan tempat tidur premium
  • 43 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room

Sorotan

Tab panas persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Peralatan tempat tidur premium
  • 32 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Executive Studio Room

Sorotan

Tab panas persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Peralatan tempat tidur premium
  • 44 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

9.2 daripada 10
Hebat
(5 ulasan)

Sorotan

Tab panas persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 44 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Tab panas persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 44 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jalan Letjend S Parman 78, Jakarta, Jakarta, 11410

Tempat berdekatan

  • Hospital Sakit Puan dan Kanak-kanak Harapan Kita - 10 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Pusat Beli belah Taman Anggrek - 16 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Pusat Beli-belah Central Park - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Pasar Tanah Abang - 3 min memandu - 2.9 km
  • Pusat Beli-belah Thamrin City - 3 min memandu - 3.2 km

Bergerak

  • Stesen MRT Bendungan Hilir - 3 minit memandu
  • Stesen Jakarta Palmerah - 4 minit memandu
  • Jakarta (CGK-Lapangan Terbang Antarabangsa Soekarno-Hatta) - 21 minit memandu

Restoran

  • โ€ชJanji Jiwa ( Kopi Dari Hati ) - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ชStarbucks - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชBMK-Gokana Ramen & Teppan - โ€ฌ5 min berjalan kaki
  • โ€ชWake Cup - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชBaso Malang Karapitan (BMK) - โ€ฌ5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Menara Peninsula Hotel Jakarta

Mewah bagi hotel berdekatan Pusat Beli-belah Thamrin City
Manfaatkan bar kolam, majlis makan percuma setiap hari dan teres di Menara Peninsula Hotel Jakarta. Manjakan diri anda dengan Balut badan, rawatan dan rias kuku tangan dan kaki atau lulur badan di tapak spa. Pastikan anda menikmati Sarapan, Makan tengah hari dan Makan malam di dua restoran di tapak. Sebagai tambahan kepada kedai kopi/kafe dan salun rambut, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan lif
  • Perkhidmatan rencam, dewan bankuet dan dewan tari-menari
Ciri-ciri bilik
Semua 380 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan tab panas persendirian, sebagai tambahan kepada manfaat seperti peralatan tempat tidur premium dan peti besi muat komputer riba.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Hulu semburan mandi hujan, kelengkapan dandanan diri berjenama dan bidet
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: IDR 180,000 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Coleman Restaurant
  • Symphony Lounge

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Kolam kanak-kanak
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Tab panas
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 24 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 17

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Tetamu yang memberikan rekod vaksin mestilah telah menerima Vaksinasi COVID-19 sekurang-kurangnya 1 hari sebelum daftar masuk
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira IDR 180000 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 380000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 6:00 hingga 21:00
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Menara Peninsula Jakarta
Hotel Peninsula Jakarta
Jakarta Menara
Menara Hotel
Menara Peninsula
Menara Peninsula Hotel
Menara Peninsula Hotel Jakarta
Menara Peninsula Jakarta
Peninsula Jakarta
Peninsula Jakarta Hotel
Jakarta Peninsula
Menara Peninsula Jakarta
Menara Peninsula Hotel Jakarta Hotel
Menara Peninsula Hotel Jakarta Jakarta
Menara Peninsula Hotel Jakarta Hotel Jakarta

Soalan lazim

Adakah Menara Peninsula Hotel Jakarta mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 6:00โ€“21:00.

Adakah Menara Peninsula Hotel Jakarta mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Menara Peninsula Hotel Jakarta?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Menara Peninsula Hotel Jakarta?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Menara Peninsula Hotel Jakarta?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Menara Peninsula Hotel Jakarta memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak IDR380000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Menara Peninsula Hotel Jakarta?

Terletak di Palmerah, hotel spa ini sejauh 1 bt (2 km) dari Mall Taman Anggrek dan Pusat Beli belah Taman Anggrek. Neo SOHO dan Pusat Beli-belah Central Park juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Jakarta Tanah Abang sejauh 23 minit berjalan kaki.

Ulasan

Menara Peninsula Hotel Jakarta Ulasan

7.8

Baik

7.6

Kebersihan

7.0

Lokasi

8.0

Kakitangan & perkhidmatan

8.6

Mesra alam

7.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 71 daripada 302 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 141 daripada 302 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 69 daripada 302 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 16 daripada 302 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 302 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
An overall satisfactory stay in Menara Peninsula Hotel with pleasant staff and service, easy to obtain a taxi from the hotel, with Taman Anggerik Mall in a nearby location.The room is generally acceptable size-wise and cleanliness.

10/10 Cemerlang

ramzuhri

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Ravi

Menginap 5 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

oki

Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Ayman

Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

HIRO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ๅฟซ้ฉใงๆบ€่ถณใงใใ‚‹ใƒ›ใƒ†ใƒซ

้ƒจๅฑ‹ใฏๅบƒใใ€ใƒ™ใƒƒใƒ‰ใ‚‚ๅฟซ้ฉใงใ€ๆœ้ฃŸใƒใ‚คใ‚ญใƒณใ‚ฐใ‚‚ใ‚ˆใใ€ๅฟซ้ฉใซๆปžๅœจใงใใพใ—ใŸใ€‚ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๆ–นใ€…ใฎๅฏพๅฟœใ‚‚่ฆชๅˆ‡ใงๆบ€่ถณใงใใพใ—ใŸใ€‚
Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

KOTA

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel
Menginap 5 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Clara Garcรญa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Todo maravilloso, hay un market para comer enfrente muy autentico
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Kojiro

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel room I stayed had great view. I was able to look wide range of Jakarta city, thus I felt like flying over there. I enjoyed the clean room with a comfortable bed. Also, the hotel staff was kind.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Kevin Murray

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Ian Gordon

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The staff were great and the rooms cleaned well each day. The building though is a little dated and could do with remodeling. Outside was dirty and chaotic like most of Jakarta but this is not the fault of the hotel. Probably wont visit Jakarta again but if I did I would stay and the Menara Peninsular again.
Menginap 7 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Kin Tung

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

YONGHYUN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Cavaughn

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

patricia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ใ„ใ„ใงใ™ใ‚ˆใใ—ใฆใŠใ‚‚ใ—ใ‚ใ„ใงใ™
Menginap 2 malam pada Dis 2023

6/10 Boleh diterima

Angela

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The staff was nice and friendly but overall the hotel is a bit old and run down. Good menu for room service and the bed is comfy but the toilet is a bit old and smells from the drains. The water flow of the shower was also not so great and hot water took a while to come.
Menginap 2 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Md Abul Kalam

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Surrounded area a bit secluded, bathroom interior a bit old and ugly.
Menginap 1 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

A.F.H.

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Netjes en vriendelijk. Goede prijs/kwaliteit

Super behulpzaam en vriendelijk personeel. Kamers zijn netjes maar gedateerd. Ontbijt aziatisch gericht maar op verzoek word er ook aangepast.
Menginap 3 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Larry

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice room, good food, friendly staff. Overall a very nice stay
Menginap 5 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Larry

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Peninsula is an older hotel but is in good shape. Good cleaning staff, food is good too. It needs a little more in the cleaning department, a bit moldy here & there
Menginap 10 malam pada Apr 2023

6/10 Boleh diterima

Yosef

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

No refill coffee tea water

Kamarnya bersih sekali pelayanan jg cepat. Hanya saja Coffee & Tea sm Mineralnya nggak di refill lg pas hari kedua
Menginap 2 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Ira

Menginap 2 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan