Iberotel Casa Del Mar Resort

Hartanah 4.0 bintang

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Iberotel Casa Del Mar Resort

Bahagian luar
2 bar/ruang istirahat, bar tepi kolam
Bahagian dalam
Pemandangan dari bilik
Pintu masuk hartanah

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Merangkumi semua
  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Spa
  • Gim
Harga semasa ialah RM695
RM887 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jun - 28 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Suite, 1 Katil Ratu (Queen), Pool View (Fitness)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Room, 2 Katil Bujang (Single) (Superior)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, Pool View (Queen or Twin Bed)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(7 ulasan)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, Pool View (Deluxe, Queen or Twin Bed)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Family Room, Pool View

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 51 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Touristic Promenade, Hurghada, Red Sea Governorate

Tempat berdekatan

  • Muzium Hurghada - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Akuarium Besar Hurghada - 4 min memandu - 3.4 km
  • Pusat Beli-belah Senzo - 7 min memandu - 10.6 km
  • Aqua Park - 9 min memandu - 11.3 km
  • New Marina - 12 min memandu - 11.7 km

Bergerak

  • Hurghada (HRG-Lapangan Terbang Antarabangsa Hurghada) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Ristorante Paradise Village - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪فندق ذا جراند - ‬5 min memandu
  • ‪دانسنج بار - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪لو باشون - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪ليتل بار - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Iberotel Casa Del Mar Resort

Hotel mewah merangkumi semua terletak di Village Road
Akses taman air percuma, bar kolam dan teres merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Iberotel Casa Del Mar Resort. Hotel ini ialah tempat paling sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari pantai persendirian berhampiran dan kerusi lepak pantai. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti urut atau rawatan badan. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Akses Internet wayarles percuma di kawasan awam tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan taman permainan.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • 2 kolam renang terbuka dengan gelongsor air, kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), dispenser air dan payung pantai
  • Bilik rawatan urut, meja/kaunter hadapan 24 jam dan meja biliard atau pool
  • Kakitangan berbilang bahasa, tempat simpanan bagasi dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 199 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai manfaat seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, di samping kemudahan seperti penyaman udara dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Balkoni atau laman dalam berperabot, almari pakaian dan kot/katil bayi percuma

Butiran merangkumi semua

Hotel ini merangkumi semua. Makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam harga bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Makanan dan minuman

Semua makanan bufet, snek dan minuman terpilih disertakan

Aktiviti dan kemudahan/peralatan

Semua aktiviti dan penggunaan kemudahan dan peralatan di tapak hartanah disertakan.

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Rusia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Akses Internet
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • 1 bar tepi kolam
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Panorama Main Restaurant

Aktiviti menarik

  • 2 kolam renang terbuka
  • Gelongsor air
  • Kelab kesihatan
  • Meja biliard/pool
  • Taman air percuma
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Akses taman air percuma
  • Bar/deli snek
  • Gelongsor air
  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Payung pantai
  • Taman
  • Teres

Spa

  • 1 bilik rawatan
  • Rawatan badan
  • Urutan sukan
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Pancuran mandi cekap air
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu akan menerima e-mel dari hartanah yang mengandungi arahan pembayaran deposit tempahan dalam masa 24 jam selepas membuat tempahan. Bayaran dibuat melalui pautan yang selamat dan perlu dibayar dalam tempoh 24 jam selepas menerima e-mel.
Tetamu yang berumur 17 tahun dan ke bawah mesti ditemani oleh ibu bapa untuk menginap di hartanah ini. Ibu bapa mesti mengemukakan pengenalan diri yang dikeluarkan oleh kerajaan atau pasport dan sijil kelahiran kanak-kanak semasa daftar masuk.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 11 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EGP 836 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan lampu luar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan COVID-19 Protocol (Jaz Hotel Group)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Jaz Casa Del Mar Resort
Sentido Casa Del Mar Resort
Iberotel Casa Del Mar Hurghada
Iberotel Casa Del Mar Resort Hotel
Iberotel Casa Del Mar Resort Hurghada
Iberotel Casa Del Mar Resort Hotel Hurghada

Soalan lazim

Adakah Iberotel Casa Del Mar Resort mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Iberotel Casa Del Mar Resort?

Setakat 26 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Iberotel Casa Del Mar Resort pada 27 Jun 2025 bermula serendah RM 694.5, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Iberotel Casa Del Mar Resort mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Iberotel Casa Del Mar Resort?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Iberotel Casa Del Mar Resort?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Iberotel Casa Del Mar Resort?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Iberotel Casa Del Mar Resort memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EGP836 setiap kenderaan dikenakan.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di Iberotel Casa Del Mar Resort?

Ya, hartanah ini merangkumi semua. Semua makanan dan minuman disertakan (dengan beberapa sekatan).

Di manakah terletaknya Iberotel Casa Del Mar Resort?

Terletak di Village Road, hotel mesra keluarga di Hurghada ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Muzium Hurghada dan Laut Merah. Taman Air Sindbad adalah 2.5 bt (4.1 km) jauhnya.

Iberotel Casa Del Mar Resort Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 34 daripada 58 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 10 daripada 58 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 58 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 58 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 58 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

NEELS

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Umar

Menginap 6 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Savina, Freiburg

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Melanie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super hôtel, très beau avec un superbe personnel toujours au petit soin pour vous. Piscine, chambre et restauration au top. Nous avons passez de superbe vacances, je recommande très fortement !
Menginap 7 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

MOOHYUN

Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Shahd

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is very beautiful the stuff is very friendly and nice the beach is very clean the food is very good and wide variety like everything and i enjoyed me and my family very much
Menginap 4 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Christine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Charles

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Molto buono hotel
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Mohamed

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfect hotel Perfect stuff
Menginap 5 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Dr U

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
So glad we only stayed for a few hours before our flight. Noisy air con, beach a good 10mins walk away-unlike the photos. Rooms shabby and smelly bathroom. Reception was very pleasant but that was the highlight.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Set Elias

Menginap 7 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

sofiane

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 14 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Klaudia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The stay was amazing and I would recommend. The hotel has a high standard of food and drinks. There were always enough sunbeds available. The staff are friendly and helpful
Menginap 7 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Ramiah

Sukakan: Kebersihan
Loved the stay staff is very friendly room clean and the food was very good
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Mahmoud

Menginap 3 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Ramiah

Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

FREDERIC NICOLAS, LAMBRES

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Séjour entre amis parfait à l'Iberotel Casa Del Mar!!! de l'accueil en passant par le service aux clients et l'animation, tout y était parfait ! Nous reviendrons !!! Dommage cependant que l'équipe d'animation Marmara qui vient de s'installer dans cet hôtel n'était pas au point cette semaine sur le lancement de la période été 2024. On voulait remercier Ahmed de la réception qui nous a grandement aidé lors de notre premier jour d'installation en faisant preuve de grande réactivité et nous a changé rapidement de chambre suite au bruit que nous avons subis qui venait d'une rue avoisinante!!! Il nous a permis également de pouvoir garder notre chambre le dernier jour, ce qui nous a permis de ne pas être stressé pour notre départ!! Merci également aux serveurs Mina, Elsayed et Abdou pour leur gentillesse et toujours aux petits soins pour leurs clients, ainsi qu'à notre homme de ménage qui réalise un travail parfait pour ses hôtes!!! Nous reviendrons!!!
Menginap 8 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Yuan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

One of the best hotels in Hurghada

Simply this hotel was the best one during my holiday in Hurghada-I tried 4 different hotels to see how difference they are, and I har most pleasant time at Iberotel. Room, pool, bar, foods were all top level, and staffs were all kind. Especially Ahmed at reception was the most professional one I’ve seen during my whole holiday in Hurghada. I will definitely come to this hotel again.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Klein

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

séjour au top

hôtel propre espace vert très bien entretenue la nourriture est bonne .le personnel a la réception ne parle pas français mais il y a charlotte multilingue qui de votre arrivé a votre départ est toujours présente pour toute demande en lien a votre séjour .le personnel des bars a la restauration est très serviable donc très très bon séjour en plus il y a 2 équipes d' animateurs le club marmara en français et l'autre anglais qui tout le long de la journée vous propose des activités
Menginap 7 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Fakhria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved everything about this hotel but inconvenience about not having wifi in the rooms.
Menginap 6 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Nourhane

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

katja

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Fabio

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very accurate pools and quiet area
Menginap 4 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Michael

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The room was adequate. Some of the fixtures were old and needed replacing. The staff and food choices were wonderful. The reserved beach was very small. The area surrounding was very trashy, but the hotel was clean.
Menginap 7 malam pada Nov 2023