Benikea The Bliss Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat restoran, berhampiran Terminal Penumpang Pelabuhan Incheon

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Benikea The Bliss Hotel

Pemandangan dari bilik
Kawasan BBQ/berkelah
Triple Room | Meja, langsir/tirai gelap terus, Wi-fi percuma, cadar katil
Lobi
Teres atas bumbung

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Parkir tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM282
RM310 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Jun - 23 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Premium Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Twin Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Family Room, Ocean View (Super)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian lautan
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Traditional Room (Ondol)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 4 Futon Bujang

Twin Room (companion room for dogs)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Twin Room, Ocean View

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Diubah suai pada 2022
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
266, Wolmi-ro, Jung-gu, Incheon, Incheon, 22303

Tempat berdekatan

  • Taman Tema Wolmi - 1 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Terminal Penumpang Pelabuhan Incheon - 4 min memandu - 3.2 km
  • Pasar Antarabangsa Sinpo - 5 min memandu - 4.3 km
  • Pelabuhan Incheon - 6 min memandu - 6.1 km
  • Songdo Central Park - 13 min memandu - 11.7 km

Bergerak

  • Wolmi Culture Street Station - 7 minit berjalan kaki
  • Stesen Anyang - 27 minit memandu
  • Seoul (ICN-Lapangan Terbang Antarabangsa Incheon) - 42 minit memandu

Restoran

  • ‪대박조개구이 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪미투 - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪곧망할집 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪The Caffe Soul - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Avance Mood - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Benikea The Bliss Hotel

Hotel dipulihkan pada 2022 dan terletak berdekatan Pelabuhan Incheon
Terletak berdekatan Terminal Penumpang Pelabuhan Incheon dan Inha University Hospital, Benikea The Bliss Hotel menyediakan kedai mudah beli, teres dan galeri seni di tapak hartanah. Masakan antarabangsa restoran bufet di tapak, Bliss Hall, menyajikan sarapan. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kemudahan dobi dan pusat perniagaan 24 jam.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, 2 bilik mesyuarat dan tempat simpanan bagasi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, hartanah bebas asap rokok dan dispenser air
Ciri-ciri bilik
Kesemua 88 bilik disertakan dengan keselesaan seperti lantai dipanaskan dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan air botol percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 62-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, lantai dipanaskan dan peti sejuk

Bahasa

Bahasa Korea

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak (surcaj) di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Pilihan tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk garaj

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 9:00 dengan bayaran: KRW 13,000 seorang
  • 1 restoran
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Bliss Hall

Aktiviti menarik

  • Galeri seni

Mesra keluarga

  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Kereta sorong bayi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 200 meter persegi)

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Di taman negara
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses

Lain-lain

  • 8 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seluruh hartanah diubah suai - April 2022

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 62-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kelajuan data telefon pintar 5G
  • Lantai yang dipanaskan
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penggunaan data telefon pintar tanpa had
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Skrin tingkap
  • Telefon
  • Telefon pintar

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Umur minimum daftar masuk - 19

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Waktu daftar masuk adalah pada jam 16:00, hari Sabtu-Ahad.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak KRW 50000 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air dan bekas najis tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak KRW20000.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira KRW 13000 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: KRW 70000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 5 orang)
  • Bayaran haiwan kesayangan: KRW 50000 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: KRW 20000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini

Penarafan kebangsaan

Demi manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Benikea Bliss Hotel Incheon
Benikea Bliss Hotel
Benikea Bliss Incheon
Benikea Bliss
Benikea The Bliss Hotel Hotel
Benikea The Bliss Hotel Incheon
Benikea The Bliss Hotel Hotel Incheon

Soalan lazim

Adakah Benikea The Bliss Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak KRW50000 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Benikea The Bliss Hotel?

Setakat 21 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Benikea The Bliss Hotel pada 22 Jun 2025 bermula serendah RM 282.09, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Benikea The Bliss Hotel?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Benikea The Bliss Hotel?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Benikea The Bliss Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Benikea The Bliss Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak KRW70000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Benikea The Bliss Hotel?

Terletak di Jung-gu, hotel ini dalam jarak 6 bt (10 km) dari Pelabuhan Incheon, Inha University Hospital dan Terminal Penumpang Pelabuhan Incheon. NC Cube Canal Walk dan Songdo Central Park juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan. Wolmi Culture Street Station sejauh 7 minit berjalan kaki dan Wolmi Park Station sejauh 11 minit berjalan kaki.

Benikea The Bliss Hotel Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 157 daripada 330 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 117 daripada 330 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 38 daripada 330 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 12 daripada 330 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 330 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

Steven, Nr Berkhamsted

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
We had a one night stay here before a cruise. Probably not the best choice. No dining options available and unless you like fish there are no other dining options around. We ended up getting a taxi into the main part of the town as none of eat fish. Room was clean and had sea view and amenities provided. Very quite area (not much going on) apart from the fireworks going off most of the night. The shops on the front all seemed to seel them and its obviously an acceptable/popular thing to do in this part of Korea! A small, limited breakfast was included
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

kunho

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staffs were great and very kind.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Elkie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lovely clean stay

Wasn’t central until about day 4 then we got our heads around the bus service and metro
Menginap 5 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Carol

Menginap 2 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Sylke

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

William

Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

sek lak

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
한겨울이라 그런지 창가에서 냉기가 너무 차갑게 느껴졌고 욕조이용이 입구쪽이 경사가 져서 들어가기 불편했어요.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Juliana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ok

10/10 Cemerlang

Alexander

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff, wolmi is just noisy at night due to being a theme park.
Menginap 11 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Mavis

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Oanh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Jun il

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Nasty

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Personal an der Rezeption spricht kein Englisch. Auf vorher bestätigte Wünsche wurde nur bedingt eingegangen. Es wird KEIN Frühstück angeboten. Es gibt im Gegensatz zur Hotelbeschreibung KEINEN ( auch nicht kostenpflichtigen) Flughafenshuttle. Zimmer und Bad ziemlich abgewohnt.Insgesamt nicht sehr einladend.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Hyukmin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Jane

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
I never experience any hotel that has no coffee or tea provided to guests. The housekeeping is not doing a good job. We got toothbrush and shaver left behind by the previous guest in the bathroom right on the day we occupied the room. We requested for make up room everyday. We stayed for 3 nights. On the day that we checkout. That 2 items were still there.
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Julia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Not what I expected. Convenient location, but there are smoking rooms so through the air vents you start to get a smell. They don’t have a formal airport transfer, they just offered to call a taxi. Their rooftop is lovely but it’s just seating (byob). I enjoyed their little convenience store. Very basic.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

dukyoun

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Vivian, Chicago

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mostly liked the hotel, with the exception of the tub without shower curtain (normal in S Korea). So it was little hard to take shower. But other than that overall good stay at this hotel, near the boardwalk and easy to get around to Chinatown and other stuff to do.
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Emiko

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ホテルのスタッフさんが親切でとても良い対応をしてくれた。 ホテルのレベルもプライス以上です。 また来たい。
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Michelle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Jungsoo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The owner of this property was second to none. He was very helpful and resourceful and gave us all of the insight into things to do in incheon. He made our trip a great experience! The hotel was also clean and every staff member was very helpful. It’s very clear the staff follows the owners lead in caring for its guests.
Menginap 4 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Changoh

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
방에 곰팡이 냄새가 아주 많이나요
Menginap 1 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Sabrina

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
We had a really not that great experience with the reception staff there. one evening we had them ring at our door and saying we had to check out this day. i showed him that we booked one night more and he left to check. he never come back. we had to go down and ask him if there still was a problem. the good thing was the big room, the size of the beds and few at the sea. not that great was the holes at the bed linen, the shower gel we had to buy, the missing hooks for towels in the bathroom and the loud cleaning staff. my friend was woken up from them pushing around furnitures. the location of the hotel was nice with a lot to see and some nice restaurants. the bus station was a few steps away from the hotel. i wouldn`t visit that hotel again.
Menginap 2 malam pada Mei 2024