Galeri foto untuk Kasuga Ryokan





Ulasan
7.0 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Single Room

Traditional Single Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Gabungan pancuran/tab mandi
Cerek elektrik
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Traditional Room, Shared Bathroom (3 ~ 5 guests)

Traditional Room, Shared Bathroom (3 ~ 5 guests)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Gabungan pancuran/tab mandi
Cerek elektrik
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Traditional Room, Shared Bathroom (2 ~ 3 guests)

Traditional Room, Shared Bathroom (2 ~ 3 guests)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Gabungan pancuran/tab mandi
Cerek elektrik
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

3-6-23 Ote-machi Naka-ku, Hiroshima, Hiroshima-ken, 730-0051
Tentang hartanah ini
Kasuga Ryokan
Hartanah serupa

Oriental Hotel Hiroshima
Oriental Hotel Hiroshima
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 1,185 ulasan
Harga ialah RM268
RM325 jumlah
5 Okt - 6 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Kasuga Ryokan Hiroshima
Kasuga Ryokan
Kasuga Hiroshima
Kasuga Ryokan Hiroshima
Kasuga Ryokan Guesthouse
Kasuga Ryokan Guesthouse Hiroshima
Soalan lazim
Ulasan
Kasuga Ryokan Ulasan
7.0
Baik
7.8
Kebersihan
9.0
Lokasi
6.8
Kakitangan & perkhidmatan
6.6
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
8 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
2 Mei 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Søren
24 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Søren
Menginap 2 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
5 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2019
6/10 Boleh diterima
yoshiki
12 Mac 2019
yoshiki
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Yoshirou
16 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
価格OK
Yoshirou
Menginap 1 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Brent
8 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Brent
4/10 Lemah
しげりえ
3 Dis 2017
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
しげりえ
Menginap 1 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
John, Tokyo
3 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was a good place
John
Menginap 2 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2017
8/10 Baik
Milton, Chihuahua, Mexico
23 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
alojamiento tradicional japones
Milton
Menginap 2 malam pada Ogo 2017
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
24 Jun 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Smells of cigarettes
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Yuk Mei
14 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan
Yuk Mei
Menginap 1 malam pada Jun 2017
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
1 Jun 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
素泊まりなのに
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2017
6/10 Boleh diterima
Fernando
25 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fernando
8/10 Baik
MG, Aus
14 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Japanese experience for tourists
MG
8/10 Baik
William
9 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Convenient Hotel
William
10/10 Cemerlang
Takuya, 東京
6 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
よかった。
Takuya
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
5 Ogo 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
歩く。
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
PUI FONG, 香港
21 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
傳統的日式旅館,店主一家打理,想要感受日式家庭生活,淋浴和間手間是共用,如可以接受這裡是不錯的選擇。
PUI FONG
8/10 Baik
Donna, Hawaii
31 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Homey Place
Donna
8/10 Baik
Wing han, Hong Kong
17 Dis 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wing han
8/10 Baik
Tsunenori, 札幌市
19 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan
ロケーションはGood!
Tsunenori
8/10 Baik
Daniel
11 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik