Symphony Palms Beach Resort

Hartanah 4.0 bintang
Menghadap ke pantai, dengan perkhidmatan spa

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Symphony Palms Beach Resort

Balkoni
Restoran
Meja, kalis bunyi, Wi-fi percuma, cadar katil
Bahagian luar
Pantai persendirian, pasir putih

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Di pantai persendirian
  • Termasuk sarapan
  • Spa
  • Dobi
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Room, Garden View

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Saluran kabel
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room (Havelock Casa)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Saluran kabel
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Cabin, Beach View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Saluran kabel
  • Pemandangan pantai
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Basic Room

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Saluran kabel
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Govind Nagar Beach, Port Blair, Andaman and Nicobar, 744211

Tempat berdekatan

  • Pantai Kaala Pathar - 7 min memandu - 5.8 km
  • Pantai Radhanagar - 12 min memandu - 10.4 km

Bergerak

  • Port Blair (IXZ-Vir Savarkar) - 159 minit memandu

Restoran

  • ‪Turtle House - ‬12 min memandu
  • ‪Full Moon Cafe - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Squid Restaurant - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Fat Martin Cafe - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Blackbeard's Bistro - ‬15 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Symphony Palms Beach Resort

Mewah bagi hotel
Pertimbangkan penginapan di Symphony Palms Beach Resort dan manfaatkan sarapan Eropah percuma, kedai kopi/kafe dan taman. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Nikmatilah hidangan di Charcoal, di tapak restoran. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan bantuan pelancongan/tiket
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, dewan bankuet dan gril barbeku
Ciri-ciri bilik
Kesemua 94 bilik memiliki keselesaan seperti pendiangan dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Charcoal
  • Venom Bar

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Di pantai persendirian
  • Gril barbeku
  • Taman

Spa

  • Perkhidmatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Pendiangan
  • Penyaman udara (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 8:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR3500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 3500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Fi untuk makan malam gala Malam Krismas mandatori adalah termasuk dalam jumlah harga yang dipaparkan untuk penginapan pada 24 Disember
Fi untuk makan malam gala Tahun Baru mandatori adalah termasuk dalam jumlah harga yang dipaparkan untuk penginapan pada 31 Disember

Hartanah juga dikenali sebagai

Symphony Palms
Symphony Palms Beach
Symphony Palms Beach Havelock Island
Symphony Palms Beach Resort
Symphony Palms Beach Resort Havelock Island
Symphony Palms Resort
Symphony Palms Beach Hotel Havelock Island
Symphony Palms Havelock
Symphony Palms Port Blair
Symphony Palms Beach Resort Hotel
Symphony Palms Beach Resort Port Blair
Symphony Palms Beach Resort Hotel Port Blair

Soalan lazim

Adakah Symphony Palms Beach Resort mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Symphony Palms Beach Resort?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Symphony Palms Beach Resort?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Symphony Palms Beach Resort?

Daftar keluar adalah jam 8:00.

Di manakah terletaknya Symphony Palms Beach Resort?

Terletak sesuai di pantai, hotel Port Blair ini sejauh 4.1 km dari Pantai Kaala Pathar dan 9.4 km dari Pantai Radhanagar.

Symphony Palms Beach Resort Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 52 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 22 daripada 52 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 52 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 52 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 52 ulasan

7.0/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Federica

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
La struttura ha camere grosse e pulite. La colazione a buffet è adatta a tutti i palati. La spiaggia davanti all'hotel (basta attraversare la strada) non fornisce lettini.
Menginap 6 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Govind

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very bad experience! All rooms smelly, water leaking into the rooms, no clean towels, bathroom wires were open. Worst experience i ever had in my life. I booked for 2 days but i checked out on first day only because of these hell of experience. So requested refund for my 2nd day.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Shanib

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Apr 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

NEELU

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Had nice a nice stay

It is good hotel with polite and friendly staff. They served us well. Few things they need to improve about cleanliness and comfort. I am happy to accept that hotel maintains it's image around.
Menginap 2 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Nirpender

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Superb

It was a pleasant stay and everything was well managed. We were able to enjoy the scenic beauty and hotel's private beach.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Swathi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Good Property with great beach View

Good property with great beach view of the resort. Spacious room, with poor light's if screens are closed. Breakfast spread was ok. Food from restaurant was good in taste.Close to most of the attractions.
Menginap 2 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Alok

The good: 1. The rooms are large, clean, comfortable and well equipped 2. Room service and food is decent The bad: 1. What you get, is not worth what you pay 2. I wouldn't spend extra for the breakfast or for the "beach front rooms" If you're looking for a room which opens up to the beach, you'd find much better options at a much better price. Be extremely careful while booking your rooms, though we booked a room by the beach, we were given a room at the far end of the hotel. This happened with at least 3other guests checking in at the same time as us. There clearly is wrong information given by the hotel on most websites. Be doubly sure about the room you're getting while booking. Would I come back here? Not a chance.
Menginap 1 malam pada Nov 2018

6/10 Boleh diterima

Hinesh

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

December trip

This hotel is well located good service but the bathrooms need to be updated, I think the property is at a stage in which it requires updating restaurant and breakfast average I would say it’s a 3 star hotel.
Menginap 4 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Chetan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

B’ful property, great service

The stay was great. It is very beautiful property. They have a Tour guide Salim, who helped us plan the trip as well. They have a nice private beach. Only if they could have the bar on the beach.
Menginap 2 malam pada Dis 2017

4/10 Lemah

Michael, Pune

There are better...

We were not very satisfied with the food and the accommodation. Considering the rate you can get better.
Menginap 2 malam pada Mei 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Sep 2017

2/10 Teruk

Kyle

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

stay away

The staff are very unfriendly and not helpful at all
Menginap 2 malam pada Jun 2017

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Poor service in an overrated "resort"

Overall, our stay at Symphony was a large disappointment in terms of value for money. There are locations nearby at a much lower cost but with less marketing capacity, but more dedicated to service. Also it keeps the flexibility to eat outside, whereas here with half-board you are "confined" to a mediocre cuisine. We went for a diving holiday but the fact that for about a month now off-shore diving has been banned by an Indian government regulation, has conveniently been not mentioned to us. Therefore, we wanted to shorten our stay as the plan of pertaining an advanced open water diver license could not be realized. The hotel offered little to no help at all for that, so we forced to stay.
Menginap 5 malam pada Jun 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great location, amazing beach

Overall a great stay -- yes it was a bit pricey but during the holidays your options are a bit limited on Havelock. Beautiful beach, enjoyed the feeling of being in nature just steps from the room, and since they're all little bungalows it was nice to have a bit of privacy and feel like we were in our own cabin near the beach.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

8/10 Baik

Natalia, Barcelona

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
La estancia muy bien pero no había agua caliente en la ducha y el WiFi no funcionaba la mayoría del tiempo.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very nice Rooms (Cottages) at beautiful beach

The Cottages are very big and comfortable. AC was working fine, television not that much because of the bad signal on the island. But you won't need a tv because you should go out to enjoy the beaches. Same for the Wifi. The hotel has a very nice beach to view the sunset and to swim in the sea (only during the right timings). The Staff was very very nice, the food good and the whole hotel is very clean. Overall I had a nice stay at would come back.

4/10 Lemah

flyawaymq, milano

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

bella posizione, vicino al centro paese.

posizione ok, sistemazione a ridosso della spiaggia dentro un palmeto, belo esternamente ma deludente per manutenzione, servizi hotel (no wifi) e pulizia molto scarsa

6/10 Boleh diterima

Marina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

8/10 Baik

nissim, ראשון לציון

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

מלון במיקום טוב חדרים סבירים צריכחם שיפוץ ואין אינ

היינו בחופשה באנדמן חיפדנו מלון מפנק עם אינטרנט דבר שלא קיים במלון המיקום טןב בקבלה שירות טוב אבל הייתי צריכה לבקש נייר טואולט שישימו בחדר ואז היו מביאים

10/10 Cemerlang

GLEB

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

No internet access

On the Hotels.com pages there was stated that there is wired internet in the room. However, the only place with internet was the hotel bar (of course you need to buy something in the bar in order to get access to the internet).

8/10 Baik

Wilfried, Göttingen, Niedersachsen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ein Ort, fast wie im Paradies

Wir hatten als "älteres Paar" (55 und 65 Jahre) 20 Tage im Symphony Palms gebucht. Das war wagemutig, weil wir nicht wussten was auf uns zukam. Die Anlage ist in zwei Bereiche geteilt, die durch eine Straße getrennt sind. Der Hauptbereich mit Rezeption, Restaurant und der Mehrzahl der Unterkünfte liegt auf der Seite ohne direkte Strrandsicht. Ein anderer Bereich mit ca 20 Häuschen (gegen ca. 20€ Aufpreis) ist traumhaft ganz in der Nähe des sehr gepflegten Strandes gelegen. Das war es uns wert! Der Ort erfüllt in der Tat so alle Klischees, die man von einem Tropenparadies hat. Äußerst beeindruckt waren wir von dem superfreundlichen, aufmerksamen Servicepersonal. Es entstand sehr viel herzliche, persönliche Nähe.Der Gästekreis besteht überwiegend aus (gutverdienenden) Indern, darunter viele junge Honeymoon-Paare.Dem trägt sauch das Restaurantangebot Rechnung. Die Küche ist absolut gut, das Frühstücks-buffet üppig undSonderwünsche werde gerne ohne Aufpreis erfüllt. Köstlich ist das hervorragend frisch die die Fische und Krustentiere (Tigerprawns), sollte man für den europäischen Gaumen aber lieber "en nature" gegart betsellen. Wichtig ist in der Hochsaison Mitte Dezember bis Mitte Januar frühzeitig die Fährtickets nach und von Havelock zu organisieren. Wir hätten ohne große Probleme bekommen, unseren Flieger zu erreichen, wenn die Hotelleitung nicht geholfen hätte. Anita Edelmann und Wilfried Seitz

10/10 Cemerlang

Garry, Huddersfield

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pampered by the staff

As it was out of season the resort was quiet and relaxed. The room was clean and comfortable. Nothing was too much trouble for the staff. A brilliant location and the food was great!