Hotel Ilhas Do Caribe
Hotel mesra keluarga yang terdapat 2 kolam renang terbuka dan sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Ilhas Do Caribe





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM259
RM267 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Ogo - 2 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Lihat semua foto untuk Double Room, Balcony

Double Room, Balcony
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Guadalajara 124, Enseada, Guarujá, SP, 11441-190
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Ilhas da Grécia
Hotel Ilhas da Grécia
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
8.8 daripada 10, Terbaik, 331 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sesetengah kemudahan mungkin mempunyai akses yang terhad; tetamu boleh menghubungi hartanah untuk mendapatkan butiran dengan menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Ilhas Do Caribe
Hotel Ilhas Do Caribe Guaruja
Ilhas Do Caribe
Ilhas Do Caribe Guaruja
Hotel Ilhas Do Caribe Guaruja, Brazil - Sao Paulo
Hotel Ilhas Caribe Guaruja
Hotel Ilhas Caribe
Ilhas Caribe Guaruja
Ilhas Caribe
Hotel Ilhas Do Caribe Hotel
Hotel Ilhas Do Caribe Guarujá
Hotel Ilhas Do Caribe Hotel Guarujá
Soalan lazim
Hotel Ilhas Do Caribe Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
12 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Denner
Mengembara bersama keluarga
5 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel muito bom com atendimento excelente
Denner
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
4 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
jose claudino
7 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
jose claudino
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Sidnei
25 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sidnei
Menginap 3 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
MAURICIO
17 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
MAURICIO
Menginap 5 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Marina da Silva
25 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Atendimento ótimo!
Marina da Silva
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Luis Carlos Machado de
1 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
super recomendo
Luis Carlos Machado de
Menginap 3 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Irene
21 Jan 2023
Irene
Menginap 1 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
CAMILLA
Mengembara bersama keluarga
4 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CAMILLA
Menginap 2 malam pada Jan 2023
8/10 Baik
denis
29 Nov 2022
denis
Menginap 2 malam pada Nov 2022
10/10 Cemerlang
JULIANO JUNIO
10 Okt 2022
JULIANO JUNIO
Menginap 2 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
frederico
26 Apr 2022
frederico
Menginap 1 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
LUCIANA
Mengembara bersama keluarga
3 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LUCIANA
Menginap 1 malam pada Mac 2022
8/10 Baik
José
2 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel agradável e uma bonita estrutura
José
Menginap 4 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Rodrigo
21 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom, recomendo.
Rodrigo
Menginap 2 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
rafael luiz
21 Feb 2022
rafael luiz
Menginap 2 malam pada Feb 2022
6/10 Boleh diterima
Thatiane
12 Feb 2022
Thatiane
Menginap 2 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Renata
Mengembara bersama keluarga
9 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Renata
Menginap 2 malam pada Jan 2022
8/10 Baik
PAULO ROBERTO
27 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Minha segunda vez no hotel
PAULO ROBERTO
Menginap 1 malam pada Jan 2022
10/10 Cemerlang
Fernando H
12 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fernando H
Menginap 3 malam pada Jan 2022
8/10 Baik
Amilson Jose
3 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
recomendo.
Amilson Jose
Menginap 2 malam pada Dis 2021
6/10 Boleh diterima
Juliana
Mengembara bersama keluarga
9 Dis 2021
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Indignação e desrespeito.
Juliana
Menginap 3 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Luiza
Mengembara bersama keluarga
9 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luiza
Menginap 2 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
silvio
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
25 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
silvio
Menginap 2 malam pada Nov 2021