BP Samila Beach Hotel & Resort

Hartanah 3.0 bintang
Hotel yang menghadap ke pantai untuk berjemur dan berseronok

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk BP Samila Beach Hotel & Resort

Di pantai
Lobi
Pemandangan udara
Sarapan bufet setiap hari (THB 200 seorang)
Kolam renang

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM153
RM180 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Ogo - 18 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Deluxe Single Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Bar mini
Saluran kabel
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
8 Rachadumnern Road, Boryang, Muang, Songkhla, 90000

Tempat berdekatan

  • Pantai Samila - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pasar Malam Tae Raek - 2 min memandu - 2.0 km
  • Seni Jalanan Songkhla - 3 min memandu - 3.1 km
  • Pekan Lama Songkhla Gate - 4 min memandu - 3.5 km
  • Universiti Thaksin - 8 min memandu - 8.0 km

Bergerak

  • Stesen Kereta Api Hat Yai - 32 minit memandu
  • Hat Yai (HDY-Lapangan Terbang Antarabangsa Hat Yai) - 62 minit memandu

Restoran

  • ‪Cafe’ Amazon หาดสมิหลา - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪DimSum Chabura Songkhla - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Bung Sem Muslim Food - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Muslim Halal Seafood - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪น้ำเต้าหู้ป้าบัว หลังโรงเรียนมหาวชิราวุธ - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

BP Samila Beach Hotel & Resort

Hotel berdekatan Pantai Samila
Anda boleh menantikan teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi di BP Samila Beach Hotel & Resort. Sebagai tambahan kepada restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan rencam dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, tempat simpanan bagasi dan 1 bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 208 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan bar mini.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Balkoni, peti sejuk dan saluran kabel

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Thai

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: THB 200 untuk orang dewasa dan THB 200 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi

Hiburan

  • Saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 13:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Pembinaan sedang dijalankan di bangunan sebelah dari 13 Mac-31 Disember 2025.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak THB400.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira THB 200 untuk dewasa dan THB 200 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil lipat simpan: THB 400.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Pembinaan sedang dijalankan di bangunan sebelah dan mungkin terdapat gangguan bunyi daripada kerja-kerja pembinaan

Hartanah juga dikenali sebagai

BP Samila Beach Hotel Resort Songkhla
BP Samila Beach Hotel Resort
BP Samila Beach Songkhla
BP Samila Beach
Bp Samila Beach & Songkhla
BP Samila Beach Hotel & Resort Hotel
BP Samila Beach Hotel & Resort Songkhla
BP Samila Beach Hotel & Resort Hotel Songkhla

Soalan lazim

Adakah BP Samila Beach Hotel & Resort mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di BP Samila Beach Hotel & Resort?

Setakat 21 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di BP Samila Beach Hotel & Resort pada 17 Ogo 2025 bermula serendah RM 153.26, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di BP Samila Beach Hotel & Resort?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di BP Samila Beach Hotel & Resort?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di BP Samila Beach Hotel & Resort?

Daftar keluar adalah jam 13:00.

Di manakah terletaknya BP Samila Beach Hotel & Resort?

Terletak di Songkhla, hotel yang menghadap ke pantai ini terdapat di pusat bandar raya serta dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Patung Duyung dan Pantai Samila. Pantai Chalatat dan Muzium Wilayah Songkhla juga dalam jarak 1 bt (2 km).

BP Samila Beach Hotel & Resort Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 9 daripada 37 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 14 daripada 37 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 37 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 37 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 37 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

SITI ARIFAH

Menginap 2 malam pada Dis 2022

6/10 Boleh diterima

Peter

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
It’s a huge complex opened in 1989…and it seems like it has never really been renovated and/or upgraded. In fact the hall where breakfast was served (very very underwhelming btw) had the aura of 1970’s Soviet Union. On the plus side… the location is fantastic and we felt everything was at least kept clean.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Chanissara

Sukakan: Kemudahan
Excellent location. Got the nice view room without asking. Quiet and beautiful iconic view of Songkhla beach. Love to return!
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Get a room with a view

Great location by the beach. Large breakfast buffet included. Large clean room with en suite shower and bath. Pleasant, helpful staff.
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Percival

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Hotel is a little run down but had a very pleasant stay and will certainly stay here again.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Erwin, Ismaning

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Ein in die Jahre gekommenes Hotel. Direkten Zugang zum öffelichen Strand. Große Zimmer. Preis- Leistungs-verhältnis ist in Ordnung. Zimmer zum Teil renoviert - aber nichts für gehobene Ansprüche. Aus dem Haus könnte man wieder was machen.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

????????

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Khun Noon (housekeeping) was helpful and very friendly, we will be back for sure^-^
Menginap 2 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Jitraporn

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
สระน้ำปิดใช้ไม่ได้ สิ่งบริการลูกค้าน้อย
Menginap 2 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Philipp

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Reliably fun stays at BP Samila

The staff is always so helpful. They arranged rooms and transport for us, and they rescued a forgotten cell phone and sent it to the airport to meet us before our departure. Amazing care and service!
Menginap 2 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

RONALD PATRIK

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Perfect location

Super friendly staff, Samila Beach Hotel number 1 choice. Close to the beautiful and clean beach. The rooms are very nice and modern, I had a tube and shower (sea view). It's always clean and the lobby is impressively large. The breakfast buffet is perfect with a view to the sea. Just stay away from the monkeys on the beach trees. By the way 7/11 just 2 min away and 5 min to nice beach restaurants with delicious food.
Menginap 5 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

Florence

Menginap 2 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location Room is clean but not carpeted. Old sofa at hotel lobby. Swimming pool is not well maintain - water not clean and the floor surrounding the edge of the pool is cover with sharp minor stone. No deck chair, table and place for beach towel at the pool. Advice to the hotel management ~ keep good maintenance coz this is an excellent location (don't waste it)
Menginap 2 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Atchara

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This hotel is for functions not holiday makers.no sunbeds .best location in songkla disappointed in service and condition of hotel in some areas
Menginap 3 malam pada Nov 2018

6/10 Boleh diterima

Lars Erik

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Fortjener ikke 4* uten vesentlig oppgradering.

Hotellets beliggenhet meget bra. Mange seafood-restauranter langs stranden. Resepsjonen bra. Grei parkering. Lett å få tak i tuk-tuk - drosje. Meget bra svømmebasseng, men ingen solstoler eller parasoller. Hotellet virker slitt. Rommet måtte rengjøres før vi kunne bruke det. Det var hull i sengetøyet. Kun en kaffekopp med kaffepose. Ingen liste over TV-kanaler. Frokosten var meget enkel og ikke i nærheten av internasjonal standard. Beklager å si at vi kommer ikke igjen.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ehemaliges Spitzenhotel im freien Fall

Nur die Lage des Hotels ist nach wie vor Spitze. Das Personal an der Rezeption spricht nur mangelhaft oder gar kein Englisch. Am Pool gibt's weder Liegebetten noch Personal. Viele Dinge in den Zimmern sind kaputt oder in bedenklichem Zustand. Das ganze Hotel müsste von Grund auf renoviert werden.
Menginap 3 malam pada Feb 2018

6/10 Boleh diterima

chia

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

nice location

nice area..hotel staff good service. Rooms condition old. Wi-Fi problem.
Menginap 2 malam pada Dis 2017

6/10 Boleh diterima

Addy, Bangkok, Thailand

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

good location near beach

This is old hotel, but they have renovated even it is not new but you can feel comfortable to stay and it locate in good location near the beach.
Menginap 1 malam pada Sep 2017

8/10 Baik

Baldy, Tokyo Japan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Quiet, and the sound of the wave is the best

1.Quiet. I hear the sound of the wave from the room of the sea view. 2.The room is large. It is easy to use the bathroom widely, too. 3.A drain valve of the bathtub sometimes breaks down. 4. A view is the best In the room of the sea view, 5.The pool is vacant. I want them to clean the pool a little more. 6.Unfortunately the gym was closed for several years. I hope for the reopening. 7.The neighbor is a golf course. I seem to be able to play it. 8.I think that the breakfast is good. 9.It seemed to be replaced from a former cook. I cannot recommend the restaurant.

2/10 Teruk

Nino, Japan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

The hotel room was spacious.

Hotel needs refurbishing. Poor management. Poor people skills. Food OK. Good point: only that it is near the beach. No slippers, no kettle for hot water, no tea or coffee. Refrigerator was OK and two bottles of water per day was excellent. Housekeeping staff I saw eating inside the next room - my room was 7037.
Menginap 5 malam pada Jul 2017

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Old out dated and in poor repair

staff cashiers at front useless and rude. no sense of service. bell boys were the only helpful and service minded staff in the hotel. poor breakfast and kitchen looked dirty !!! Wi-Fi a joke and reception just smile and give you a form to fill in never again .. very poor hotel and 2 star max. expedia need to seriously review this hotel
Menginap 1 malam pada Jun 2017