1 OLD JUDICIAL COMPLEX, SECTOR - 15,1, Gurugram, Haryana, 122001
Tempat berdekatan
Medanta - 2 min memandu - 2.5 km
Leisure Valley - 4 min memandu - 4.0 km
Pusat Beli-belah Metropolitan MGF - 5 min memandu - 4.7 km
Artemis Hospital Gurgaon - 6 min memandu - 5.0 km
Pusat Beli-belah Ambience - 9 min memandu - 9.7 km
Bergerak
Gurgaon Station - 5 minit memandu
Stesen MG Road - 6 minit memandu
Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 33 minit memandu
Restoran
Civil Lines Amritsari Lassi Wala - 1 min berjalan kaki
Rewari Sweeets - 10 min berjalan kaki
Tea Lounge - 1 min berjalan kaki
Sardar Jalebi Wala - 8 min berjalan kaki
Nandan Sweets - 2 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Sky City Hotel
Mewah bagi hotel mesra keluarga yang diubah suai pada 2021 dan terletak berdekatan Medanta
Terletak berdekatan Leisure Valley dan Pusat Beli-belah Metropolitan MGF, Sky City Hotel menyediakan kelab malam, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang dan majlis makan percuma setiap hari. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati bilik wap atau tab panas dan nikmatilah urut, Aromaterapi atau lulur badan. Pastikan anda menikmati Sarapan, Makan tengah hari dan Makan malam di dua restoran di tapak. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kedai kopi/kafe dan Taman Jepun.
Manfaat tambahan termasuk:
Percuma letak kenderaan valet serta letak kenderaan sendiri (tertakluk pada bayaran)
Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
Penjagaan anak yang dipantau (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan karaoke
Ciri-ciri bilik
Semua 55 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
Kitar semula, mentol lampu LED dan pengomposan
Tab mandi berpancutan, kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pengering rambut
40-inci TV Pintar dengan Netflix, perkhidmatan penstriman dan saluran TV premium
Almari pakaian, produk pembersihan mesra alam dan peti sejuk
Bahasa
Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi, Bahasa Jepun, Bahasa Korea, Bahasa Urdu
Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api 24 jam (surcaj)
Pengangkutan ulang-alik stesen kereta api atas permintaan
Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
Pengangkutan ulang-alik taman tema (surcaj)
Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (INR 250 semalam)
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia
Makanan dan minuman
Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 999 untuk orang dewasa dan INR 550 untuk kanak-kanak
1 kedai kopi/kafe
2 restoran
3 bar/ruang istirahat
Bar/deli snek
Kopi dan teh di kawasan umum
Majlis makan pengurus setiap hari percuma
Perkhidmatan teh
Tempat makan pasangan/peribadi
Restoran di tapak hartanah
City Club DJ Dance Bar
Club Tokyo
Latitude
Taste of Korea
Aktiviti menarik
1 tab panas
Bilik wap
Gimnasium 24 jam
Hiburan malam
Karaoke
Kelab malam
TV di ruang bersama
Mesra keluarga
Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
Bar/deli snek
Bilik kalis bunyi
Kemudahan dobi
Pemain DVD
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
Buku panduan
Dispenser air
Kemudahan dobi
Lokar
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Surat khabar percuma di lobi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Kakitangan berbilang bahasa
Pakej lamaran/romantik
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan "turndown"
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan perkahwinan
Perkhidmatan rencam
Porter/tukang angkut
Perkhidmatan perniagaan
3 bilik mesyuarat
Pusat persidangan (ruang seluas 306 meter persegi)
Ruang kerja bersama
Kawasan luar
Di taman wilayah
Di teluk
Gril barbeku
Taman
Spa
4 bilik rawatan
Aromaterapi
Bilik rawatan pasangan
Lulur badan
Rawatan muka
Rias kuku tangan/kaki
Ruang lelaki/wanita berasingan di mandian awam
Urutan Sweden
Urutan Thai
Urutan tisu dalam
Urutan tuaman batu
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
1 ruang letak kenderaan mudah diakses
Alat bantuan mendengar
Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
Gimnasium mudah diakses kerusi roda
Kerusi roda di tapak hartanah
Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
Lif (kelebaran pintu 76 sentimeter)
Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 183 sentimeter)
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Papan tanda braille/timbul
Pemberitahuan loceng pintu dan telefon
Pemegang pintu tuil
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
Permaidani nipis di dalam bilik
Restoran mudah diakses kerusi roda
Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
Spa mudah diakses kerusi roda
Susur tangan di koridor
Susur tangan di tangga
Tali tarik kecemasan bilik mandi
Tempat duduk tandas ditinggikan (ketinggian 81 sentimeter)
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
Lain-lain
100% tenaga boleh diperbaharui
9 tingkat
Cawan boleh guna semula
Dasar kitar semula yang komprehensif
Dasar sisa makanan yang komprehensif
Dewan bankuet
Dewan besar
Dinding tumbuhan hidup
Genkan (laluan masuk)
Kawasan merokok yang dikhaskan
Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
Penggunaan dispenser air digalakkan
Pilihan tempat makan vegan
Pilihan tempat makan vegetarian
Pinggan mangkuk boleh guna semula
Produk pembersihan mesra alam digunakan
Sarapan vegetarian tersedia
Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
Seluruh hartanah diubah suai - April 2021
Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
Tiada botol air plastik
Tiada straw minuman plastik
Tiada sudu kopi plastik
Tingkap dwilapisan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Langsir gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi
Berus gigi dan ubat gigi
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri percuma
Kertas tandas
Pengering rambut
Sabun
Selipar
Syampu
Tab mandi
Hiburan
Komputer tablet
Netflix
Pemain DVD
Perkhidmatan penstriman
TV pintar 40-inci dengan saluran digital premium
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Bar mini
Cerek elektrik
Panduan makan restoran
Perkhidmatan bilik 24 jam
Perkhidmatan penghantaran makanan
Peti sejuk
Uncang teh/kopi segera
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Kerusi meja
Kipas
Kitar semula
Meja
Pancuran mandi cekap air
Panggilan tempatan percuma
Pencahayaan LED
Penginapan berkongsi
Pengomposan
Penyaman udara
Perabot berasingan
Peti besi
Produk pembersihan adalah mesra alam
Ruang kerja komputer riba
Seterika/papan seterika
Skrin tingkap
Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
Surat khabar harian percuma
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 10:30; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 13:30
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar keluar ekspres tersedia
Arahan daftar masuk khas
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu boleh memilih sama ada untuk membersihkan sendiri hartanah sebelum daftar keluar, atau bayar fi tambahan untuk pembersihan sebanyak INR0 semasa daftar keluar
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
5 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1800.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 999 untuk dewasa dan INR 550 untuk kanak-kanak
Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1500 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 1 orang)
Bayaran letak kenderaan sendiri: INR 250 semalam
Bayaran katil lipat simpan: INR 1800.0 semalam
Fi tuala: INR0 (atau tetamu boleh membawanya sendiri)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan sistem kitar semula air dan produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, pengadang tingkap, dan lampu luar
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Pilihan spirit dan koktel antarabangsa yang baik dihidangkan di hartanah ini.
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut, rawatan spa dan mandian awam/onsen; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan.
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kemudahan kecergasan tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Best Western Skycity Hotel Gurugram
Best Western Skycity Gurgaon
Best Western Skycity Hotel
Best Western Skycity Hotel Gurgaon
Skycity Hotel Gurgaon
Skycity Gurgaon
Skycity Hotel Gurugram
Skycity Gurugram
Best Western Sky City Hotel Gurugram
Best Western Sky City Hotel
Best Western Sky City Gurugram
Hotel Best Western Sky City Gurugram
Gurugram Best Western Sky City Hotel
Hotel Best Western Sky City
Best Western Skycity Hotel
Skycity Hotel
Skycity Hotel
SKY CITY HOTEL Hotel
Best Western Sky City
SKY CITY HOTEL Gurugram
Best Western Skycity Hotel
SKY CITY HOTEL Hotel Gurugram
SKY CITY HOTEL Hotel
SKY CITY HOTEL Gurugram
SKY CITY HOTEL Hotel Gurugram
Soalan lazim
Adakah Sky City Hotel mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Sky City Hotel?
Setakat 27 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Sky City Hotel pada 10 Jul 2025 bermula serendah RM 209.16, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.
Berapakah fi parkir di Sky City Hotel?
Letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Sky City Hotel?
Masa mula daftar masuk: 10:30; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.
Apakah masa daftar keluar di Sky City Hotel?
Daftar keluar adalah jam 13:30.
Adakah Sky City Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1500 setiap kenderaan dikenakan.
Di manakah terletaknya Sky City Hotel?
Hotel yang mesra keluarga di Gurugram ini terletak berhampiran dengan lapangan terbang, dalam jarak 3 bt (5 km) dari Medanta dan Leisure Valley. Pusat Beli-belah Metropolitan MGF dan DLF Phase II juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.
Sky City Hotel Ulasan
Ulasan
6.8
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 26 daripada 100 ulasan
10 - Cemerlang
26
Penilaian 8 - Baik. 29 daripada 100 ulasan
8 - Baik
29
Penilaian 6 - Boleh diterima. 19 daripada 100 ulasan
6 - Boleh diterima
19
Penilaian 4 - Lemah. 11 daripada 100 ulasan
4 - Lemah
11
Penilaian 2 - Teruk. 15 daripada 100 ulasan
2 - Teruk
15
7.6/10
Kebersihan
7.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
7.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Pooja
Pengembara perniagaan
25 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good breakfast ,good WiFi
Kishan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Nikita
Pengembara perniagaan
3 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property location is quite convenient as it is near the Delhi airport.Overall they score well in staff hospitality ,room decor and restaurant.the staff is extremely friendly,polite and treated me very well.The rooms are just wow,great interior and spacious.the food was very nice specially the breakfast was well spread.thanks to sky city to make my stay memorable...
Nikita
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Megha
Pengembara perniagaan
5 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I had an excellent experience at this hotel, and I am thoroughly impressed with the service.The hotel staff went above and beyond to make my stay comfortable and enjoyable. Everyone was incredibly cooperative, friendly, and attentive to my needs, ensuring that I felt welcome and taken care of throughout my time there. The level of professionalism and genuine hospitality displayed by all was outstanding. I highly recommend this hotel to anyone looking for exceptional service and a memorable stay.The food at the restaurant was delicious, offering a variety of options including.
Krishna
Menginap 1 malam pada Apr 2025
4/10 Lemah
nitin
27 Okt 2024
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A Working Progress - 2 Star Review
So, first of all, the pictures did not tell the tell of the hotel. They made everything look bigger and more pristine then it really was.
I was greeted pretty nicely, the people and the staff were really nice overall during my stay. But, nice does not mean they were great.
There were lots of inconsistencies throughout my one week stay. My fiancé used to be a supervisor in one of the nicest hotels. Across the board from the obvious and even the not so obvious things were off.
1. Cleanliness - Glass was full of spots, the paint was chipping everywhere, the sheets when replaced wasn't even cleaned well. The halls when clean and sanitized smelled awful of chemicals, not safe for people at all. I.E. -- Go to a Hilton or a Crowne Plaza- you will not get these smells.
2. Delivery of services -- Seemed like they were understaffed or disorganized. When things were requested such as water or food, or even towels- it took a very long time to get to us.
3. Food -- The buffet was serviceable, but underwhelming. Dishes were overly spicy and even too much masala (and I am Indian). The juices were not fresh. Overall-- okay at best.
I would say, there is lots of potential if everyone got trained by hotel professionals. Also, I feel everyone music improve the skills of speaking English better. This is a professional industry-- your staff needs better training. And better training in EVERYTHING.
Again, everyone was super nice and courtesy-- I enjoyed that part.
nitin
Menginap 7 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Mukesh
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
3 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was nice and great place. The room are very comfortable and a really nice size.
I would stay hera again because it is a great hotel- and wifi also very good..
Mukesh
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Darshan
28 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Darshan
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Ashu
Mengembara bersama keluarga
24 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was an amazing stay at skycity and I will surely visit this properly again and suggest everyone to visit once as rooms are near and clean with lavish buffet in morning with varieties taste and very helpful staff.wifi working smoothly and enjoy city night club with spa and newly opened saloon.Thanks skycity to make my stay wonderful
Ashu
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
visvakant
5 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
visvakant
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Masashi
28 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The highlight of my stay, however, was the culinary journey through Japanese cuisine at your restaurant. Each dish was a masterpiece, meticulously crafted to perfection. From the delicate flavors of sashimi to the umami-rich broth of miso soup, every bite was a delight to the senses. The chefs' dedication to authenticity and quality was evident in every dish, and I was thoroughly impressed by the skill and artistry displayed in each presentation.
Additionally, the attentive service and warm hospitality of your staff further contributed to the overall enjoyment of my dining experience. Their knowledge and passion for Japanese cuisine added a personal touch to the meal, making it a truly memorable occasion.
Masashi
10/10 Cemerlang
Vidula
Pengembara perniagaan
23 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Sky City hotel in Gurgaon exceeded all expectations with its top-notch amenities. From the moment I stepped in, I was greeted with warmth and hospitality. The highlight of my stay was the luxurious jacuzzi, where I could unwind and relax after a long day of exploring the city. The night club added an exciting touch to the evenings, with vibrant music and a lively atmosphere. Additionally, the spa offered a range of rejuvenating treatments, allowing me to indulge in some much-needed pampering. I would highly recommend it to anyone looking for a luxurious and unforgettable stay in Gurgaon.
Vidula
10/10 Cemerlang
Norah
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
21 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location,most friendly and helpful and staff ever,lovely and great first impression of hotel .Everything about the hotel was exceptional.Food was great and great value for money and service was attentive nad efficient.Room itself was well equipped and comfortable.I was very pleased with my stay.I hope to be back for a longer visit in future.
Norah
Menginap 1 malam pada Mac 2024
6/10 Boleh diterima
anusha
Pengembara perniagaan
30 Dis 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
anusha
Menginap 2 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Krishan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
9 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
What sets sky city apart is its impeccable service.The staff go above and beyond make guests feels welcome and attended too.From room service to the concierge,every interaction was delightful.The food here is great and we enjoyed spa treatments and jaccuzi too ...Wifi speed also nice which helps you to work on projects of office work who need high wifi speed..
Krishan
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Manjeet
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
24 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms are good , sound sleep, food quality is very delicious. Buffet breakfast and Dinner very lavish.
wi fi speed very good
staff very polite and professional
Manjeet
Menginap 1 malam pada Okt 2023
4/10 Lemah
Rahul
Mengembara bersama pasangan
11 Sep 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
AC was not working. You need to call to reception for basic amenities like towel and water and electric switches etc and they will respond in couple of hours
Rahul
Menginap 1 malam pada Sep 2022
4/10 Lemah
Kohei
28 Mei 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kohei
Menginap 1 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Nawab
9 Sep 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good stay
Nawab
Menginap 1 malam pada Jul 2020
4/10 Lemah
Surujdeo, West Indies I
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
10 Mac 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
A total disappointment this time after staying there on 5 previous occasions.
Surujdeo
Menginap 4 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
22 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Value stay in Gurugram
Welcoming atmosphere. Friendly staff. Good service. Comfortable room and bed. Enjoyable meals. Live singer in dining hall went off key sometimes, and needs to practice some more.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
Akbal Singh
Mengembara bersama keluarga
5 Feb 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Drainage problems in Bathroom
Hotel is very dated and needs a refurb to bring it in line with others around there.
Bathroom we had a suite the water took 30 min to drain after use im bath and sink not pleasent.
Overall it was a 1 night stay so grinned and beared it .
Akbal Singh
Menginap 1 malam pada Jan 2020
2/10 Teruk
Chao
14 Okt 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik