The Manohar Hyderabad

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Hyderabad dengan 2 restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Manohar Hyderabad

2 kolam renang terbuka
Lifestyle Suite | 1 bilik tidur, cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium
Bahagian luar
Bar snek
Lobi

Ulasan

4.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Termasuk parkir
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Dobi
Harga semasa ialah RM184
RM207 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Jul - 12 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Luxury Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 79 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Katil Select Comfort
Bilik tidur berasingan
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 56 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Lifestyle Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Katil Select Comfort
Bilik tidur berasingan
  • 77 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Katil Select Comfort
Bilik tidur berasingan
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Katil Select Comfort
Bilik tidur berasingan
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Linen kapas Mesir
  • 61 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Begumpet Airport Exit Road, Begumpet, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500001

Tempat berdekatan

  • Tasik Hussain Sagar - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Hospital KIMS - 2 min memandu - 1.8 km
  • Taman Lumbini - 6 min memandu - 5.4 km
  • Charminar - 12 min memandu - 11.4 km
  • Kota Golconda - 19 min memandu - 13.5 km

Bergerak

  • Begumpet Metro Station - 3 minit memandu
  • Prakash Nagar Station - 7 minit berjalan kaki
  • Hyderabad (HYD-Lapangan Terbang Antarabangsa Rajiv Gandhi) - 63 minit memandu

Restoran

  • ‪Mainland China - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Tibbs Frankie - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Once Up On A Time - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Nandhini - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Green Star Restaurant - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Manohar Hyderabad

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Snow World
Terletak berdekatan Taman Lumbini, The Manohar Hyderabad menyediakan beli-belah di tapak, kedai kopi/kafe dan taman. Manjakan diri anda dengan urutan tisu mendalam, rawatan muka atau Aromaterapi di tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan Asia. Sebagai tambahan kepada salun rambut dan bilik arked/permainan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • 2 kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan penuh (surcaj), sewa basikal percuma dan pengangkutan ulang-alik kawasan
  • Penjagaan anak yang dipantau (surcaj), bantuan pelancongan/tiket dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 129 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Cadar kapas Mesir dan katil Select Comfort
  • Peti sejuk dan seterika/papan seterika
  • TV LED dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi, Bahasa Jepun, Bahasa Urdu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 450 untuk orang dewasa dan INR 450 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Coffee Shop
  • M Bar
  • Pan Asian

Aktiviti menarik

  • 2 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Bilik permainan/arked
  • Kelab kesihatan
  • Sewaan basikal percuma
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik tidur berasingan
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah

Spa perkhidmatan penuh

  • 5 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Lulur badan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1998
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Langsir gelap terus
  • Tilam Select Comfort

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1199.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira INR 450 untuk dewasa dan INR 450 untuk kanak-kanak
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1199.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang manakala tetamu di bawah 6 tahun hanya dibenarkan masuk ke dalam kolam renang dan kelab kesihatan dengan pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Manohar Hotel
Manohar Hotel Hyderabad
Manohar Hyderabad
Manohar Hyderabad Hotel
The Manohar
The Manohar Hyderabad Hotel
The Manohar Hyderabad Hyderabad
The Manohar Hyderabad Hotel Hyderabad

Soalan lazim

Adakah The Manohar Hyderabad mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Manohar Hyderabad?

Setakat 2 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Manohar Hyderabad pada 11 Jul 2025 bermula serendah RM 184.41, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah The Manohar Hyderabad mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Manohar Hyderabad?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Manohar Hyderabad?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di The Manohar Hyderabad?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya The Manohar Hyderabad?

Hotel yang mesra keluarga di Hyderabad ini terletak di kawasan hiburan, 3.1 mi (4.9 km) from Snow World dalam jarak 9 bt (15 km) dari Taman Lumbini dan Muzium Salar Jung. Charminar dan Istana Chowmahalla juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan. Prakash Nagar Station sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen Hyderabad Sanjivaiah Park sejauh 18 minit berjalan kaki.

The Manohar Hyderabad Ulasan

Ulasan

4.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 18 daripada 162 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 19 daripada 162 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 24 daripada 162 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 37 daripada 162 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 64 daripada 162 ulasan

4.8/10

Kebersihan

5.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.4/10

Kemudahan

4.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

harikumarreddy

Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Shriram

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Foremost is there were cockroaches all over right from Bathroom to Restaurant and even on the fruit plate. Staff was very much not bothered about it even after confronting. Swimming pool is only partially activated. After enquiry staff reply was irritating. Arguments were - It was 30 year old photo, what we can do? There is technical problem. Staff was not at all co-operative right from front desk till RM Mr. Surya Reddy. Access to hotel is very difficult as "IN" gate is on Airport road and you need to go to Airport every time you come back from City. "Out" gate closes at 7pm and you need to walk all around outside of the hotel with your luggage to get in the hotel after day long city visit. Property is too old, not maintained, wash basin was broken. They are not at all bothered all about this as they have pocket full of business from corporate clients. In my opinion it is worst hotel I have ever visited.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Surbhi

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Hasan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is very old. The infrastructure of rooms is falling apart and it has no wifi.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pragun

Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Preetham

Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

SUNALIKA

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
it is old, not a 5 star property at all, swimming pool and toilets are dirty, they dont even have ice to serve
Menginap 2 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Shailendra

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Michael

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
I very much wanted to love this place. It is obvious this used to be an elegant place in the past. Certainly all the people were great and as accommadating as could be. I appreciate that the property is undergoing extensive remoldeling. This is going to require millions of dollars. The first room I had in my December stay had a totally unclean, unsanitary, filthy nasty bathroom. They did move me to another room that was cleaner, but in need of maintenance. It seems that everything is old and being worked on in a piecemeal kind of way. Knowing from my October stay there the situation, I tried repeatedly to be in touch in advance of December to make sure of the accommodations I wanted. Trying to talk to someone there was nigh to impossible. Everyone was always “in a meeting” and will call back in about 10 minutes, which never happened. Pool was nice but in need of maintenance. The breakfast was very good each morning though some items were not fully cooked. One of the rooms we booked had roaches crawling around. The staff were super given what they had to work with. I wish them well in their endeavor to restore this place. But it will involve massive amounts of money. When I come next year, may give them a shot again to see if work really is progressing. Again, I really want to love this place. It has a definite charm about it.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Komali

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nothing was good
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Devansh

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bed sheets and blankets had bubbles Cockroach in room Unmaintained hotel No response upon asking for any assistance over call from reception Poor WiFi Untidy bathrooms and overused towels
Menginap 6 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

SUKHJINDER

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Furniture was very outdated things were broken in the room table lamp were broken chair was broken even the washroom was no good Food and staff was very nice
Menginap 2 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

ANIL

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
"AVOID! Substandard rooms, arrogant staff, and utter disappointment. Creaky beds, stained carpets, non-functional AC, and poor cleanliness. Unresponsive management. Overpriced and underwhelming experience. 1/5 stars."
Menginap 3 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Aakriti

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
No wifi, water stopped
Menginap 2 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Sandeep

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Not upto the mark
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Kannav

Menginap 2 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Saptarshi

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property has aged. Never been renovated. The hotel needs proper renovation and total revamp of air conditioning and it's reataurant. Rooms need to be re-designed with modern upper middle class and rich section of travellers in mind. Please note: the pictures here are not at all what you will get inside.
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Shigehiro

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Bibhu

Menginap 3 malam pada Mac 2024

6/10 Boleh diterima

harikumarreddy

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Property is accessible to many amenities, staff are irresponsible and don't have service orientation
Menginap 4 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

Hari

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very old and badly maintained property
Menginap 1 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Srikanth

Menginap 1 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

Simon

Menginap 11 malam pada Jan 2024

4/10 Lemah

soumitra

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stay at Manohar for 2 days
Menginap 2 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Jayaprakash, Sanford

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This used to be a nice hotel many years ago. There’s no maintenance now. Looks like a run down hotel. Horrible experience.
Menginap 1 malam pada Dis 2023