Azur Hotel by ST Hotels

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Pusat Persidangan Mediterranean

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Azur Hotel by ST Hotels

Kolam renang terbuka, payung kolam, kerusi lepak pantai
Termasuk sarapan bufet setiap hari
Standard Double or Twin Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Kolam renang terbuka, payung kolam, kerusi lepak pantai
Lobi

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Restoran
  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
  • Kolam
Harga semasa ialah RM476
RM514 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Okt - 28 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Double or Twin Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(57 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double or Twin Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Family Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Sofa Bujang

Superior Double or Twin Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(36 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Bujang
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
50 Belvedere Street, Sliema, Gzira, GZR1117

Tempat berdekatan

  • Feri Sliema - 4 min memandu - 1.5 km
  • Katedral St. Johns Co - 4 min memandu - 3.0 km
  • Taman Barrakka Atas - 4 min memandu - 3.0 km
  • Malta Experience - 5 min memandu - 2.3 km
  • Pusat Persidangan Mediterranean - 5 min memandu - 2.3 km

Bergerak

  • Luqa (MLA-Malta Intl.) - 29 minit memandu

Restoran

  • ‪Posh Turkish - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Moo's Kebab - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Punto - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Felice Brasserie - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Yami Yabi - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Azur Hotel by ST Hotels

Hotel berdekatan Pelabuhan Besar
Terletak berdekatan Pusat Persidangan Mediterranean, Azur Hotel by ST Hotels menyediakan sarapan bufet percuma, bar kolam dan gimnasium. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti restoran.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, bantuan pelancongan/tiket dan perkhidmatan ATM/perbankan
  • Lif, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan hartanah bebas asap rokok
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang sarapan, kakitangan yang mesra dan keadaan hartanah terbaik
Ciri-ciri bilik
Kesemua 177 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Langsir/tirai gelap terus dan bilik kalis bunyi
  • Almari pakaian, kot/katil bayi percuma dan cerek elektrik

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (EUR 12 sehari); tempahan diperlukan
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 restoran
  • Makan malam berhos tersedia setiap hari dengan bayaran sebanyak EUR24; tempahan diperlukan

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit tunai: EUR 100 setiap penginapan, sepenginapan
  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.50 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
  • Deposit kerosakan sebanyak EUR 100 perlu dibayar sebelum daftar masuk.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 12 sehari (sejauh 5 meter)
  • Makan malam dihoskan: EUR24.00

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 18:00

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Malta. Hotel ini diberikan penarafan stars 3.

Hartanah juga dikenali sebagai

Azur Hotel Gzira
Azur Hotel ST Hotels
Azur ST Gzira
Inn Azur Hotel by ST Hotels Gzira
Gzira Azur Hotel by ST Hotels Inn
Azur Hotel by ST Hotels Gzira
Azur Hotel ST Hotels Gzira
Azur ST
Inn Azur Hotel by ST Hotels
Azur Hotel
Azur Hotel by ST Hotels Hotel
Azur Hotel by ST Hotels Gzira
Azur Hotel by ST Hotels Hotel Gzira

Soalan lazim

Adakah Azur Hotel by ST Hotels mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 10:00–18:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Azur Hotel by ST Hotels?

Setakat 29 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Azur Hotel by ST Hotels pada 27 Okt 2025 bermula serendah RM 475.67, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Azur Hotel by ST Hotels mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Azur Hotel by ST Hotels?

Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Azur Hotel by ST Hotels?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Azur Hotel by ST Hotels?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Azur Hotel by ST Hotels?

Terletak di tengah-tengah Gzira, hotel ini sejauh 1.8 mi (2.9 km) from Pusat Persidangan Mediterranean dan 2.4 mi (3.9 km) from Pelabuhan Besar. Katakom Krip St. Paul dan St. Agatha dan Katedral St. Paul juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

Ulasan

Azur Hotel by ST Hotels Ulasan

8.6

Cemerlang

8.8

Kebersihan

8.4

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.2

Mesra alam

8.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 387 daripada 845 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 321 daripada 845 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 87 daripada 845 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 32 daripada 845 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 18 daripada 845 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Alexandra, Walpertskirchen

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zimmerreinigung war leider nicht ganz so gut und unseren Duschvorleger mussten wir uns mehrmals selber organisieren. Frühstück leider überhaupt keine Abwechslung und sehr wenig Auswahl. Immer nur 4 Sorten Obst, Säfte künstlich. Service und Tellerabräumung super, Klimaanlage teils sehr kalt. Pool mit traumhafter Aussicht und super Service, Handtücher, Liegen ubd Sonnenschirm kostenlos nutzbar
Menginap 8 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Davide

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Buona scelta per la colazione. Camera abbastanza pulita, purtroppo dava su un cortile interno molto sporco. Personale gentile e disponibile. Per usufruire della piscina bisogna richiedere un ticket giornaliero e andare in un'altra struttura dall'altra parte della strada. Prima pasticceria siciliana a pochi metri per poter bere un caffè buono
Menginap 5 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Dagmar

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Frühstück war bestenfalls Basic. Der Pool eine Katastrophe. Zu voll und kaum freie Liegen. Es erinnert an eine Sardinenbüchse. Die Zimmer waren sehr gut, die Betten bequem. 2 x hatten wir allerdings keine Handtücher.
Menginap 7 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Eric Kokou, Paris

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Chambre spacieuse et bien situé. Seul inconvénient la piscine n’est pas dans l’hôtel.
Menginap 7 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Eugenie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was clean. The room was a good size. We had a large bed, which was comfortable for me but my friend found too soft. We stayed 4 days and asked for the room to be cleaned and it was done. The staff were helpful. The buffet breakfast had a good selection. Our room had a balcony and did overlook the local residents but it was not a problem. The hotel is located in a side street off the main road. It is near the harbour. There is also plenty of restaurants if you want to eat out. I would stay here again.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Maggi, Dollard Des Ormeaux

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay at the Azur hotel. Friendly staff (mention to Ivan and Fiona) that goes above and beyond to make sure you enjoy your stay. Comfortable room, full breakfast. Note the pool isn’t in the hotel but at a nearby club (very walkable distance) which also has great service, drinks and food. There is also a safe locker section in the basement if you need extra time to venture before your flight. The bathroom in that section needs some love.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

szilvia, Chester le street

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Building site next to the property
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Paul

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Good location. Wonderful pool
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

James

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were very good, particularly on reception. Breakfast buffet was excellent. Use of nearby pool facility was a notable bonus and cost saving. Well located on transport routes. A good array of bars, resteraunts and cafes nearby along with 24-hour supermarkets. A secure luggage facility on check out.
Menginap 6 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

FRANCOISE

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rien a dire petit dejeuner correcte. amabilite du personnel.
Menginap 5 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Youhei, Mihara

Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
5泊しました。朝食は美味しい。アメニティはなし。タオルが日により交換してくれてたりしてくれてなかったり。立地的にしょうがないが、金額は高い、割高感がありました。構造的に海側にベランダがある部屋はありません。空港直行のバス停が目の前にあり、マルタ観光の拠点としての立地は抜群でした。
Menginap 5 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Nikita

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eigenes Gym nicht nutzbar Das Hotel besitzt keinen eigenen Pool sondern nur externe Anlage wo man 5 min laufen muss. Würden wir nicht noch einmal buchen! Bilder totale Irreführung.
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Ian

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property description on the website is not a is the rooms are subject to so much internal noise not sound proof at all And the pool featured in the photos is 200 meters away with no guaruantee of entry such a disappointment as the photos are prominent on the web site Gym was also out of service so a lot of money for nothing
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Jerome

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The fitness room wasn't working. The check in took a very long time as they had just one staff. The room was very dark. No central light. The breakfast wasn't great. The cleaning starts only at 3pm, not ideal. The pool is not in the hotel but outside and opened to other visitors. It is very busy. The shampo and shower gel are terrible, had to buy some. Definitely not coming back and not a 4 star hotel
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Ellen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Met kleine aanpassingen zou dit hotel snel hoger scoren. Dit betreft voornamelijk het ontbijt. De yoghurt is lauw, de broodjes lijken oud, er zijn regelmatig geen koffiekopjes en zo zijn er een aantal dingen die het wat minder maken. Voor 13:00 uur in de middag werden de oude handdoeken wél opgehaald maar je kreeg pas tegen 17:00 uur nieuwe handdoeken. In de namiddag douchen na een stranddag was dan niet mogelijk. Dit is wel allemaal in hoogseizoen, dus wellicht is het in het voor en najaar anders, maar het maakte het verblijf niet helemaal perfect voor ons. Toegang tot het zwembad aan de overkant van de weg was wel superfijn en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam waar dat kon. De bedden sliepen heel erg fijn en de kamers waren een prettige grootte met een goed werkende airco. Locatie ook helemaal top. Pro’s en con’s dus. Voor de prijs die je betaalt, prima!
Menginap 11 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

s

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Mauvais service Nettoyage des chambres se fait entre 3 et 6h pm, pas plus tôt. J’ai eu besoin de serviettes propres avant le nettoyage de ma chambre, et on m’a dit que je dois attendre mon tour de nettoyage de chambre , ou d’aller en prendre dans la piscine (de l’autre côté de la rue…). J’ai réussi à avoir des serviettes propres après avoir beaucoup insisté. Ils ne remplacent pas les tasses/ cuillères à café utilisées pendant le séjour… Il y’a quelqu’un à la réception 24/24, mais pas moyen de les appeler. Il fait très chaud, et en sortant de la chambre l’air climatisé s’éteint, je pense que ça fonctionne par détecteur de mouvement. Je comprends quand même que c’est pour des raisons écologiques. Une odeur intense de cigarettes et de marijuana à chaque jour dans la chambre, vient par vague, très très désagréable et nauséabonde. Nous sommes non fumeuses, donc doit venir des voisins. Si quelqu’un respire dans le couloir, on l’entend. À chaque matin on se réveille à cause de portes qui claquent. Chambre spacieuse, mais très peu éclairée. Le jour ça va avec la lumière de l’extérieur, mais le soir nous avons dû allumer la tv pour avoir plus de lumière dans la chambre. Ne fournissent pas d’eau potable dans la chambre, il faut en acheter. Hôtel très bien situé, proche du port et de plusieurs resto/cafés et épiceries.
Menginap 8 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

David

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
El hotel tiene problemas con la limpieza y las toallas por no mencionar el olor a tabaco que había en nuestras habitaciones
Menginap 8 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Daniel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was a good size with enough storage space for two, bathroom was good with a shower with good water pressure. Breakfast was fine, gluten free bread was available upon request. The website is misleading though and the restaurant is only open for breakfast. The coral bar detailed on the website no longer exists and is simply just seating behind the reception desk. On this site the hotel is labelled as having an on-site pool, this is incorrect. Rooms actually receive free access to the lido across the street. Other hotels nearby also receive free access and the lido is also open to the public. Room cleaning service happened later in the day than I would have liked, usually 4/5pm. Fitness centre is awful and consisted of only a broken treadmill, a broken fitness bike, and a cable machine. A good choice for those who want to spend most of their time outside the hotel, the room is good for cooking off with air-conditioning but the hotel has few other facilities. The lido is nice but gets busy quickly and the food and drinks there can be expensive.
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Morgane

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
En arrivant il nous on attribué une chambre qui n’étais pas celle que j’avais choisis il ne comptais pas nous la changer heureusement qu’on a demander a voir le Manager et lui nous a donner une chambre plus grande,les chambre on du béton brut au plafond : les finition ne sont pas faite,ce n’est pas propre,humidité,moisissures miroir cassé,fauteuils tachés…on nous promet un service de ménage chaque jour sauf qu’on nous laisse dans nos draps sal pendant 15 jours ! et qu’on passe même pas le balai,ni même nettoyer les sanitaires ils se contente du minimum refaire le lit avec les draps sale et changer les poubelles. D’autant plus que La piscine ne sois pas sur place, elle est beaucoup trop petite pour le monde qu’elle accueille résultat une baignade en 15 jours et serrer comme des sardines.Petit déjeuner à éviter aucune saveur prenez le petit déjeuner à l’extérieur c’est mieux. Beaucoup beaucoup trop cher pour se que c’est pour un séjour à 2000€ on s’attend à un minimum en retour.Ne perdez ni votre temps ni votre argent aller ailleurs !
Menginap 14 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Ana, New Providence

Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

VIRGINIA

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Giovanna

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Karlo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I would like to say thank you to say big thank you to Ivan, the front man, and Lela, cleaning lady for everything. We really enjoyed our visit.
Menginap 7 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Joan

I am not sure if my chat with Expedia was seen by hotel. It seemed to me that they had to find another room which had to be adapted to our request - twin room & accessible. When towels needed to be changed we had to follow up with Reception for new towels to be given ‘emergency towels’. We still did not get any hand towels or shower mat. Had to use one of bath towels so we did not slip on the tiled floor. This happened twice. I was told there was a problem with laundry. The staff were very helpful & polite. The General Manager was present a few times which was nice. Thank you.
Menginap 7 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Ellen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was huge, clean and nicely decorated. Breakfast was great too. Staff were helpful.
Menginap 5 malam pada Apr 2025