Hotel Malligi

Hartanah 3.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Malligi

Restoran
Tempat makan
Bilik rawatan pasangan, sauna, tab panas, bilik wap, rawatan badan
Kolam renang senaman/latihan
2 bar/ruang istirahat

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Spa
  • Kolam
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM187
RM209 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Jun - 30 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Economy Room, 1 Bedroom

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Superior Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Suite

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
  • 37 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premium Double Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
10/ 90 J.N. Road, Hospet, Karnataka, 583201

Tempat berdekatan

  • Kompleks Kuil Hemakuta Hill - 13 min memandu - 13.8 km
  • Kuil Krishna - 14 min memandu - 14.4 km
  • Kuil Virupaksha - 16 min memandu - 15.5 km
  • Kuil Hazara Rama - 17 min memandu - 14.4 km
  • Bukit Anjanadri - 25 min memandu - 24.2 km

Bergerak

  • Hosapete Junction Station - 7 minit memandu
  • Vidyanagar (VDY-Jindal) - 52 minit memandu

Restoran

  • ‪Hotel Shanbhag International - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Krishna Palace - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Temptations - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Naivedyam Restaurant - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Ice Land Restaurant - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Malligi

Mesra keluarga bagi hotel berdekatan Kuil Virupaksha
Terletak berdekatan Kuil Ugra Narasimha dan Petak Diraja, Hotel Malligi menyediakan sarapan bufet percuma, kelab malam dan kedai mudah beli. Manjakan diri anda dengan rawatan muka, rawatan badan atau rawatan dan rias kuku tangan dan kaki di Senses Spa, tapak spa. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti teres dan beli-belah di tapak.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), perkhidmatan perkahwinan dan lif
  • Porter/tukang angkut, meja/kaunter hadapan 24 jam dan kedai hadiah
Ciri-ciri bilik
Kesemua 175 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan memiliki manfaat seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 21-inci televisyen dengan saluran digital
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan kipas siling

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 80 km
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Blue Mist
  • Hi Tide
  • Temptations
  • Waves

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik wap
  • Kelab malam
  • Pustaka
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik permainan/arked
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 450 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 4 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Balut nyahtoksin
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 1972
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 21-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:30
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup pada Isnin:
  • Kolam renang terbuka

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR600.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 500 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: INR 450 (sehala), (dari 1 hingga 8 tahun)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 600.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 19:00
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam spa manakala tetamu di bawah 10 tahun hanya dibenarkan masuk dengan pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Malligi
Hotel Malligi Hospet
Malligi
Malligi Hospet
Malligi Hotel
Hotel Malligi Hospet, Karnataka
Malligi Hotel Hospet
Hotel Malligi Hospet
Hotel Malligi Hotel
Hotel Malligi Hospet
Hotel Malligi Hotel Hospet

Soalan lazim

Adakah Hotel Malligi mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 7:00–19:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Malligi?

Setakat 24 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Malligi pada 29 Jun 2025 bermula serendah RM 186.66, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Hotel Malligi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Malligi?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Malligi?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Malligi?

Daftar keluar adalah jam 11:30.

Adakah Hotel Malligi memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Malligi?

Terletak di kawasan bersejarah, hotel yang mesra keluarga ini dalam jarak 9 bt (15 km) dari Kuil Ugra Narasimha, Queen’s Bath dan Kuil Krishna. Kuil Virupaksha dan Petak Diraja juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan. Hosapete Junction Station sejauh 24 minit berjalan kaki.

Hotel Malligi Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 21 daripada 58 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 23 daripada 58 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 12 daripada 58 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 58 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 58 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Limba reddy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I spoke to front desk person who speaks telugu. I don’t remember the name I am sorry about that. I have booked for my parents and staff has helped quickly and kindly. Rooms are clean. Food is great. Thank you so much my parents had a great stay.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Paul

Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Parthiban

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Worst food
Menginap 1 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Yoko

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
部屋は快適でした。 ロビーはちょっと暗い印象でした。
Menginap 1 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

NITYANAND

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel Mallige . a surprise package in Hospet hampi

We were 3 couples all above 56 years old. When we arrived at the hotel there were 3 large group check-in ..but they handed our room keys to us and said they could complete all formalities after the crowd dispersed. This allowed us to rest and do siteseeing peacefully that day. The hotel had an excellent restaurant and a roof top bar which was great in terms of quality and ambience. The front lobby staff was extremely helpful. Overall the entire staff was great and helpfull. The hotel had a SPA where the masseurs were excellent. The swomming pool was nice but we had no opportunity to use it. Breakfast was nice..good variety and taste..made to order options for eggs and dosas plus coffee, tea etc was excellent. The location of the hotel was very good and it had very large parking space. We had a large minivan but had nor problem parking conveniently. The rooms which we got on the 4th floor were simply great.. 5 star facilities at 3 star rates. Understand that these were new rooms and the other rooms may not be having all these facilities like mood lighting, lcd controls, etc. An additional floor was being builting which was a pain at times due to construction sound..really did not bother us much as ae were siteseeing/ travelling theoughout the day. Check out was also very food. Frankly it was an excellent package of quality rooms, good food with variety, excellent location.. if traveling to Hampi / Vijaynagar a great hotel to stay. Excellent family feeling and ambience service
Menginap 2 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Sridevi

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location! Well maintained property. Friendly and courteous staff and delicious food.
Menginap 2 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Madhuri

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Elegant property with friendly staff. Breakfast was excellent. Bathroom could have been better. Although it was clean, it is dated.
Menginap 2 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

GUNYEONG

Menginap 2 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Patrick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Value for money

Value for money - best part is the vanilla bean ice cream. Could have a couple more coat hangers. The place has a certain style
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Ponnada

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Attentiveness and courtesy of he staff
Menginap 2 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Uday Shankar, Tempe

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All okay

6/10 Boleh diterima

Ruth Minerva

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
There was noisy construction work within the hotel that went on until early evening. Debris was not cleared in some areas. The stay was comfortable but the room and bathroom need upgrading. There are 2 restaurants on site, Waves and Blue Mist. The food and service at Blue Mist were very bad. Waves (where daily breakfast was served) was better, but could still improve. Overall, still the hotel is probably the best hotel option on a visit to Hampi.
Menginap 2 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

MURALI

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
One of the best hotels in Hospet
Menginap 1 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

srikanth

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2020

10/10 Cemerlang

Martin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Ganesh

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good stay in Hospet

It was overall Good stay in Malligi Hospet. We liked the hotel amenities. Breakfast arrangement was good.
Menginap 4 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Peter

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Avoid the ecconomy rooms.

Hotel is modern and looks great. Buying an ecconomy room online gets you a very tired room in the old part of the hotel. Ours wasn't particularly clean. Food and bar pretty good. Service adequate.
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Erik

Given the fact that the price of our hotel room was definitely budget, our stay was really fine and I recommend the hotel to others. It is not a luxury hotel, but the room was clean and the food was fine. However, they do show photos on their website that do not quite match the room we stayed in
Menginap 1 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Cameron

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Best in Town

We stayed in a room in the old wing, and it was perfectly fine. We enjoyed the hotel restaurants and the pool.
Menginap 3 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

sunil kumar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pradnesh, Pune

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice hotel with courteous staff. Had a pleasant experience staying here. Total value for money.
Menginap 3 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Jamie

Amazing hotel!

The hotel was incredibly accommodating and nice! Rooms was in great condition and location.
Menginap 1 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

Nautamlal

Value for money

Stay was very comfortable. We all enjoyed it.
Menginap 3 malam pada Ogo 2018