The Narayana Resort & Spa

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di laluan tepi sungai yang terdapat perkhidmatan spa dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Penyaman udara
  • Perkhidmatan perniagaan

Pilihan bilik

Executive Room

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2015
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 23 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Room

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2015
Kipas siling
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premium Room

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2015
Kipas siling
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Suite

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2015
Bilik tidur berasingan
  • 51 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Tapovan Laxman Jhula, Badrinath Road, Narendranagar, Uttarakhand, 249192

Bergerak

  • Doiwala Station - 25 minit memandu
  • Dehradun (DED-Jolly Grant) - 46 minit memandu

Tentang hartanah ini

The Narayana Resort & Spa

Hotel berdekatan Jambatan Lakshman Jhula
Ram Jhula terletak berdekatan The Narayana Resort & Spa, yang menyediakan taman, kemudahan dobi dan pusat perniagaan. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja biliard atau pool, kakitangan berbilang bahasa dan bantuan pelancongan/tiket
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, porter/tukang angkut dan Bilik rawatan urut
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Balkoni atau laman dalam, kipas siling dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Meja biliard/pool

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Di laluan tepi sungai
  • Di pergunungan
  • Taman

Spa

  • 2 bilik rawatan
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 1 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Seluruh hartanah diubah suai - Oktober 2015

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Ruang kerja komputer riba
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Narayana Resort
Narayana Resort Rishikesh
Narayana Rishikesh
The Narayana Resort Spa
The Narayana Resort Spa
The Narayana & Narendranagar
The Narayana Resort & Spa Hotel
The Narayana Resort & Spa Narendranagar
The Narayana Resort & Spa Hotel Narendranagar

Soalan lazim

Adakah The Narayana Resort & Spa mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah The Narayana Resort & Spa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Narayana Resort & Spa?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Narayana Resort & Spa?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Narayana Resort & Spa?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya The Narayana Resort & Spa?

Terletak di tengah-tengah Narendranagar, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Tokong Lakshman dan Ram Jhula. Parmarth Niketan dan Jumpin Heights juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ulasan

The Narayana Resort & Spa Ulasan

8.4

Sangat Baik

8.0

Kebersihan

7.4

Lokasi

8.6

Kakitangan & perkhidmatan

8.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 7 daripada 13 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 13 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 13 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 13 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 13 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

LauraC, San Francisco

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staying at narayana was just perfect. It’s walking distance to Laxman Jhula and the hustle and bustle of Tapovan market. But when you return to the property its a peaceful quiet oasis. The staff is extremely friendly and helpful we enjoyed live music and a bonfire. The food at the restaurant was delicious. Nothing to complain about. Can’t wait to come back and stay here again. Best resort in Rishikesh
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Kiran, New York

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Narayana palace is a only heritage property in Rishikesh. I loved the ambiance The staff is so helpful and skilled I loved the food live music and bonfire,was a prefect evening Clean and hygienic rooms. Worth staying here
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Meera, Mumbai

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
What a beautiful place to stay!! Loved the greenery around the hotel. The peace and atmosphere you get there is best for yoga. The staff is really welcoming and helping with everything. I will definitely recommend it and will visit again.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Mona

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wow. Aman is a great yoga teacher. His class, sequence, adjustments and mostly his smile I love it. his behavior is so friendly. I attend his class twice a day. In just one month I increase my flexibility. I always recommend that if you are visit in rishikesh take some yoga lesson in hotal narayana palace 😍I went there staying with my family and friends. The rooms are nice and clean . The staff was nice especially thanks to Mansi she was very supportive the food was also excellent. I would highly recommend this place.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Karan

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A hidden gem in rishikesh. Staff is so polite and gentle.We asked for a twin bed but the hotel was sold out and we arrived late but still they converted our room to separate beds. I would come again with my family.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Auradave

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is one of the best resorts in Rishikesh. The staff is skilled and so helpful,Specially Mayank and Pritam. The food was delicious and beautiful presentation. The pool is not centrally heated but it’s peaceful sit next to it and meditate. Rafting was extraordinary wow !! Just fell in love with Ganga river,live music was nice too Worth staying here. Thanks for making my stay extraordinary
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Amar, Chandigarh

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very beautiful garden,❤ to stay at the narayana palace.very helpful staff.🙏💕will come back soon
Menginap 1 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Agata

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Decent resort

Ive enjoyed staying in the resort. Staff friendly enough, big plus for swimming pool, breakfast wasn't the greatest but lunch and dinner was much better.

8/10 Baik

Radhika

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Descent property/good food/courteous staff

Nice descent property located within proximity to the ardor laxman jhula- Service staff was very courteous -they have a large size swimming that was the plus point in the otherwise little faded property -but required a care person for the pool. Good food and comparatively a better hotel in the vicinity (laxman jhula)makes it worth trying.

2/10 Teruk

Pam, Leicester

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very disappointed

We ere very disappointed as our room was above a function room and the noise was extreme and unacceptable both in the late evening up to midnight and early morning. We complained to the manager and also asked for a 50% reduction for at least one night but we were told to contact Hotels. Com. We asked for a room change and were told they would come back to us, but they never did. The breakfast was poor. The staff did not seem to have much idea about how to treat guests and generally had a poor attitude. I would like to register this complaint and ask if you can negotiate some refund.

8/10 Baik

Durgesh, Delhi NCR

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Reasonably comfortable stay

8/10 Baik

Naveen, Gaziabad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Comfortable stay amdst pristine beauty of nature

The moment you enter the hotel premises you are greeted by tall bamboo trees which immediately takes you to a relaxing habitat.Pool is the USP feature which brings the romantic mood in the evening when pool side music is played. All serene natural beauty is enjoyable to the fullest when sumptuous food is served including tandoori items.

6/10 Boleh diterima

N.A, N.A

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Pool is good

The bathrooms, and room service needs major improvement.