Pousada Mar Azul
Pousada terdapat sarapan percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Pantai Concha
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Pousada Mar Azul





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM270
RM283 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Jul - 4 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room

Standard Triple Room
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2023
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2023
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Standard Quadruple Room

Standard Quadruple Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2023
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Ipê Roxo quadra G - Lote 07, Praia da Concha, Itacaré, BA, 45530-000
Tentang hartanah ini
Pousada Mar Azul
Hartanah serupa

Pousada Refugium
Pousada Refugium
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
8.6 daripada 10, Terbaik, 107 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit kerosakan sebanyak BRL 90 perlu dibayar sebelum daftar masuk.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 30 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 8 peratus
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Pousada Mar Azul Itacare
Mar Azul Itacare
Pousada Mar Azul Itacaré
Pousada Mar Azul Pousada (Brazil)
Pousada Mar Azul Pousada (Brazil) Itacaré
Soalan lazim
Pousada Mar Azul Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
23 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
José Romualdo Alves Costa
3 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
José Romualdo Alves Costa
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Talita
2 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Talita
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Carlos Augusto
18 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hospedagem Maravilhosa
Carlos Augusto
Menginap 5 malam pada Okt 2024
2/10 Teruk
Raniere
7 Nov 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Raniere
Menginap 5 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Marcio
8 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcio
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Fabiano
25 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente custo-benefício.
Fabiano
Menginap 2 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
24 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
Bruno S
26 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bruno S
Menginap 3 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
18 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Localização excelente
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Ana Paula
25 Apr 2022
Ana Paula
Menginap 2 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
MARCEL CRISTIANO BORGES
7 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MARCEL CRISTIANO BORGES
Menginap 3 malam pada Sep 2021
6/10 Boleh diterima
Mauro
Mengembara bersama kumpulan
26 Jul 2021
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Estadia Regular.
Mauro
Menginap 3 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Clayton
20 Nov 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo custo benefício
Clayton
Menginap 3 malam pada Nov 2020
10/10 Cemerlang
WEDER TAYLON
1 Nov 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótima opção em Itacaré.
WEDER TAYLON
Menginap 7 malam pada Okt 2020
2/10 Teruk
Valéria
27 Nov 2019
Valéria
Menginap 2 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Ed
5 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente pousada !!! Recomendo .
Ed
Menginap 2 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Inara
Mengembara bersama pasangan
1 Sep 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Inara
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Flávio, Belo Horizonte
10 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pousada muito boa
Flávio
Menginap 6 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
MARCELO
27 Nov 2018
MARCELO
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
CID
20 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CID
Menginap 3 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Avery B.
31 Jan 2018
Pousada Mar Azul is fabulous!
Avery B.
Menginap 2 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Marcelo
21 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik