Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hostal Macambo





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Katil Ratu (Queen), Private Bathroom

Standard Double Room, 1 Katil Ratu (Queen), Private Bathroom
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Basic Twin Room

Basic Twin Room
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Jirón Antonio Raimondi 232, Iquitos, 16001
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Fenix
Hotel Fenix
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 4 ulasan
Harga ialah RM172
RM172 jumlah
27 Jun - 28 Jun
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Anda mungkin diminta untuk membayar caj yang berikut di hartanah: Cukai nilai tambah Peru (18%). Pengembara bukan pemastautin yang menunjukkan pasport dan visa pelancong/kad imigrasi yang sah mungkin dikecualikan daripada cukai nilai tambah (18%).
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: PEN 30 setiap kenderaan (maksimum seramai 3 orang)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Nombor Pendaftaran Hartanah 20493478550
Perkara yang kami harus menyebut
Tiada air panas di tapak hartanah
Kanak-kanak bawah umur 18 tahun biasanya tidak dibenarkan menginap di hartanah di Peru tanpa ibu bapa, penjaga yang sah atau orang yang bertanggungjawab yang diberi kuasa. Orang dewasa yang menemani mungkin diminta mengemukakan ID mereka dan kanak-kanak tersebut serta sebarang dokumentasi sokongan yang disahkan oleh notari. Pelawat yang merancang untuk mengembara bersama kanak-kanak seharusnya merujuk kepada pejabat konsulat Peru terlebih dahulu bagi mendapatkan panduan lanjut.
Menurut Undang-undang Peru, tunai tidak diterima untuk bayaran melebihi PEN 2,000 atau USD 500. Bayaran melebihi amaun ini mesti diselesaikan dengan kad kredit atau kaedah lain yang diluluskan oleh hartanah dan undang-undang tempatan; bayaran tidak boleh dibahagikan antara mata wang
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Hostal Macambo Iquitos
Macambo Iquitos
Hostal Macambo Hostal
Hostal Macambo Iquitos
Hostal Macambo Hostal Iquitos
Soalan lazim
Hostal Macambo Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.4/10
Kebersihan
9.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
12 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2023
8/10 Baik
Nickolas
11 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nickolas
Menginap 4 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Lindsey
29 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lindsey
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Stephanie
18 Dis 2022
Stephanie
Menginap 1 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Aneeka
19 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Recommended hotel
Aneeka
Menginap 1 malam pada Nov 2022
8/10 Baik
Eric
25 Sep 2022
Eric
Menginap 1 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
5 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
David
Mengembara bersama pasangan
13 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Alexis
Pengembara perniagaan
25 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alexis
Menginap 4 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
Alexis
Pengembara perniagaan
15 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alexis
Menginap 4 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
nic
5 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
nic
Menginap 1 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Patricia
Pengembara perniagaan
21 Apr 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patricia
Menginap 6 malam pada Apr 2021
8/10 Baik
Chris, Tasmania
12 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Chris
Menginap 2 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
27 Okt 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
12 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Mal, Lima
Mengembara bersama pasangan
2 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mal
Menginap 2 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Mal
31 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mal
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Eduardo
30 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eduardo
Menginap 3 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Miriam
14 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Miriam
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Miriam
14 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Miriam
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Trisha M
6 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Book It!
Trisha M
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Stacy
2 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfect place to stay!
Stacy
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
CHIEN HUAN
21 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
不錯
CHIEN HUAN
Menginap 1 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
11 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2019