Terletak berdekatan Hagia Sophia dan Istana Topkapi, Idylle Hotel menyediakan sarapan percuma (masakan tempatan), majlis makan percuma setiap hari dan teres. Restoran di tapak, Mirage Lounge, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari dan makan malam. Wi-Fi dalam bilik dengan kelajuan 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti) tersedia kepada semua tetamu bersama dengan beli-belah di tapak dan kedai kopi/kafe.
Manfaat lain termasuk:
Letak kenderaan valet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
Daftar masuk ekspres, bantuan pelancongan/tiket dan perkhidmatan rencam
Porter/tukang angkut, meja/kaunter hadapan 24 jam dan lif
Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Idylle Hotel memiliki sentuhan bermakna seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta kemudahan seperti peti besi dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
32-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
Almari pakaian, cerek elektrik dan sistem pemanasan kawalan suhu
Bahasa
Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman, Bahasa Rusia, Bahasa Turki
Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan 24 jam di luar tapak hartanah (EUR 15 sehari); tempahan diperlukan
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
Tempat letak kenderaan berbumbung selamat di tapak hartanah (EUR 15 sehari)
Tempat letak kenderaan valet berbumbung selamat di tapak hartanah (EUR 15 sehari)
Makanan dan minuman
Sarapan masakan tempatan percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:30
1 bar/ruang istirahat
1 kedai kopi/kafe
1 restoran
Kopi dan teh di kawasan umum
Majlis makan pengurus setiap hari percuma
Restoran di tapak hartanah
Mirage Lounge
Aktiviti menarik
Beli-belah
Bilik permainan/arked
Pustaka
TV di ruang bersama
Mesra keluarga
Bilik kalis bunyi
Bilik permainan/arked
Kemudahan dobi
Kemudahan
ATM
Kedai hadiah/gerai surat khabar
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Kakitangan berbilang bahasa
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan "turndown"
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan rencam
Porter/tukang angkut
Perkhidmatan perniagaan
Pusat perniagaan
Ruang persidangan
Kawasan luar
Teres
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Lif
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
Lain-lain
1 bangunan
5 tingkat
Dewan sambutan
Hartanah bebas asap rokok
Seni bina Art Deco
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Langsir gelap terus
Peralatan tempat tidur hipoalergenik
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pancuran mandi
Pengering rambut
Selipar
Tuala disediakan
Hiburan
Filem berbayar
TV LCD 32-inci dengan saluran satelit premium
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Bar mini
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Perkhidmatan bilik terhad
Lain-lain
Akses melalui koridor luar
Bilik kalis bunyi
Meja
Panggilan jarak jauh percuma
Panggilan tempatan percuma
Penyaman udara (kawalan suhu)
Peti besi
Seterika/papan seterika atas permintaan
Sistem pemanasan (kawalan suhu)
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia
Arahan daftar masuk khas
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 4 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR20.0 semalam
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 60 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: EUR 60 (sehala)
Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 15 sehari (keistimewaan masuk/keluar)
Fi letak kenderan valet berbumbung: EUR15 sehari
Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 15 sehari(sejauh 100 meter; dibuka 24 jam)
Bayaran katil lipat simpan: EUR 20.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Amisos
Idylle Hotel Istanbul
Amisos Hotel Istanbul
Amisos Istanbul
Hotel Amisos
Idylle Istanbul
Idylle Hotel Hotel
Idylle Hotel Istanbul
Idylle Hotel Hotel Istanbul
Soalan lazim
Adakah Idylle Hotel mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Idylle Hotel?
Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR15 sehari. Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak EUR15 sehari.
Apakah masa daftar masuk di Idylle Hotel?
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.
Apakah masa daftar keluar di Idylle Hotel?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Adakah Idylle Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR60 setiap kenderaan dikenakan.
Di manakah terletaknya Idylle Hotel?
Terletak di Pusat Bandar Istanbul, hotel ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Tangki Air Basilica dan Hagia Sophia. Bazar Besar dan Istana Topkapi juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.Stesen Gulhane hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Marmaray Sirkeci sejauh 3 minit berjalan kaki.
Idylle Hotel Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 80 daripada 152 ulasan
10 - Cemerlang
80
Penilaian 8 - Baik. 36 daripada 152 ulasan
8 - Baik
36
Penilaian 6 - Boleh diterima. 15 daripada 152 ulasan
6 - Boleh diterima
15
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 152 ulasan
4 - Lemah
4
Penilaian 2 - Teruk. 17 daripada 152 ulasan
2 - Teruk
17
8.2/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.6/10
Mesra alam
Ulasan
2/10 Teruk
yadamsuren
Pengembara perniagaan
5 Feb 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bedbugs
I believe that a idylle hotel should provides a comfortable and clean environment. However, finding bedbugs in the room was truly unpleasant. This is not just a minor issue but a serious violation of hygiene and comfort standards. Hotels are responsible for ensuring their guests well being and maintaining cleanliness in their rooms. The fact this happened indicates a lack of proper cleaning and hygene measures. It is truly disappointing.
yadamsuren
Menginap 4 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Serpil
Mengembara bersama keluarga
2 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Güzeldi
Odalar güzeldi, çalışanlarda iyiydi sadece kahvaltıyı beğenmedik. Ürünler çok tatsızdı. Kahvaltıya erken inmemize rağmen bazı ürünler soğuktu. Genel olarak beğendik.
Ottima location. Splendida terrazza. Bellissima vista. Struttura comoda, ma cattivo odore dal bagno e riscaldamento non regolabile autonomamente
elisabetta
Menginap 3 malam pada Nov 2024
2/10 Teruk
Salsabila
Mengembara bersama keluarga
23 Nov 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Die Bilder von der Website stimmen überhaupt nicht ein mit dem was wirklich dort angeboten wird. Die Zimmer sind extrem klein und schmutzig, sie sind auch NICHT schallisoliert wie das Hotel behauptet, man hört jede Straßenbahn, die alle 5 min vorbeifahren. Außerdem wird mit Klimaanlage geworben, jedoch wird diese vom Hotelpersonal ausgeschaltet. Es war trotz Wintermonaten extrem warm im Zimmer. Das Fenster im Zimmer war kaputt, sodass wir dieses nicht öffnen durften. Das Personal und der Hotelmanager sind absolut nicht zuvorkommend, sie wussten über jedes Problem bescheid und es wurd sich geweigert unser Geld zurück zu geben.
Ich würde davon abraten dieses Hotel zu buchen!
Salsabila
Menginap 8 malam pada Nov 2024
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
20 Nov 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Roderick
12 Nov 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Old building showing its age. But in a great position for visiting famous sites in Sultanahmet.
Roderick
Menginap 2 malam pada Nov 2024
2/10 Teruk
Memet
Mengembara bersama keluarga
9 Nov 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Leider kann ich die positiven Bewertungen gar nicht verstehen.
Die Zimmer sind in einem katastrophalen Zustand- fast alles ist kaputt. Eine Reinigungkraft existiert so gut wie gar nicht. Das einzig positive ist wirklich nur das Frühstück. Sehr schade aber ich kann das Hotel nicht empfehlen!
Memet
Menginap 4 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Giancarlo
Mengembara bersama kumpulan
5 Nov 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Personale gentile. Hotel da ristrutturare.
Giancarlo
Menginap 4 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Mehmet
Mengembara bersama keluarga
27 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dikkat Edilmesi Gerekenler
Havalandırma gürültüydü, duşakabin küçüktü
Mehmet
Menginap 1 malam pada Okt 2024
2/10 Teruk
Mijo, Wien
26 Okt 2024
!
Mijo
Menginap 3 malam pada Okt 2024
4/10 Lemah
Ahmad Azmin
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
25 Okt 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The location is busy, with potential noise from nearby tram activity. Parking is limited, creating difficulties for those arriving by car. The room lacks adequate air-conditioning and heating, making it uncomfortable, particularly during winter when it can become quite cold. Although there are different room types, the prices remain unchanged. Additionally, the breakfast options are minimal and repetitive, with no variation throughout the stay.
Ahmad Azmin
Menginap 2 malam pada Okt 2024
2/10 Teruk
Mijo, Wien
22 Okt 2024
Mijo
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Raymond
Mengembara bersama pasangan
16 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The roof top restaurant is the reason that made me choosing it to stay. It has a great view for the sea and Hagia Sophia
Raymond
Menginap 4 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Abdul
Mengembara bersama pasangan
12 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location, very nice staff. Good size rooms and maid service.
Abdul
Menginap 7 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Abdullah, Rottenburg a.N.
Mengembara bersama keluarga
11 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles gut. Sehr zentral
Abdullah
Menginap 4 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Ülkü
Pengembara perniagaan
6 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ülkü
Menginap 1 malam pada Sep 2024
2/10 Teruk
Seung oh
28 Sep 2024
Seung oh
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Marco
21 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
punti positivi: vicinanza al centro, fermata tram davanti hotel, colazione buona, stanze di discreta grandezza, personale cordiale.
punti negativi: struttura abbastanza vecchia che deve essere ristrutturata. nel bagno la doccia non funziona, il lavandino otturato e il materasso poco comodo.
Marco
Menginap 4 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Nkanyiso Patrick
14 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The location was right in the middle of every significant attraction. Restaurants were a stone throw away and public transport was easily accessible. Would stay here again!
Nkanyiso Patrick
Menginap 5 malam pada Sep 2024
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
2 Sep 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
4/10 Lemah
Tubaramien
Mengembara bersama keluarga
27 Ogo 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das hotel ist nicht wie auf den Bildern, kleine Zimmer und die Dusche in unserem Bad hing nicht ganz richtig an der Wand, mangelhaft an Sauberkeit. Würde jedem was anderes empfehlen für die Lage, frühstück war nichts besonderes.
Tubaramien
Menginap 9 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Abdelkarim
14 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Busy area with lots historic sites. Difficult for taxi to get here summer time. Lovely staff and prompt when needed.
Abdelkarim
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
2/10 Teruk
SADIK AHMET
12 Ogo 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rezalet başka bir yer bakın
Rezalet kötü bir otel. Rezervasyon yaptık otele gittik, resepsiyon boş oda olmadığını yardımcı olamayacağını söyledi. 2 saat tartıştık üstüne polis çağırdık ancak o zaman yetkili birini aradı resepsiyon. Sonrasında kullanılmış tam temizlik yapılmamış odayı bize verdiler. Tuvalet bile kirliydi temizlenmemişti. Tavsiyem bu otelden uzak durun. Başka bir otelde kalın.
SADIK AHMET
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Encarnación
12 Ogo 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ESTANCIA
Inmejorable ubicación. Desayuno bueno. La limpieza se puede mejorar.