Hotel Allegro

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Halberstadt terdapat sarapan percuma dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Allegro

Depan hartanah - siang/malam
Meja sambut tetamu
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur hipoalergenik, bar mini
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur hipoalergenik, bar mini
Restoran

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Penyaman udara
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Dobi

Pilihan bilik

Deluxe Double or Twin Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Dr.-Springorum-Str. 2, Halberstadt, SA, 38820

Tempat berdekatan

  • Katedral Halberstadt - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Gereja Sankt Burchardi - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pantai di Halberstädter See - 5 min memandu - 2.7 km
  • Bandar Lama Quedlinburg - 17 min memandu - 17.9 km
  • Kastil Quedlinburg - 17 min memandu - 18.2 km

Bergerak

  • Stesen Halberstadt - 19 minit berjalan kaki
  • Hecklingen (CSO-Magdeburg - Cochstedt) - 40 minit memandu

Restoran

  • ‪Adria Zum Johannestor - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Dschingis Khan - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Papermoon - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Kaffeerösterei Löper - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Eiscafé Venezia - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Allegro

Mewah bagi hotel
Di Hotel Allegro, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, teres dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Sebagai tambahan kepada bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan tempat simpanan bagasi
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Allegro disertakan dengan manfaat seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Peti sejuk mini, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari
  • 1 bar/ruang istirahat

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 11:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 15:00 - 20:00
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk dan maklumat pengambilan kunci; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 18:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad), pengambilan kunci, pintu masuk persendirian

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.50 seorang semalam untuk orang dewasa; EUR 1.30 semalam untuk tetamu berusia 6-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 6 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Jerman. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Allegro Hotel
Hotel Allegro Halberstadt
Hotel Allegro Hotel Halberstadt

Soalan lazim

Adakah Hotel Allegro mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Allegro?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Allegro?

Masa mula daftar masuk: 11:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Allegro?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Allegro?

Terletak di Halberstadt, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Katedral Halberstadt dan Gereja Sankt Burchardi. Pantai di Halberstädter See dan Taman Alam Semula Jadi Harz-Saxony-Anhalt juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Halberstadt sejauh 19 minit berjalan kaki dan Stesen Halberstadt Oststr sejauh 27 minit berjalan kaki.

Hotel Allegro Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 16 daripada 33 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 12 daripada 33 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 33 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 33 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 33 ulasan

9.4/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Dik

Goed
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Thomas

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Norbert

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Besser in ein anderes Hotel in Halberstadt!

Die Zimmer sind in Ordnung, aber Klimakompressorlärm die ganze Nacht aus dem Innenhof. Service und vor allem das Frühstück sind richtig ist schlecht. Aufback- Brötchen, nur hart gekochte Eier und das soll ein 4 Sternehotel sein, niemals.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Nicole, Bielefeld

Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Maximilian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Im großen und ganzen war's ok
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Gerhard

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel ist sehr sauber. Personal ist nicht wirklich greifbar. Rezeption selten besetzt. Zimmerschlüssel gab es aus dem Schließfach. Restaurant nur für Frühstück geöffnet. Frühstück überschaubar und nichts besonderes. Preis-/Leistungsverhältnis aber absolut ok.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Csaba

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sehr angenehmer Aufenthalt

Etwas ausserhalb des Zentrums gelegen, hatte ich glücklicherweise daran gedacht, das Faltfahrrad mitzunehmen. Die Öffis sind leider fast unschlagbar schlecht und fahren ab frühem Abend und sonntags nicht. Das Hotel ist ansprechend, sauber und das grosse Zimmer wirklich gut klimatisiert bei 31 °C aussen. Frühstück mit grosser Auswahl und guter Kaffeemaschine. Personal sehr nett und hilfsbereit. Einzig den Lift habe ich vermisst.
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Christian

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Personal war praktisch nicht vorhanden. Einmal beim Frühstück kurz und beim Check-Out. Frühstückszeit ist bis 09:30 Uhr. Allerdings war um 08:30 nur noch 1 Ei, 4 kleine Scheiben Wurst, 2 Brötchen, 2 Scheiben Brot und etwas Käse vorhanden. Klar, Müsli hab es ohne Ende. Aber ich esse ausschließlich Wurst und Ei - also Sparflamme - hungrig in dem Tag starten. Irritierend: Das Restaurant hat geschlossen - nirgends im Netz oder am Haus ein Hinweis dazu. Und das, obwohl das Hotel in einer kulinarischen Wüste liegt; man muss also wieder los. Beim Check-Out habe ich dann erfahren, dass das Rest wohl an dem 01.09. einen neuen Betreiber haben wird.
Menginap 2 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Jan

Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Zdenka

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Zimmer gut, großes Bad. Sonntag Nachmittag kein Empfang mehr. Frühstück vorgewählt aber reichhaltig
Menginap 1 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Eine klare Empfehlung

Das Buchen und Änderungen sind völlig einfach und jederzeit möglich. Anreisen nach 18:00 Uhr sind problemlos möglich aber vorher abzustimmen, damit der Zimmerschlüssel im Tresor hinterlegt wird. Kein großer Schnickschnack oder übertriebener Prunk sondern Konzentration auf das Wesentliche und die Zimmer der Gäste. Die Zimmer sind sehr geräumig, mit Fliesenboden ausgestattet, modern und mit einem separatem Bad eingerichtet. Frühstück ist angemessen, ausreichend, nett angerichtet und in Teilen auf Convenience-Produkte ausgerichtet.
Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Reiner

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kleines, recht neues Hotel, daher keine dauerhaft besetzte Rezeption. Das Einchecken war trotzdem sehr gut organisiert. Die Lage des Hotels war sehr ruhig. Das Frühstück war sehr gut, die Zimmer geräumig, die Betten sehr bequem. Fussläufig zum Zentrum, gute Parkmöglichkeiten vor dem Haus.
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Dimitrios

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hervorragend kurz Urlaub

Menginap 2 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Uwe

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr gute Unterkunft
Menginap 2 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Andreas

Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Sven

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

Bettina

Menginap 3 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Waldemar

Menginap 1 malam pada Apr 2023

6/10 Boleh diterima

Holger

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Frühstück schwach!

Beim Frühstück ist noch viel Luft nach oben. Das ausgebreitet hinstellen von Joghurtbechern sollte wohl die überschaubare Auswahl überdecken. Hier erwartet man von eimen 4* Hotel deutlich mehr.
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Dimitrios

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

Simone

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel war sehr chic und modern eingericht. Leider haben wir eine Infomappe/Stadtplan von Halberstadt auf dem Zimmer vermisst. Und da wir während der regulären Rezeptionszeiten angereist sind war diese nicht besetzt. Es hing eine Telefonnummer an der Tür die man anrufen konnte, hier wude uns dann der PIN für den Schlüsseltresor genannt in dem unser Zimmerschlüssel hinterlegt war.Hat also auch gut geklappt, aber fanden wir ziemlich ungewöhnlich.
Menginap 1 malam pada Mei 2022

6/10 Boleh diterima

Frank

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Obwohl die Bilder etwas anderes aussagen, gibt es leider kein Restaurant. An der Serviceorientiertheit sollte noch gearbeitet werden.
Menginap 3 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

Frank

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2021