Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Aselager Mühle





Pertimbangkan penginapan di Hotel Aselager Mühle dan manfaatkan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Manjakan diri anda dengan rawatan badan, Refleksologi atau urut tuaman batu di tapak spa. Restoran di tapak menawarkan makan malam. Nikmati gimnasium serta aktiviti seperti sewaan/menunggang kuda. Salun rambut, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar tersedia kepada semua tetamu.
Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM804
RM860 jumlah
termasuk cukai & fi
28 Ogo - 29 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Jubah mandi
Bar mini
Lihat semua foto untuk Comfort Double Room, 1 Bedroom

Comfort Double Room, 1 Bedroom
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Jubah mandi
Bar mini
Lihat semua foto untuk Duplex

Duplex
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Jubah mandi
Bar mini
Lihat semua foto untuk Premium Double Room

Premium Double Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Jubah mandi
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Zur Alten Mühle 12, Herzlake, 49770
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 18 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan
- Bayaran katil bayi: EUR 15.0 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 50.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Perkara yang kami harus menyebut
Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 21:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Jerman. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.
Hartanah juga dikenali sebagai
Romantik Hotel Aselager Muhle Herzlake
Romantik Aselager Muhle Herzlake
Romantik Hotel Aselager Muhle
Romantik Aselager Muhle
Romantik Hotel Aselager Mühle Herzlake
Romantik Aselager Mühle Herzlake
Romantik Aselager Mühle
Hotel Aselager Mühle Hotel
Hotel Aselager Mühle Herzlake
Romantik Hotel Aselager Mühle
Hotel Aselager Mühle Hotel Herzlake
Soalan lazim
Hotel Aselager Mühle Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.4/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
15 Mac 2025
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Wilfried
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
27 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wilfried
Menginap 1 malam pada Nov 2022
10/10 Cemerlang
Hans-Otto
20 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hans-Otto
Menginap 1 malam pada Mac 2022
8/10 Baik
Jannis
21 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jannis
Menginap 1 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
18 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2022
10/10 Cemerlang
Steven
10 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mooi hotel en super plek
Steven
Menginap 1 malam pada Jan 2022
8/10 Baik
Sascha
Mengembara bersama pasangan
27 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sascha
Menginap 2 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
Andreas
Pengembara perniagaan
18 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andreas
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Klaus
16 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mit Fahrrad immer wieder
Klaus
Menginap 3 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fehlende Leitung
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Pär-Magnus
8 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pär-Magnus
Menginap 1 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Jan
Pengembara perniagaan
24 Nov 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jan
Menginap 1 malam pada Nov 2020
10/10 Cemerlang
Åke
Pengembara perniagaan
11 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ra hotell
Åke
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2020
8/10 Baik
Kaare
3 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Middels+ for Romantiske hotell standard
Kaare
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
annelie
11 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Familjeresa
annelie
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
4/10 Lemah
Kim
Mengembara bersama keluarga
16 Jul 2019
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kim
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
15 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Wilfried
3 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wilfried
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
29 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Endlich einmal ausschlafen
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
David
8 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Gutes Preis/Leistungs Verhältnis
David
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Ron, Baarn, NL
26 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ron
Menginap 2 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
Thomas
14 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thomas
Menginap 2 malam pada Nov 2018