The Fern Residency Hubballi

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Hubli terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Fern Residency Hubballi

Ruang Istirahat Lobi
Pelan lantai
Restoran
Hazel Suite | 1 bilik tidur, cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium
1 bilik tidur, cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM181
RM202 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Jun - 25 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Hazel Suite

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Linen kapas Mesir
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Fern Club Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Linen kapas Mesir
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Winter Green Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Linen kapas Mesir
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Near BP Petrol Pump, Hosur Bridge, Airport Road, Huballi, Hubli, Karnataka, 580030

Tempat berdekatan

  • Taman Rumah Kaca Indira Gandhi - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Chennamma Circle - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Institut Sains Perubatan Karnataka - 2 min memandu - 1.8 km
  • Unakal Lake - 3 min memandu - 3.5 km
  • Bhavanishankara Temple - 3 min memandu - 3.2 km

Bergerak

  • Unkal Station - 13 minit memandu
  • Hubli (HBX) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Niyaz Executive - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Ayodhya Restaurant - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Kamat Fish Land - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Kamat's Kosher - ‬16 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Fern Residency Hubballi

Sorotan hartanah
The Fern Residency Hubballi menyediakan kemudahan seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Perkhidmatan rencam, tempat simpanan bagasi dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 52 bilik menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan air botol percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi
  • 32-inci TV LED dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 450 hingga 550 untuk orang dewasa dan INR 450 hingga 550 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup pada Khamis:
  • Kemudahan kecergasan
  • Kolam renang tertutup
  • Kolam renang terbuka

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2950
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1775 (dari 6 hingga 11 tahun)
  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2950
  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1175 (dari 6 hingga 11 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 450 hingga 550 untuk dewasa dan INR 450 hingga 550 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

The Fern Residency Hubballi Hotel
The Fern Residency Hubballi Hubli
The Fern Residency Hubballi Hotel Hubli

Soalan lazim

Adakah The Fern Residency Hubballi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Fern Residency Hubballi?

Setakat 23 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Fern Residency Hubballi pada 24 Jun 2025 bermula serendah RM 180.77, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di The Fern Residency Hubballi?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Fern Residency Hubballi?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Fern Residency Hubballi?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya The Fern Residency Hubballi?

Terletak di Hubli, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Taman Rumah Kaca Indira Gandhi dan Chennamma Circle. Institut Sains Perubatan Karnataka dan Bhavanishankara Temple juga dalam jarak 2 bt (3 km).

The Fern Residency Hubballi Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 16 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 16 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 16 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 16 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 16 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Lavanya

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Marcel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
You hand over your laundry for cleaning. You get it back clean and in a different colour. The shower compartment was leaking heavily, so after 5 minutes of showering the washroom floor was soaking wet. The staff is really friendly, but that doesnt weigh up to your clothes changing colours and your room slowly turning into a water theme park.
Menginap 6 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Nathan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Good value
Menginap 3 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Tejas

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Keyur

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Irfan

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Vinayak

Menginap 1 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

charu

False and fraudulent advertising with fake photos and reviews. This building is dilapidated and dirty. The condition is terrible and they are trying to fool people by calling themselves a 4 star hotel with photoshopped photos and fake reviews. We stayed one night and were appalled at the condition of the hotel. Unfortunately we had no time to look for a different hotel.
Menginap 2 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Akshay

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Decent place

Stay was satisfactory although the rates could be little cheaper. Overall a decent place to stay.
Menginap 1 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Donald

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were VERY helpful. The location means that lots of traffic noise is inevitable unfortunately. Wi-Fi signal is poor, even with a dongle provided by the hotel, it was still occasionally intermittent. I would still stay here again if visiting Hubli.
Menginap 7 malam pada Mei 2023

6/10 Boleh diterima

Gagandeep

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Too Soft to Sleep

The Fern upgraded us to a suite - this was nice of them. However there was a party downstairs for the staff that went on till 0130 and kept us awake. One of their security guards took Rs. 200 to wash the car and then disappeared - the car remained unwashed. The mattresses used in the hotel are very soft and do not allow any real comfort. On the upside, the staff was very friendly and warm.
Menginap 1 malam pada Jan 2023

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2022

10/10 Cemerlang

Shyamala

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent service ! Totally recommend !!

Amazing experience . Excellent hospitality . Food was really good. They went extra way To pack cold breakfast at 5 AM, as I had to catch train
Menginap 2 malam pada Dis 2022

8/10 Baik

Jennifer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

We won’t be back.

WE WONT BE BACK, we will get to that in a minute. Given the niceness of the pictures advertised and that it was a “new hotel” we expected to get just that. It is actually an old hotel that has been bought out and slowly is undergoing updates. The photos were not incorrect, but they are airbrushed and photoshopped like a supermodel with cellulite. Ok fine, we can adjust. The kindness and good service of the wait staff was great, and the food was excellent. THEY HAVE LOST OUR BUSINESS: We booked 3 nights as we were attending a family wedding. All the relatives decided to stay at the hotel after we had booked, so we brought A TON of business to that hotel because of US. One room needed to extend for one more night so we used the app to add another night. There was some glitch in the app, the payment went through twice, and the room ended up being double booked. We immediately informed the hotel manager and asked if he would help us out by refunding the double booking, and he flat out refused. Even after throughly explaining the situation, and telling him how many rooms in his hotel were filled because of us, and having that second room sit empty, he doubled down. The manager saved himself 5K rupees on one room only to lose thousands in future business from us. Stay at the Dennison. It’s much nicer.
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

6/10 Boleh diterima

Jennifer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Girish

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent

Menginap 1 malam pada Nov 2021