RUZ Hotels

Hotel dengan bar/ruang istirahat, 6-minute walk to Menara Galata

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

9.8 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Kolam
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Standard Double Room Street View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standart Art Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Double Room Street View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Twin Room Street View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Suite Room Courtyard View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk mini
Mesin basuh pinggan mangkuk
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Junior Art Room Courtyard View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Asmali Mescit, General Yazgan Sk. no 6, Galata, Istanbul, Istanbul, 34430

Tempat berdekatan

  • Istiklal Avenue - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Hotel Pera Palace - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Menara Galata - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Galataport - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Dataran Taksim - 18 min berjalan kaki - 1.6 km

Bergerak

  • Stesen Beyoglu - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen Metro Sishane-Zemin - 4 minit berjalan kaki
  • Istanbul (IST) - 42 minit memandu

Restoran

  • ‪Taksim - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Welldone by Midpoint - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Sponeck - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Vitavien - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Blind - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

RUZ Hotels

Hotel berdekatan Menara Galata
Terletak berdekatan Galataport dan Dataran Taksim, RUZ Hotels menyediakan kedai kopi/kafe, perpustakaan dan pencucian kering/dobi. Restoran di tapak, Red Balloon, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti) dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pendiangan di lobi dan 2 bar.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Sarapan hidangan tempatan (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat simpanan bagasi
  • Lif, bantuan pelancongan/tiket dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, porter/tukang angkut dan TV di lobi
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di RUZ Hotels disertakan dengan keselesaan seperti lantai dipanaskan dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan item bar mini percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 50-inci sebuah TV LCD dengan Netflix, perkhidmatan penstriman dan saluran kabel
  • Almari pakaian, lantai dipanaskan dan cerek elektrik

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan masakan tempatan tersedia 8:00 hingga 12:00 tengah hari dengan bayaran: EUR 30 seorang
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat

Restoran di tapak hartanah

  • Red Balloon

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium 24 jam
  • Pustaka
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Ruang kerja bersama

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi
  • Ruang tamu bersama

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Netflix
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV LCD 50-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini berisi percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh espreso
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Lantai yang dipanaskan
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira EUR 30 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 80 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 6 orang)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Nombor Pendaftaran Hartanah 19501

Hartanah juga dikenali sebagai

RUZ Hotels Hotel
RUZ Hotels Istanbul
RUZ Hotels Hotel Istanbul

Soalan lazim

Adakah RUZ Hotels mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah RUZ Hotels mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di RUZ Hotels?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di RUZ Hotels?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di RUZ Hotels?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah RUZ Hotels memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak EUR80 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya RUZ Hotels?

Terletak di Taksim, hotel ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Menara Galata dan Galataport. Bazar Mesir dan Dataran Taksim juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Metro Sishane-Zemin dan Stesen Beyoglu berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Ulasan

RUZ Hotels Ulasan

9.8

Luar Biasa

9.8

Kebersihan

9.8

Kemudahan

10

Kakitangan & perkhidmatan

9.6

Mesra alam

9.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 122 daripada 135 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 135 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 135 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 135 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 135 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Laura Maria

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zimmer war schön (Bettlänge allerdings für uns zu kurz), Mitarbeiter waren super, das Frühstück auf der Dachterrasse war traumhaft, die Lage ist super
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
An amazing stay surpassing expectations. At first I was a little sceptical since some reviews mentioned loud noise, especially as we were staying there on a Friday and Saturday night. However, the stay was fantastic. Staying in room 206, we were provided an early check in, full tour and a very dutiful explanation of the hotels offerings and recommendations of places to see and restaurants to visit. Eren went above and beyond with providing us with a list of great recommendations and showing us through the city map, highlighting his personal favourites away from the tourist traps. Greeting us each morning and saying hello on the street when we bumped into him when his shift finished, his hospitality was a real asset to the hotel. The rooms have everything you can think of, bottle of wine on arrival in the room, full complementary mini bar, all the amineties needed, loafers, shoe horn, polish, fantastic robes, slippers and a lot more. The rooms are decorated as you’d expect in a boutique hotel with a Soho House-esque feel and an unbelievably comfortable bed. We didn’t have any issues with noise with our room being at the back of the hotel, and for those wanting to explore different parts of the city, I’d thoroughly recommend. The rooftop bar had an international crowd with greats wines and cocktails and fantastic food partnered with great view and attentive service. For the price I don’t think you can beat it. Great hotel in a fantastic location.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Waltteri

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Rashid, Lahore

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A vintage style hotel set in 1920’s era, yet it has all the facilities of a modern hotel! The staff, roof top bar and the surrounding area are just amazing!
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Sarkis

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Stephen

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Perfection

One of the best hotels I’ve stayed at. Everything perfect. Can’t wait to stay again!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Gianluca

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Joli hôtel mais attention au petit déjeuner

Hotel bien situé dans le centre historique même s'il faut prévoir toujours beaucoup de marche car il est situé sur la colline du quartier Galata . Hotel propre, joli design, service poli. Chambre nettoyée tous les jours. Plutôt bien isolé dans un point de vue acoustique. Matelas un peu trop mou pour moi. À éviter le petit déjeuner dans le rooftop : même si avec une jolie vue, j'ai du payer 42€ à moi tout seul pour deux oeufs, un peu de fromage, jus et thé. Une vrai arnaque. Pour le reste, plutôt positif
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Halis Murat

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Demre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Thank you RUZ!

Overall, we couldn’t have asked for a better place to stay. Highly recommended for anyone visiting the city and looking for comfort, convenience, and top-notch hospitality!
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Rebecca

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Underbart hotell!

Vi kommer gärna tillbaka! Så fantastiskt läge! Så underbar personal! Topphotell detta!!! Missa ej restaurangen på taket
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jessica

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great stay

Amazing breakfast and in a great location for night life.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ehab

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Rob

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Loved the hotel

Amazing stay at hotel. The standout from the experience was the staff. Always so helpful. Sinan on the front desk was lovely and always smiling and wanted to do everything he could to make my stay perfect. Proper Turkish breakfast was superb on the roof terrace. The location is great too if you want to experience the city. You can walk across to the Blue Mosque and Hagia Sofia and you have all the delights of Beyoğlu on your doorstep. I want to come back here with my family and allow them to experience the hotel too.
Breakfast at hotel
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ben

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel in a convenient location with really friendly and helpful staff.
Menginap 7 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Wolfgang, Frankfurt

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Schönes Hotel in sehr guter Lage. Frühstück war gut, hat aber auch stolze 45€ gekostet
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Michael, Darlinghurst

Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

EDUARDO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Eric

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Overall, we would highly recommend this hotel. It is perfectly located in the heart of the bustling Beyoğlu district/neighborhood, close to the Galata tower, and also still centrally located for you to maneuver to other neighborhoods, ferry points, and sites. When you step into the hotel, it feels like a small oasis. The service is personable and helpful, while the rooms/space are clean and enjoyable. Would definitely recommend.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Sören, Konstanz

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ramona

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

super tolle Lage

perfekte Lage mit Anbindung an Metro und auch die Bahn welche zum Hafen fährt (je 2 min), Zimmergrösse völlig in Ordnung, das Bett war etwas zu weich für meinen Geschmack. Restaurant mit toller Aussicht, wir haben nur einmal dort gegessen und es war hervorragend, die Karte ist jedoch klein gehalten
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Christian

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Danielle

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel has a really funky vibe. Stunning rooms with high ceilings, excellent bathrooms. Brilliant service. Would highly recommend for this side of town.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Craig

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I had a great stay there, would recommend. Great location.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

DeAndre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Simply said… AMAZING
Menginap 7 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Apr 2025